מסיבת הצבע הגדולה בעולם מגיעה לחיפה

פסטיבל מוזיקה ענק בחיפה,לילה לבן בבאר שבע, מוריסי בישראל וגם: היפ-הופ פלסטיני חד פעמי בסינמטק ת"א. כל ההמלצות לבילוי השבוע

Life In Color
Life In Color | צילום: יחצ

זאפה

לייף אין קולור

Life In Color

מתי: 25.08.16  

רשימת המופעים:פסטיבל כיף Life In Color הוא מסיבת הצבע הגדולה בעולם, אטרקציה שאין שנייה לה ואחד מסיבובי ההופעות המסקרנים בעולם עם למעלה מ 100 הפקות בערים ומדינות שונות.

הפסטיבל אשר הגיע לישראל ב- 2015 ,בשיתוף נותן החסות הראשית שמפו כיף ,בפארק נחל חדרה הושק בהצלחה חסרת תקדים ומשך כ-15,000 מבלים מרחבי הארץ, ההיענות המדהימה של הקהל לחוויה הייחודית והראשונית, התגובות והשאלות שחזרו שוב ושוב : "מתי שוב ?" סימנו למפיקים כי קיץ 2016 לא יהיה מושלם בלי מסיבת הצבע הגדולה בעולם -כיף LIFE IN COLOR 2016.

 

אם בשנה שעברה נחתו כאן כוכבים כמו ניקי רומרו, קארנג׳ ובורגור הבינלאומי שלנו, השנה הפסטיבל שובר שיאים של ציפייה ויארח את ההד ליינרים הבינלאומיים הבאים:

 

Steve Aoki
אחד המלכים הבלתי מעורערים של סצנת ה EDM הבינלאומית חוזר לישראל לאחר העדרות של 3 שנים מאז ביקורו האחרון.
אם אין לכם מושג במי מדובר, עכשיו יהיה הרגע הנכון להתחבר לסטיב איוקי ולראות בעצמכם את אחת מהופעות הבמה המטורפות שאי פעם ראיתם.

 

DVBBS
צמד האחים הלוהט מגיע בפעם הראשונה לישראל ואם יש מישהו שמרים את במות הפסטיבלים הגדולים באוויר בשנתיים האחרונות אז זה הם. הקהל בישראל מחכה בסובלנות להגעתם וכנראה שׁ אנרגטיות שלהם מתאימה בול לפסטיבל כמו Life In Color.

 

ועוד שלל הרכבים ודיג׳ייז ישראלים שנבחרו בקפידה ללוות את הפסטיבל.

 

מחיר: 229₪ לכרטיס רגיל,  289₪ לכרטיס VIP

ג'נקשן 48


אנא מיש פוליטי ( אני לא פוליטי ) - ג'נקשן 48 - ההופעה
איפה: סינמטק ת"א
מתי: 26/08/16, 23:30

בואו לסגור את הקיץ התל אביבי עם מופע היפ הופ פלסטיני חד פעמי . קונצרט היסטורי עם ההרכב שהמציא את ההיפ הופ הערבי ״דאם״ יחד עם ההרכב ששינה את הקולנוע הפלסטינו-ישראלי לתמיד ג׳נקשן 48 וחתם לאחרונה הסכם הפצה עם החברה הדיגיטלית הגדולה בעולם.

בואו לחגוג עם היפ הופ ערבי שכמוהו לא שמעתם עם תאמר נפאר, מחמוד ג׳ררי, מייסה דאו, סאמח זוקוט ואיתמר ציגלר.

 

מחיר: 50₪ באתר, 40₪ לסטודנט ו33₪ למנויים.

ג'נקשן

ג'אז


פסטיבל הג'אז באילת

 

מתי:  30/08/16- 27/08/16 
איפה: מלון קראון פלאזה, אילת


קראון פלאזה אילת מארח השנה את חגיגות ה 30 של פסטיבל הג'ז אשר נחשב לפסטיבל משמעותי וחשוב בסצנת הג'ז הבינלאומית ונערך מדי שנה בעיר אילת.

בפסטיבל הפקות מקור מיוחדות וחד פעמיות. בין האמנים שיקחו חלק בפסטיבל השנה ניתן למצוא את: יוני רכטר, שלום חנוך, שלומי שבן, שלישיית גלעד הקסלמן, קותימן, גיא קינג, בלקן ביט בוקס והרבה אחרים.

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

ג'אז

שלומי שבן
שלומי שבן | צילום: טל קירשנבאום

בארשבע


לילה לבן בבאר שבע

איפה: רחבי העיר

מתי: 25/08/16, החל מ20:00 בערב


פסטיבל הקיץ המרכזי בנגב ככלל ובעיר באר שבע בפרט בהשתתפות מיטב האומנים בישראל. הכניסה לרוב ההופעות חופשית. במסגרת אירועי לילה לבן יתקיימו מגוון אירועים במספר מוקדים ברחבי העיר ביניהם במת צעירים בפעם הראשונה בהנחיית אלון דה לוקו עם מופעי פריצה של סטטיק ובן אל תבורי, סאבלימינל, דורון ביטון וקטריקס, דיג'יים ועוד.

 

מופעים של אביב גפן והתעויוט ומופע הארנבות של ד"ר קספר, הצגות תיאטרון במוקדי תרבות ואומנות ועוד.

מופע הדגל של אירועי הלילה הלבן יתקיים באמפי פארק באר שבע במסגרתו יתקיימו שני מופעים בערב אחד: מופע של תיסלם ומופע של גידי גוב, דני סנדרסון מארחים חברים: אלון אולארצ'יק, מזי כהן ואפרים שמיר.

 

הכניסה למופעים באמפי פארק תהיה במחיר סמלי ומיוחד של 69 ₪ בלבד לתושבי באר שבע.

 

בארשבע

סטטיק ובן אל תבורי
סטטיק ובן אל תבורי | צילום: יח"צ

מוריסי

 


מוריסי בישראל

איפה: היכל התרבות ת"א, אמפי קיסריה

מתי: 23/08 (ת"א), 24/08 (קיסריה)


מוריסי, מהמוזיקאים האהובים בארץ ובעולם, ינחת בישראל באוגוסט הקרוב להפנט את הקהל הישראלי בשתי הופעות מיוחדות בהיכל התרבות ת"א ובאמפי קיסריה הקסום במסגרת סיבוב הופעות אירופאי. כמות הכרטיסים להופעות אלה מוגבלת מאד.

 

אחרי שהוכתר על ידי מגזין הרולינג סטונס כאחד מ 100 הזמרים הגדולים בכל הזמנים, בשלושים שנות קריירה, הסולן האהוב של הסמית'ס ואייקון בפני עצמו ניפק לעולם המוסיקה המנונים שממשיכים לרגש ולגעת - ביניהם: , There is a light that never goes out, Every day is like Sunday Last night I dreamed that somebody loves me, , How soon is now, Suedehead והשאיר חותם עצום על מיליוני מעריצים ודורות של מוסיקאים ברחבי העולם.

 

בביקור האחרון בישראל ב2012 בו נמכרו כל הכרטיסים בביתן 1 כמה שבועות מראש, קיבל מוריסי את מפתח העיר תל אביב מראש העיר רון חולדאי, ונתן הופעה בלתי נשכחת כולל התעטפות בדגל ישראל אל מול קהל משולהב בביתן 1, והשאיר אותנו כמו תמיד עם טעם של עוד!

 

מאז הספיק מוריסי (או בפי מעריציו "מוז") להוציא די וי די הופעה חיה ל -25 שנות קריירת סולו 25Live, לכתוב ולפרסם אוטוביוגרפיה וספר עלילתי בשם List of the Lost, לשחרר את אלבום הסולו העשירי שלו World Peace Is None of Your Business, להמשיך לפזר הצהרות והתבטאויות כנגד פוליטיקאים, אומנים וכמובן להמשיך להטיף במרץ לטבעונות... ונותר לכם רק לשער אילו הפתעות הוא מכין לביקורו הנוכחי.

 

מחיר: החל מ199₪

 

כרטיסים בטלפון 9066* או באתר

 

מוריסי


תיסלם - רוקנ'רול - 26.8.16 יום ו', מופע עמידה, זאפה חיפה

פתיחת דלתות בשעה 20:30, תחילת מופע בשעה 21:30, מחיר כרטיס 164, מחיר חייל/סטודנט 144 ש"ח

תיסלם ידועה בהופעות החיות המשובחות שלה. האנרגיה, הכישרון, וחשוב מכל, כמות הלהיטים העצומה שעומדים במבחן הזמן, יום יום.

כל זה מגיע, ארוז שלם באיכויות ההפקה הגבוהות והמוקפדות ביותר בארץ. בשנתיים האחרונות התגברה הדרישה להופעות של הלהקה, שהקפידה להציץ מדי פעם, בעיקר בהופעות תרומה לקהילה ומופעים סגורים , או כשהגעגוע גבר.

 

הביקוש הביא את הלהקה להחלטה להמשיך ולעלות על הבמה עם הפקה החדשה הכוללת את הלהיטים הגדולים: "רדיו חזק" "תנו לי רוקנ'רול", "לראות אותה היום", "עוד פגישה", "יש לך אותי", "בוקר של כייף","פרצופה של המדינה, "כשאת בוכה את לא יפהכמובן להיטי הענק מקריירות הסולו של חברי הלהקה: "ככלות הכול והתמונה" של דני בסן, "צילו של יום קיץ" של יזהר אשדות.

 

מרכז הזמנות זאפה: *9080 http://www.zappa-club.co.il/

להקת תיסלם - יאיר ניצני, יושי שדה, יזהר אשדות, סמי אברזל, צוף פילוסוף, דני בסן
להקת תיסלם - יאיר ניצני, יושי שדה, יזהר אשדות, סמי אברזל, צוף פילוסוף, דני בסן