האנשים שמאחורי "צבא האמת של שי חי" נחשפים

צבא האמת של שי חי מונה אלפי חברים בקבוצה סגורה עם ראש קבוצה דומיננטי. כל עוד הדיירים בבית "האח הגדול" - הם ילכו אחרי שי חי באש ובמים. התלווינו אליהם אל מחוץ לבית "האח הגדול" בנווה אילן

הפגנה
הפגנה | צילום: צילום מסך -

כמעט אירוני, אבל לגמרי במקרה נקודת המפגש עם נציג צבא האמת של שי-חי נקבעה בפונדק אלביס, ליד פסל ברונזה מוגזם בדמותו של האליל ההוא.

הבוקר מתחיל בסדקים בצמרת הפיקוד. השעה היא עשר וחצי ביום שלישי, ובזמן הזה הדיווחים מבלגיה כבר מתחילים להגיע. מטרה: לצעוק על דיירי בית האח הגדול ששי-חי הוא מלך. המטרה שלי: להבין מה האנשים האלה רוצים. על איזה צבא הם מדברים ומה כל זה, אם בכלל, אומר עלינו?

אפשר להמשיך להתווכח, אבל מחוץ לריאליטי המציאות היא שקבוצת הפייסבוק הסגורה של צבא האמת של שי-חי מונה כבר 7,000 חברים, ולטענתם עוד עשרת אלפים מבקשים להצטרף.

כן רגע לפני שמבטלים בתנועת יד את החבר'ה האלה, רק נזכיר לעצמנו באיזה צד כל אחד מאיתנו היה כשמדינה שלמה נחלקה לפרידמנים ובובלילים כבר בעונה הראשונה של האח. היו דוקא לא מעט מתמודדים רהוטים דעתניים וחריפים שנכנסו לבית האח הגדול במהלך תשע עונות, אבל כריזמה היא שם המשחק פה וגם בעונה הזאת זה ניכר. הדמות של שי-חי כמו שהצליחה לעורר צבא שלם, צברה גם באותה קלות קהל חדור שנאה וזלזול, אבל לטוב ולרע, לחצה בשביל המפיקים על כפתור הבאז.