מחפשים מה לעשות? 6 המלצות לבילוי השבוע

וידוים מחדרי מיטות של תל-אביבים, חודש גאווה ב-YES והופעת ענק אחת: כל ההמלצות לבילוי בשבוע הקרוב

דיי אנטוורד
דיי אנטוורד | צילום: יחצ

תמונת פתיחה

לאן לצאת, תרבות
לאן לצאת, תרבות | צילום: נענע 10 , סטודיו

חודש גאווה

חודש הגאווה ב-YES

 

איפה: ערוצי הסרטים של "YES" ו"יס דוקו"

מתי: כל חודש יוני

 

לציון חודש הגאווה  yes תשדר במהלך חודש יוני סרטי גאווה שונים וכן מספר סרטים בהקרנת בכורה.

 

 

 

פסטיבל הקולנוע הגאה

הדוכס

בין הסרטים שישודרו ניתן למצוא את הסרט "הדוכס מבורגונדי" שכיכב בשלל פסטיבלי קולנוע וזכה לביקורות מעולות.

 

מדובר במותחן אירוטי אפל שמגולל את סיפורה של חוקרת פרפרים עשירה המתגוררת ביחד עם מנהלת המשק שלה, שהיא גם בת זוגה, באחוזה מפוארת ומבודדת. מערכת היחסים שלהן הינה בלתי צפויה ומפתיעה, מלאה באהבה ותשוקה לצד משחקי תפקידים של השפלה ושליטה ומותחים את הגבולות של מערכת היחסים.

 

 

"הדוכס מבורגונדי" -07.06, 22:00 ב-YES3


 

פסטיבל רוק בכנרת

פסטיבל "רוק בכנרת" עם ברי סחרוף, הדג נחש, התקווה 6 ומשינה

 

איפה: אמפי דשא בית גבריאל, צומת צמח

מתי: 9-12.6

משינה
משינה | צילום: יחצ

תוכן פסטיבל רוק בכנרת

לאחר עונת הופעות מוצלחת של קבוצת זאפה באמפי דשא בית גבריאל בקיץ שעבר, עונת ההופעות השנייה בלוקיישן הקסום שעל שפת הכנרת תיפתח עם "פסטיבל רוק בכנרת".
הפסטיבל יתקיים סביב סופהשבוע של חג השבועות ויכלול הופעות תחת כיפת השמיים של האמנים וההרכבים

המובילים:


9.6 ברי סחרוף "ליקוטים" - מופע חדש (154 ש"ח)
10.6 הדג נחש והתקווה 6 - שני מופעים בכרטיס אחד (174 ש"ח)
12.6 משינה ביחד (126 ש"ח)

 

*המופעים בפסטיבל הם מופעי עמידה

 

כרטיסים באתר או בטלפון *9080


פסטיבל סרטי הסטודנטים

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים


איפה: סינמטק תל-אביב

מתי: 9-16.6

 


 


פסטיבל סרטי הסטודנטים
פסטיבל סרטי הסטודנטים | צילום: יחצ

פסטיבל סרטי הסטודנטים תוכן

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים נוסד בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב לפני 30 שנים וכיום מדורג כאחד משלושת הפסטיבלים הטובים והגדולים בעולם מסוגו, על פי האיגוד הבינלאומי של בתי הספר לקולנוע וטלוויזיה.

 

פסטיבל הסטודנטים מציג שבוע של קולנוע צעיר וחתרני מכל העולם לצד הכישרונות הבולטים בדור העתיד של הקולנוע הישראלי הוא מהווה את הבמה המרכזית להצגת קולנוע קצר, וכולל תחרויות קולנוע ישראלי ובינלאומי, מחוות לאורחי הפסטיבל, סדנאות וכיתות אמן, כנסים, מסיבות, תערוכות והשנה בפעם ראשונה תוקם חנות פופ אפ סינמה בשיתוף עם דיזנגוף סנטר.

הפסטיבל מהווה את המפגש הגדול ביותר של סטודנטים לקולנוע מכל העולם. משתתפים בו כ- 200 סרטים שיצרו סטודנטים מ- 50 בתי ספר לקולנוע מכל רחבי העולם, בפסטיבל מתארחים יותר מ- 100 סטודנטים מחו"ל שיתחרו בשלושה תחרויות רשמיות: התחרות הישראלית, התחרות הבינלאומית ותחרות הסרט העצמאי הקצר.

 


אורחי הפסטיבל השנה:
מישל הזנוויציוס- לראשונה יבקר בארץ. במאי, מפיק, תסריטאי ועורך צרפתי עטור פרסים הידוע בעיקר בשל סרטו 'הארטיסט' (2011), זוכה פרס האוסקר לסרט הטוב ביותר לשנת 2011.


דיויד גורדון גרין - במאי, תסריטאי ומפיק אמריקאי עטור פרסים.בין סרטיו, הקומדיה המצליחה ׳פיינאפל אקספרס׳, בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו ועוד אורחים נוספים.

 

 

 


 

קונפקס ת"א

סדרה - וידויים אמיתיים מחדרי מיטות של תל אביבים


מתי: 6.6
איפה: http://confesstlv.com

 

המרוץ טריילר

וידויים אמיתיים מחדרי מיטות של תל אביבים
וידויים אמיתיים מחדרי מיטות של תל אביבים | צילום: יחצ

קונפקס ת"א-תוכן

"קונפס" היא סדרה אינטרנטית חדשה המבוססת על סיפורי סקס-דייטינג אמיתיים שהתרחשו בתל אביב.
הפרקים מתארים מפגשים שהתקיימו בניסיון לתקן מערכת יחסים שחוותה בגידה על ידי "בגידה מאזנת" של בן הזוג השני.

מפגשים עם תיירים כדי לבדוק עד כמה החוויה אקזוטית ושונה לעומת פרטנרים ישראלים, רצון להישאר בארון כדי לא להרוס את תא משפחתי שהוקם ועוד..

בסדרה מככבים יוסי מרשק, רומי אבולעפיה, מאור שוויצר, גאיה שליטא כץ, אורי לייזרוביץ (זגורי אימפריה), קריסטוף שטיינר כוכב ילדים הונגרי שהיגר לתל אביב ועוד.

כל אחד מהפרקים מתחיל בצ'אט בין זרים באפליקציות להכרות מאחר והן סייעו לדמויות למצוא בקלות אנשים זרים עם פנטזיות משלימות לטובת מפגש מיני. כך נרקמו מפגשים עם זרים המלווים במתח כתוצאה מהמעבר משיח דיגיטלי וחופשי למפגש פנים מול פנים שעצור יותר.

כל פרק בסדרה מתמקד בתחום שונה בחיי המין בתל אביב כך שהצופים יכולים לחקור בקלות תחומים חדשים בהתאם לנושא הפרק הנבחר.
פרקי הסדרה יעלו לאתר ב- 6 ביוני והגולשים יוזמנו לחלוק בו וידויים חדשים שחלקם עשויים להפוך לפרקים נוספים.

יוצר הסדרה הוא הבמאי הצעיר משה רוזנטל שהגה את הקונספט וביים את מרבית הפרקים. הסדרה הופקה ע"י יואב בירנפלד וג'ייק ויצנפלד מבית ההפקה "CONCH STUDIOS" שמתכננים להפיק עונות של וידויים מערים נוספות טוקיו, פריז, ניו יורק וכו'. הסדרה הופקה בתמיכת מפעל הפיס.


די אנטוורד

DIE ANTWOORD בישראל


איפה: לייב פארק, ראשון לציון

מתי: יום רביעי (8.6), תחילת מופע: 22:00

 



 

דיי אנטוורד תוכן

התופעה הדרום אפריקאית מגיעה לישראל עם טירוף בעיניים, רשימת להיטים אינסופית ואטיטיוד מהגטו.

 

ארץ הקודש עלולה לאבד את התואר עם הגעתו של הצמד הדרום אפריקאי למחוזותיה. הרייב- ראפרים Ninja ו Yolandi Vi$er (Watkin Tudor Jones, Anri Du Toit), הידועים כ-DIE ANTWOORD (יחד עם DJ Hi-Tek ) יצרו בשורה מוזיקלית יוצאת דופן בחדשנות שלה ומביאים איתם לארץ מופע שהוא לא פחות מקרקס, מלא בביטים אלקטרוניים דחוסים , ראפ וולגרי ומראה עתידני פרוע שיוצר חוויה מוגזמת שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים.

 

הקרקס המשוגע של השניים ספק בדיוני, ספק אמיתי זכה לתהילה עולמית בין לילה עם יציאת הקליפ הראשון שלהם ENTER THE NINJA  קליפ כלל אסתטיקה מטלטלת עם הופעתו של אמן מקומי בשם Leon Botha החולה במחלה גנטית בשם progeria שגורמת לעיוותים במראה. בקליפ הוא מופיע כחבר השלישי בהרכב הלא מוכר שמיד סחף אחריו חצי כוכב אחרי פרסום בבלוג מוזיקלי לא מוכר שהוביל לכניסות של למעלה מ3 מיליון איש בו זמנית שגרמו לקריסת השרת עליו ישב האתר של ההרכב.

 

להיטים אחרים של ההרכב כמו I Fink U Freeky , "Fatty Boom Boom" "Rich Bitch" Baby's On Fire 'Cookie Thumper זכו גם הם לקליפים שהמשיכו באותו קו אסתטי פרובוקטיבי וסוטה שמכה אותך בפנים. הקליפ EVIL BOY שהפיק עבורם DIPLO ויצא באלבומם האחרון מ2014 Donker Mag כלל הופעות אורח של מפורסמים כמו קארה דלווין, מרלין מנסון, פלי, ג'ק בלאק, דיטה וון טיז ודיפלו כבר הגיע ל34 מיליון צפיות.

 

הם ממשיכים לייצר שלל סרטונים הזויים וקליפים שמתפשטים ברשת בקצב מפחיד, יחד עם טקסטים בוטים לא פחות והופעות שערורייתיות שיצרו טירוף סביבם נפרצה בפניהם הדרך לקמפיין מדובר עם אלכסנדר וונג והופעה בסרטו של ניל בלוקומפ chappy שמיצבו את המראה הספק ילדה ספק חייזר רצחני של יולנדי כאייקון אופנה נערץ.

 

הסגנון המוזיקלי המאפיין אותם נקרא ZEF MUSIC , חלק מתת תרבות מקומית אותה הם מובילים ומשלב סלנג מקומי באפריקנס ואנגלית מחייו של מעמד בייניים נמוך שלא מוותר על הסטייל שלו (במילותיה של יולנדי).

החבורה ממשיכה לפזר סביבה ערפל שרק מאדיר את המיתוס ומעלה תהיות אם זה אמיתי או בדיוני, שהשניים אוהבים להגדיר כדוקומנטרי בדיוני והייפר ריאליזם


 

השקת ליין "צהרי היום": יהודה קיסר עם לירון עמרם והפנתרים

מתי: יום שישי (10.6), תחילת מופע: 13:30
כרטיסים ב"לאן"

 

בשישי בצהריים אתם מוזמנים להשקת ליין הופעות חדש ומיוחד בשם בצהרי היום" שיתרחש בשבועות הקרובים ב"פאפאיתו". בכל שישי צפויה לקהל חוויה רב גונית התואמת את הקונספט המוזיקלי של המופע המוזיקלי התורן החל במנות מיוחדות של המטבח, דוכנים, תקלוט בהפתעה ומשקה ראשון על חשבון הבית. והשבוע, הופעה מיוחדת של יהודה קיסר עם לירון עמרם והפנתרים.

 

המפגש המעניין הזה מהווה מיזוג וגשר בין מוזיקה תימנית אסלית לרוק ואלקטרוניקה. לירון עמרם והפנתרים במופע משותף עם האיש שהמציא את הגיטרה המזרחית יהודה קיסר,יחד הם מתווכים מחדש את התרבות הישראלית בזו המזרחית וליהפך וכל זאת באווירת גרוב של שישי בצהריים.

 

לחצו כאן לרכישת כרטיסים