כל מה שחשוב לדעת לפני השתלת שיער

ד"ר שלום שאלתיאל שלום ממייסדי תחום השתלת שיער בישראל מסביר על השיטות החדשות

זמן צפייה: 04:51

ד"ר שלום שאלתיאל שלום נחשב לאחד ממייסדי תחום השתלות שיער בישראל, מומחה בעל שם עולמי וכמי שהביא לישראל לראשונה את השיטה המתקדמת ביותר בעולם כיום להשתלת שיער, שיטת FUE + DHI.  ביקשנו מד"ר שאלתיאל לספר על תחום השתלת שיער, מהם החידושים, כיצד מתבצע התהליך, למה כדאי לבצע השתלת שיער דווקא בישראל ולמה חשוב להתעקש לעשות זאת אצל מומחה אמיתי בתחום.

 

ישראל היא לא רק מעצמת הייטק, היא גם מעצמת התקרחות

כ 80% מהגברים בישראל צפויים לסבול מאיבוד שיער במהלך חייהם ולהתפאר בקרחת ברמה כזו או אחרת על ראשם. זהו נתון גבוה מאוד ובהשוואה אליו באירופה וארה"ב הנתון הזה עומד על 40-50% בלבד.

כמו גיל ההתקרחות הולך ויורד וכיום גם גברים צעירים בגילאי ה 20 החלו סובלים מהתקרחות במידה כלשהי.

"מגיעים אליי כיום יותר ויותר צעירים הסובלים מהתקרחות ואני בלי להיות פסיכולוג יכול בקלות לראות איך הדבר משפיע לרעה על הדימוי השלילי שלהם ורמת הביטחון העצמי שנפגעת" אומר לנו ד"ר שלום שאלתיאל.

הסיבה לכך שישראל מככבת כמעצמת התקרחות אינה לגמרי מובנת, יש אומרים שבין הסיבות לכך נמצא אורח החיים הלחוץ, רמות נמוכות של מינרל האבץ, ויטמין B12, ברזל, שימוש באלכוהול ומים ותזונה לא מאוזנת. זה לא נשמע משכנע במיוחד. יש הטוענים להשפעה גנטית וכי ההתקרחות נפוצה אצל גברים יהודים ממוצא אשכנזי.

 

הבשורה הטובה היא שהפתרונות של היום הם לא מה שהיו פעם

"אני התחלתי לבצע השתלות שיער בישראל כבר בסוף שנות ה 80 של המאה שעברה. התחום באופן כללי היה אז בתחילת דרכו ובישראל לא היה מוכר בכלל, הבאתי איתי את הידע והמומחיות מצרפת שם למדתי רפואה עם התמחות בכירורגיה של הפנים ולאחר מכן למדתי את תחום השתלות השיער אצל גדול המומחים בעולם, פרופסור בוהנה" מספר ד"ר שאלתיאל.

"תחום השתלות שיער לא היה אז משוכלל כמו היום ותוצאות היו רחוקות יותר מהמראה הטבעי והמלא שניתן להשיג כיום באמצעות השיטות החדשות והמכשור המתקדם יותר אבל זה מה שהיה וגברים רבים העדיפו את הפתרון הזה על פני פאות או שלל משחות יקרות שלא עשו כמעט דבר.

"חברי לספסל הלימודים היה ד"ר בודג'מה שלימים יהפוך לאחד ממציאי המכשור הרפואי המוצלחים בעולם בתחום השתלות שיער.

זה ששמרתי איתו על קשר שמר אותי מעודכן בחידושים האחרונים בתחום וכך יצא שלפני כעשור הייתי לחלוץ בתחום השתלות שיער בשיטה החדשנית הנקראת FUE ולימים השתכללה עוד ונקראת היום FUE+DHI. הקשר החברי שלי עם ד"ר בודג'מה הפך וגם שמר את המרפאה שלי בישראל מעודכנת ואחת מהחדשניות בעולם בתחום"

כיום השתלות שיער בשיטה החדשנית נראות אחרת לגמרי, התהליך מבוצע ע"י השתלת זקיקי שיער בריאים הנלקחים ממקומות אחרים אצל המושתל  והתוצאה היא שיער מלא וטבעי הממשיך להתחדש ולצמוח לאורך שנים.

 

התוצאות הטובות הן עניין של מומחיות, מיומנות ומכשור מתקדם

"לא כל מרפאה תפיק תוצאות מרשימות ומגיעים אליי גברים רבים אשר ביצעו בעבר השתלת שיער בכל מני מקומות ברחבי העולם ומאוכזבים מהתוצאות. חשוב ביותר לבצע את השתלת השיער אצל רופא מומחה בעל ניסיון בתחום השתלת שיער, חשוב לדעת לידע וניסיון עם שימוש במכשור איכותי יש השפעה עצומה על התוצאה.

 

ד"ר שלום שאלתיאל הוא רופא מנוסה עם עשרות שנות ניסיון בתחום ואלפי השתלות שיער שביצע. צבר ידע עצום לצד מיומנות עמוקה, הוא נחשב לגדול המומחים בישראל בתחום, משתתף באופן קבוע בכנס העולמי

להשתלות שיער שם הוא מחליף ידע עם קולגות מהתחום ושמו מוכר בעולם כאחד המומחים והוותיקים בתחום. "כמו בכל תחום ברפואה, כאשר אנו רוצים תוצאה טובה אסור לנו להתפשר משום סיבה שהיא.

לחצו למידע נוסף על השתלת שיער