אבינתן אור עדיין בשבי: "אנחנו בטוחים שהוא חזק, למרות שכבר אי אפשר לדעת מה קורה שם"

אבינתן אור נחטף יחד עם זוגתו נועה ארגמני מהמסיבה ברעים. אחיו סיפר על סרטון התעמולה שחמאס פרסם ובו נראית נועה ("היא נראית חזקה, זה מחזק") - ושיתף על הדאגה הגדולה לאחיו: "אי אפשר לדעת מה קורה שם"

זמן צפייה: 05:29

אבינתן אור נחטף מהמסיבה ברעים יחד עם זוגתו נועה ארגמני, וסרטון החטיפה של נועה ואבינתן הפך לאחד מסמלי השבעה באוקטובר. אתמול (שני), פרסם חמאס סרטון תעמולה נוסף, שבו מופיעה נועה ארגמני. אחיו של אבינתן, חיים אור, סיפר בריאיון לאלמוג בוקר על ההתגייסות של אזרחי ישראל למאבק למען השבת החטופים: "אנחנו אופטימיים בעיקר בגלל הציבור בישראל".

לכתבות נוספות:

חיים אור התייחס לסרטון התעמולה של חמאס: "אנחנו משתדלים לא להתייחס לזה, אבל יש גם משהו טוב בלראות אותה, את העיניים שלה, הפנים שלה. היא נראית חזקה, זה מחזק אותי לראות אותה ככה". לדבריו, "כמו שנועה חזקה אני בטוח שגם אח שלי חזק, למרות שזה כבר 101 ימים ואי אפשר לדעת מה קורה שם. איפה הם נמצאים, מה הם אוכלים, האם יש אור ושמש?".

משפחתו של אבינתן לא קיבלה ממנו אות חיים, תיעודו האחרון הוא סרטון החטיפה של הזוג, אך המשפחה עדיין אופטימית. "אנחנו אופטימיים בעיקר בגלל הציבור בישראל. אנחנו רואים את ההתגייסות שהייתה בשבת האחרונה של 100 הימים, הכיכר הייתה מלאה 24 שעות".

תמונה מתוך סרטון החטיפה של אבינתן אור
תמונה מתוך סרטון החטיפה של אבינתן אור | צילום: חדשות מהשטח בטלגרם

הוא מסביר שהקבינט צריך להתעורר: "העם רוצה את הילדים שלו בחזרה הביתה. להתעסק במחיר זה לא עניין שלי, שינהלו את המשא ומתן איך שהם רוצים, אבל שיבינו שאנחנו רוצים אותם כאן ועכשיו. אומרים 'אנחנו לא רוצים להפסיק את הלחימה', אבל בסוף מה שאני רואה בשטח זה פלוגות מילואים שמשתחררות הביתה, במילים אחרות זה הפסקת לחימה. אנחנו יוצאים קרחים מכאן ומכאן".