לא מקורי ולא לעניין: אלה התחפושות שעדיף שתימנעו מהן השנה

קשה להיות גם מקוריים וגם עכשוויים, במיוחד כשמדובר בבחירת תחפושת לפורים. אז כדי להימנע מהפאדיחה הצפוייה, הכנו עבורכם רשימה של כמה תחפושות שסביר מאוד להניח שתראו לא מעט בפורים הקרוב

Wednesday Netflix 1
ונסדיי | צילום: נטפליקס

ג'ואל ואלי

נכון, זה באמת מקסים לראות תחפושת משותפת של אבא ובת. וכן, פדרו פסקל עושה את ג'ואל מילר כל כך טוב, שקשה שלא לרצות להידמות לו, לפחות ליום אחד. וכן, גם פורים נראה כמו שואה אפוקליפטית, אז הוייב מסתדר. וכן, זאת תחפושת שממש קל ליישם. אבל אלה בדיוק כל הסיבות לכך שלא מעט אבות צעירים (או דודים מגניבים) יישמו את הרעיון הזה. אם כבר בא לכם להתחפש למשהו המוני, לכו על תחפושת של זומבי. אתם לא תהיו היחידים.

האחרונים מבינינו
''האחרונים מבינינו'' | צילום: HBO

כתבות נוספות בתרבות ובידור

שמחה רוטמן

המהפכה, סליחה, הרפורמה המשפטית כבר החזירה לרחובות את התחפושות של "סיפורה של שפחה", ומסתמן שהיא תביא גם לתחפושת פופולרית נוספת - שמחה רוטמן. יו"ר ועדת החוקה נחשב לפוליטיקאי שנוי במחלוקת לא רק בגלל מהלכיו בכנסת. האיש שכינה את הסרט "אוואטר" כסרט "שמאלני אש" ואת שופטי בג"ץ כ-"בורים ועמי ארצות" צפוי להיות הפוליטיקאי המחופש ביותר השנה, בעיקר בזכות העובדה שבחר שלא לגלח את פלומת השיער התמוהה שעל המצח שלו.

יו''ר ועדת חוקה, ח''כ שמחה רוטמן
יו''ר ועדת חוקה, ח''כ שמחה רוטמן | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ונסדיי אדמס

כמו "גמביט המלכה" בשעתו, כך גם "ונסדיי" מאיימת להציף את הרחובות בנערות עם אייליינר שחור ומבט חלול בעיניים. הגיבורה הנשית הנטפליקיסית העכשווית כבשה את לבבות הצופים עם מעלליה באקדמיית נוורמור, וכמובן עם הריקוד המפורסם שהשתולל בטיקטוק. כעת היא מאיימת להשתלט על רחובות הארץ, במה שצפויה להיות תחפושת האימו הפופולרית של השנה.

ונסדיי
ונסדיי | צילום: נטפליקס

סיימון לבייב

נוכל הטינדר הוא כנראה השגריר הישראלי הגרוע ביותר שיכולנו לבקש לעצמנו, אך בכל זאת הוא הפך לאייקון מקומי שמסרב לרדת מהכותרות. שמעון יהודה חיות הגשים את חלומו של הישראלי המכוער כשעקץ רימה והונה נשים אירופאיות שהכיר בטינדר. הייתם מצפים שנוקיע אותו מתוכנו, אבל הוא הפך לסוג של גיבור לאומי. סביר להניח שתראו לא מעט סיימון לבייבים מסתובבים בפורים, ואם לא בפורים, אז בטוח יקפוץ לכם אחד כזה בפיד שינסה למכור לכם קורס קריפטו.

סיימון לבייב
סיימון לבייב | צילום: חדשות 13

בלדריות הקוק

אם אתן קבוצה של ארבע חברות, כנראה שגם אתן שקלתן להתחפש לבלדריות הקוקאין. הצעירות שהסתבכו בפלילים בפרשת הסמים זכו לתהילה בזכות סיפורן המופרע, אך גם בזכות עורכי החדשות הנלהבים שטרחו לפרסם כמה שיותר תמונות שלהן בבגד ים. הן עלולות לצוף שוב כתחפושת קבוצתית, וחבל. עדיף שתנסו תחפושת אחרת, ספייס גירלז, או שתהיו בנות הפאוור פאף ושמישהי אחת תהיה מוג'וג'ו. שחררו מהילדות המסכנות האלה.

ארבעת החשודות בהברחת סמים דרך נתב''ג
ארבע הצעירות החשודות בהברחת סמים דרך נתב''ג | צילום: מתוך אינסטגרם