2 הופעות ענק בשבוע אחד: כל ההמלצות לבילוי השבוע

סימפלי רד, פורינר, מחול הופעה חד-פעמית וגם: הסרט הישראלי שכולם ידברו עליו בקרוב. כל ההמלצות לבילוי השבוע

ברש
ברש | צילום: יחצ

תמונת פתיחה

לאן לצאת, תרבות
לאן לצאת, תרבות | צילום: נענע 10 , סטודיו

פורינר בקיסריה

פורינר בקיסריה

 

איפה: פורינר בקיסריה

מתי: 15.6, 14.6, 21:00 בערב


40 שנה להיווסדות Foreigner להקת הרוק האגדית, אחת המצליחות בעולם
בשנות ה-70 ותחילת שנות ה-80, אשר מכרה למעלה מ-80 מיליון עותקים מאלבומיה ברחבי העולם (עשרה מהם הגיעו למעמד של מולטי-פלטיניום), כבשה עשרות פסגות במצעדי הרדיו באמריקה ואירופה והרעידה את קהל אוהדיה בהופעות חובקות עולם, מגיעה לישראל, במסגרת סיבוב הופעות עולמי, ל-2 הופעות בלבד.

 

את הלהקה הקימו ב-1976 מיק ג'ונס ואיאן מקדולנד וזו תהיה הפעם השלישית שתגיע לישראל לאחר שנחלה הצלחה רבה בפעמים הקודמות.

בשנת 2012 זכו חברי הלהקה בבאזז מחודש כשמספר משיריהם נכללו בפסי הקול של הסרטים "Rock Of Ages", "מגי'ק מייק" ו"פיץ' פרפקט".

לפני כשנתיים זכה ג'ונס, הפרונט-מן של ההרכב, להיכנס למוזיאון היכל התהילה של הרוקנרול (Rock and Roll Hall of Fame) בין השאר בזכות עבודתו ככוכב וכמפיק מוסיקלי של אמנים דוגמת אריק קלפטון, ואן היילן ובילי ג'ואל.
כמו כן, זכה ג'ונס בפרס האמי, גלובוס הזהב וכן בפרס הבריטי היוקרתי "Ivor Novello" על כתיבת הפסקול לסרט "סטיל קרייזי", שגולל את סיפורה של להקת רוק וותיקה שמחליטה להתקמבק.

 

מחירי כרטיסים: 799-299 ש"ח

כרטיסים ניתן לרכוש כאן או בטלפון: 9066*


פורינר

פורינר
פורינר | צילום: יחצ

מחול


רקדני להקת מחול בת-שבע יוצרים - "SPARE"


איפה: סוזן דלל, תל-אביב
מתי: 15.6, 14.6, 21:00


המופע SPARE כולל תשע יצירות קצרות של מבחר מרקדני הלהקה, ומיצג של הרקדן אור מאיר שרייבר. הערב מספק הצצה לתהליך ההתנסות וההבשלה של יוצרים בתחילת דרכם, והזדמנות לפגוש קולות שונים תחת קורת הגג של להקה שחבריה חולקים תובנות דומות על תנועה ופיזיות.

כמדי שנה, פרויקט רקדנים יוצרים נרקם בזמנם הפנוי של הרקדנים, לפני הופעות ובין חזרות. התוצאה היא יצירה חופשית, פרועה לעיתים, שמונעת מכוח התשוקה להתבטא ולבחון גבולות ידועים.

 

פרויקט "רקדני בת-שבע יוצרים" מתקיים זו השנה ה-13 בתמיכת קרן מיכאל סלע לטיפוח כשרון צעיר בבת-שבע. במסגרת זו מעמידה הלהקה לרשות הרקדנים משאבי הפקה ושיווק להעלאת ערב מיצירותיהם.

 

מחיר כרטיס: 60 ש"ח בטלפון 03-5171471 שלוחה 115
55 ש"ח ברכישה באתר

מחול תמונה

מחול
מחול | צילום: יחצ

סימפלי רד


SIMPLY RED - Big love tour


איפה: היכל מנורה מבטחים

מתי: 14.6, 20:30


מכונת הלהיטים האדומה מגיעה לישראל לאחר שבביקורה האחרון בישראל באוגוסט 92 כבשה את פארק הירקון ואת בריכת הסולטן עם חמישים אלף מעריצים!

 

אחת הלהקות הבולטות והמצליחות בכל הזמנים שיצאו מבריטניה מגיעה לישראל בכדי לפנק את הקהל הישראלי באינספור הלהיטים מבית היוצר הכי אדום שיש - סימפלי רד!

 

הלהקה הפופולארית חזרה בשנים האחרונות למפת ההופעות הבינלאומיות ולא מעט בזכות דור צעיר שהצביע עליהם כמקור השפעה מוסיקאלי והיותם להקת הופעות מעולה עם להיטי על המדברים למספר דורות. סימפלי רד עברו רנסנס והוערכו מחדש כאחת הלהקות הגדולות הכובשות ארנות בסיבובי הופעות מרשימים בעולם. במסגרת חגיגות הסיבוב החוגג 30 שנות פעילות הופיעו בארנות ברחבי אירופה, כולל ה- 2O בלונדון, 2O בברלין, ועוד אולמות ענק אחרים.

 

כרטיסים החל מ- 250 ₪ [בהתאם למקום הישיבה באולם]

 

מחירי כרטיסים: 799-299 ש"ח
כרטיסים ניתן לרכוש כאן או בטלפון: 9066*

 

סימפלי רד תמנה

סימפלי רד
סימפלי רד | צילום: יח"צ

ברש תוכן


סרט - "ברש"

 

איפה: בתי הקולנוע

מתי: 16.6


סרטה של מיכל ויניק, "ברש", בהפקת למה הפקות, יוצא להקרנות בבתי הקולנוע בישראל לאחר סבב פסטיבלים מובילים בעולם.

 

"ברש" מביא למסך את סיפורה של נעמה ברש בת 17, המתגוררת בפרבר ישנוני בו היא מסתובבת עם החברות שלה שתחביביהן המשותפים הם אלכוהול, סמים ואפליקציות חדשות בפלאפון. היא גרה בבית עם הוריה התלושים, אח קטן ואומלל ואחות חיילת שמייצרת דרמות בכל פעם שהיא יוצאת עם נער שוליים אחר. יום אחד מופיעה בבית הספר תלמידה חדשה, ונעמה מוצאת את עצמה נסחפת לעולם חדש ומסעיר של סקס, מועדונים ולסביות בתל אביב. "ברש" הוא סרט התבגרות על נערה שמוצאת ריגוש חדש, ומגלה שיש בו אמת גדולה שעומדת לשנות את חייה לגמרי.

 

"ברש" הוקרן בבכורה בפסטיבל סן סבסטיאן היוקרתי בתחרות "NEW DIRECTORS"", ומאז הוקרן בלמעלה מ50 פסטיבלים בכל העולם, הסרט זכה בפרסי התסריט והמשחק (סיון נועם שמעון ודביר בנדק) בפסטיבל חיפה 2015, ובפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל OUTVIEW היווני.

מיכל ויניק היא תסריטאית ובמאית, ומרצה בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב. היא בוגרת החוג לקולנוע וטלוויזיה.

סרטה הקצר "פיתיון" הוקרן בבכורה בפסטיבל סאנדנס, סרטה הקצר השני "סרק" הוקרן בבכורה בפסטיבל לוקרנו. שניהם הוקרנו בעשרות פסטיבלים ברחבי העולם וזכו בפרסים. "ברש" הוא הפיצ'ר הראשון שלה.

בימים אלו "ברש" מוקרן בארה"ב ובפסטיבלים ברחבי העולם ונמכר להפצה בגרמניה, אנגליה, ארה"ב, אוסטרליה וניו זילנד.

 

ברש טריילר

[brightcove_iframe video_id='ch10archive_michal09062016brash_1800' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7bxq8j7r' duration='107'']

ארבעה בתים ופזמון אשכול נבו ומשה בן יוחנה בהופעה משותפת.


"ארבעה בתים ופזמון" - אשכול נבו ומשה בן יוחנה בהופעה משותפת

 

איפה: קפה ביאליק, ת"א

מתי: 18.6,  20:30

 

יש כותבים שכל שיר שלהם הוא סיפור. יש סופרים שכשאתה קורא את הספרים שלהם אתה שומע מנגינות .

הסופר אשכול נבו (ארבעה בתים וגעגוע , "משאלה אחת ימינה" "שלוש קומות") והיוצר משה בן יוחנה ("חבל שלא באת לים" , "תיכננו שתגיעי בקיץ " ) בהופעה מיוחדת לשבוע הספר.

 

כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון - 03-6200832