המלצות השבוע: ריף כהן במופע חדש לרגל צאת האלבום

מבול של הופעות: EODM ואלפאוויל חוזרים לישראל, 100 הופעות ב-3 ימים בחיפה וגם:עלובי החיים חוזרים לבמה • כל ההמלצות לבילוי השבוע

חן אברג'יל
חן אברג'יל | צילום: אבי ולדמן

מוניקה סקס

מוניקה סקס

מוניקה סקס בהופעה


מתי: 23.09, תחילת מופע: 15:00

איפה: זאפה הרצליה


מוניקה סקס, מלקהות הרוק הבולטות והחשובות במוסיקה הישראלית, קמה בראשית שנות התשעים על ידי יהלי סובול, שחר אבן צור, פיטר רוט ויוסי חממי והחלה להופיע במועדוני תל אביב. בשנת 1995 יצא אלבום הבכורה שלה "פצעים ונשיקות" בהפקתו של ירמי קפלן. האלבום זכה להצלחה גדולה בזכות להיטים כמו "מכה אפורה", "כל החברה","פצעים ונשיקות" ו"על הרצפה".

 

חברי הלהקה, ללא חממי, בחרו, בצעד מפתיע, שלא להנות מפירות ההצלחה וטסו לניו יורק במטרה לכתוב ולנגן שם. השלושה הקליטו והופיעו במועדונים בניו יורק אך בסוף 1996 התייאשו והלהקה התפרקה. אבן צור נשאר לגור בארצות הברית, סובול נסע ללונדון ורוט חזר לישראל ועבד עם מאור כהן והיה חבר בלהקות "הזבובים" ו"מלכת הפלקט". ב-1999 הקליט יהלי סובול אלבום סולו ראשון בשם "סוס".

 

בשנת 2001 חזרה הלהקה לפעילות עם אלבומה השני, "יחסים פתוחים", כשבבס ניגן אלדד גואטה. בין השירים המצליחים באלבום היו "איש קש" ו"גשם חזק".

 

בפברואר 2003 הוציאה מוניקה סקס את אלבומה השלישי , "חיות מחמד", ובאותה שנה השתתפו גם חברי הלהקה בנגינה באלבומו של שלום חנוך "אור ישראלי".

 

בשנים הבאות המשיכה הלהקה להופיע בתקופות אך שלושת חברי הלהקה עסקו בעיקר בהוצאת אלבומים אישיים.

בתחילת העשור הנוכחי הצטרף ללהקה ספי אפרתי בעמדת הבס. בשנת 2011 יצא האלבום הרביעי של הלהקה "מנגינה" שהתאפיין בנגיעות אלקטרוניות שהביא המפיק עופר מאירי וכלל את הלהיטים "השמלה ממדריד", "מנגינה" ו"רמקולים". חברי הלהקה המשיכו להופיע במרץ וברצף הפעם ובשנת 2014 יצא האלבום "מקצועות חופשיים".

 

בשנת 2015 חגגה הלהקה 20 שנה ל"פצעים ונשיקות" בסיבוב מצליח בו ניגנו את האלבום במלואו לצד מיטב להיטים וארחו את ירמי קפלן.

 

מחיר: 115₪

*המופע הוא מופע ישיבה
לפרטים ורכישת כרטיסים לחצו כאן

 

טרנספורם


טרנספורום - צלילה אל תוך חוויה חושית אינטראקטיבית שעוד לא נראתה כמותה

 

 

מתי: 15.09.16

איפה: המרכז לאומנויות הבמה "בסקולה" רחוב הרכבת 72, ת"א


'טרנספורום' הינו מופע ייחודי, בהשתתפות 40 יוצרים מתחומי אומנות מגוונים - משחק, ריקוד, מוזיקה, שירה, פרפורמנס, וידאו-ארט ועוד - אשר חברו יחד לקונצרט אקוסטי וקצבי השוזר יחד את תחומי האמנות השונים בהשתתפות פעילה של הקהל ושילוב החושים שמהווה מסע אל הלב הפועם האחד. המופע נוצר על ידי אייל סלונים, מייסד הפרויקט 'דור אחד', פרויקט אשר נוצר כדי לעורר אנשים לחיות על באמת את מלוא הפוטנציאל האישי והאנושי ולחנך לדרך חיים של סובלנות, כבוד ואהבה. המופע החוויתי יתקיים בהנחייתם של השחקנים דורון עמית, עדי אברהמי ואיתמר ברקאי. על הניהול האמנותי של המופע אמונות טולה דמארי ודנה ספיר.

 

משמעו של הטרנספורום הוא מרחב (פורום) של אנשים שחווה יחד התעלות (טרנס). בחוויה יחידה מסוגה זו, אתם מוזמנים להיכנס פנימה אל תוך עצמכם, לנשום, לרקוד, לעוף וכל זאת בחוויה אינטראקטיבית יוצאת דופן ויחידה מסוגה. מדובר בחגיגה של צלילים וצבעים בה משתתפים הגוף, החושים והרגשות שבה מאות אנשים באולם גדול מתמסרים למשהו פנימי ואחר, צוללים יחד למרחבים של פליאה ונשמה ועוברים הרפתקה משותפת.

 

המופע החוויתי מורכב ממיצגים פלסטיים, מוסיקה שבטית, מוסיקה אופראית, שחקנים מנחים ומהווה מסיבה ססגונית לחושים. הקהל עובר תהליך מלא מתחילת המופע ועד סופו והוא אינו רק 'משקיף מהצד', אלא משתתפים פעילים לכל אורכו. במסגרת התהליך, כל משתתף יעבור מנפרדות לאחדות, כאשר הם יעברו חוויה מלהיות לבד בחברה המנוכרת ולהרגיש שהם קהל שלא רואים אותם לחוויה חיה המדגישה את נוכחותם ב'כאן ועכשיו' והיותם חלק מקהילה. ככל שהערב מתקדם לשיאו הגדול המסכות יורדות והכבלים מוסרים. שיא המופע יהיה דרך ריקוד ודרך טקסטים שנוגעים בלב.

 

המופע מועלה על ידי האמנים בהתנדבות, כאשר מטרתו היא לקדם ערכים של סובלנות, אכפתיות, חמלה, כבוד, הקשבה ואהבה בין בני אדם.

 

כל ההכנסות מהמופע יועברו להמשך הפעילות של פרויקט 'דור אחד', אשר הינו ארגון ללא מטרות רווח, הפועל להנחיל לאנשים את הערכים השונים דרך פעילויות, סדנאות, הכשרות מעשיות, פעילויות אומנותיות ועוד.

 

מחיר: 100₪

 

למידע נוסף וכרטיסים לחצו כאן

טרנספורם מדיה

טנרספורום
טנרספורום | צילום: יחצ

ריף


ריף כהן במופע חדש לרגל צאת האלבום A-LA-MENTE
מתי: 20.9, פתיחת דלתות: 20:30
איפה: מועדון הבארבי, ת"א
כפי שפרצה אל חיינו בסערה, כך גם חוזרת ריף כהן מחופשת הלידה ולא מפסיקה לחדש בעזרת רוחות רעננות של יצירה ואסתטיקה בינלאומית. ריף חוזרת לבמה במופע חדש לרגל צאת האלבום השני "A LA MENTHE" (בטעם מנטה).
שני הסינגלים הראשונים, HELAS וMARRAKECH שקדמו לצאת האלבום זכו למאות אלפי צפיות ביוטיוב והשמעות רבות.
האלבום החדש של ריף הוא בדיוק כמו שמו A LA MENTHE - "בטעם מנטה" הברקה טעימה ורעננה נוספת מבית היוצר של אחת היוצרות הייחודיות בארץ. באלבום החדש ריף ממשיכה לשכלל את הפיוז'ן המרתק המזוהה עם יצירתה בין מוסיקה אפריקאית, ערבית ורוקנרול אך תמיד שומרת על הרעננות ולא מפסיקה לספוג השראות חדשות, מאז שפרצה אל חיינו כמשב רוח רענן לפני כשלוש שנים ועד היום, כשהיא נחשבת לאחת ממובילות הדור החדש של מוסיקאים שפועלים בז'אנר הים תיכוני המודרני.
עם צאתו של אלבום הבכורה A PARIS ב 2012 נחשפנו לעולמה הצבעוני של ריף - משחק מתמיד בין האוריינטאלי לאורבני, שירים העוסקים בדמות המהגר החדש בעולם בו הגבולות פתוחים ומרגיש בבית בכל מקום שבו הוא נמצא. שני השירים הראשונים מתוך אלבום הבכורה A paris ו J'aime לוו בקליפים בבימויה של ריף עצמה וזכו למילוני צפיות ביוטיוב ואינספור השמעות בתחנות הרדיו, במהלך אותה שנה כיכבה בכל כלי התקשורת בארץ והוגדרה לא פעם כתופעה יוצאת דופן שהגדירה סוג חדש ואיכותי של מוסיקה מזרחית ואתנית בישראל. כעת ריף חוזרת עם אלבום חדש ואתם מוזמנים להתאהב שוב.
מחיר: 85₪ בקניה מראש, 100₪ בקופה
לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן

ריף

סטארט אפ

 


סדרה- "סטארט אפ"


מתי: החל מה-22.9

איפה: HOT VOD וHOT PLUS

"סטארט אפ" ("StartUp") היא דרמת הפשע החדשה של רשת "Crackle", חברות ההפקה "Critical Content" ו-"Hollywood Gang" והיוצר בן קטאי ("Chosen"), בהפצת חברת "סוני". הסדרה, בה מככבים המועמד ל"גלובוס הזהב" וזוכה ה"אמי" מרטין פרימן ("פארגו", "שרלוק") וזוכה ה"טין צ'ויס" אדם ברודי ("האו.סי", "בילי ובילי"), תעלה ב-HOT Plus בסמוך לעלייתה בארה"ב וכל הפרקים יעלו בבת אחת בחינם ל-HOT VOD.

 

במיאמי האחרת, האפלה והמסוכנת, בנקאי צעיר נואש להסתיר סכומי כסף שהתגלגלו אליו ממקורות מפוקפקים, ראש כנופיה האיטית-אמריקנית מנסה להפוך את עסקיו לחוקיים והאקרית ממוצא קובני חולמת להפיח חיים ברעיון שיביא למהפכה כלכלית. החיבור בין שלושתם מאלץ אותם להגשים את החלום האמריקאי בדרך שאף אחד מהם לא העלה בדעתו - וליצור את הדור הבא של הפשע המאורגן.

 

ברודי מגלם את ניק טלמן, פקיד הלוואות שמגויס על ידי אביו המנוכר אנדי (קארל ווינטראוב, "ימי חיינו", "אייר פורס 1") להלבין סכומי עתק מפוקפקים. טלמן חובר לאיזי (אוטמארה מוררו, "בולרז"), האקרית גאונה שמנסה להקים את סטארט אפ החלומות שלה - "ג'ןקוין", מטבע וירטואלי שישנה את העולם, ולרונלד (אדי גאת'גי, "X מן: ההתחלה"), גנגסטר שחושף תגלית מדאיגה על כספי הכנופיה שבראשה הוא עומד. אלא שעתיד הסטארט אפ שלהם נמצא בסכנה ממשית מצד סוכן ה-FBI הנחוש פיל ראסק (פרימן), החוקר את צעדיו של אנדי.

 

עוד מככבים: אשלי הינשאו ("בלש אמיתי", "LOL"), לובנסקי ז'אן-בפטיסט ("24"), קריסטן אריזה ("מחלקת גנים ונוף"), קלווין האריסון ("שורשים") וג'וסלין דונאהיו ("מהיר ועצבני 7").

 

סטארט אפ

עלובי החיים

 


מחזמר - "עלובי החיים"


מתי: הצגה ראשונה: 19-30 בספטמבר

איפה: אולם רובינא, תיאטרון הבימה, ת"א

 

המחזמר "עלובי החיים" נחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר שהופקו בברודווי ובווסט אנד, וזכה לעשרות גרסאות מצליחות ברחבי העולם.

כעת הוא מגיע לתיאטרון הלאומי הפקת ענק עם 50 שחקנים וזמרים, בליווי תזמורת חיה, המביאים את המהפכה החברתית של פריז בשנות ה-30 של המאה ה - 19 , עם שפע צבע וסגנון, תפאורה מרהיבה ושירה עוצמתית ומרטיטה.

 

מאת אלן בובליל וקלוד-מישל שנברג
עפ"י רומן מאת ויקטור הוגו
בימוי: משה קפטן
תרגום: אהוד מנור
ניהול מוסיקלי: יוסי בן-נון

 

 

שחקנים: אמיר דדון/ זוהר בדש ( ז'אן ולז'אן), יגאל שדה/ גלעד קלטר (ז'אבר), מירי מסיקה / מיכל שפירא (פנטין), חנה לסלאו/ מיקי קם (גברת ת'נארדייה), אבי קושניר/ אורי הוכמן (מר ת'נארדייה), רוני דלומי/ נוי הלפרין - (אפונין), טל ברגמן/ הדר עטרי (קוזט), עידו ברטל/ נדיר אלדד (אנז'ורא), הראל סקעת/ אלדר ברנטמן (מריוס)

 

מחיר: 299-399₪ מחיר רגיל, 149.5-199₪ לגימלאים, 85₪ למנויים.

 

מידע נוסף וכרטיסים ניתן למצוא כאן

עלובי החיים מדיה

עלובי החיים
עלובי החיים | צילום: יחצ