הבריחה המושלמת מהחום: 6 מלונות מפנקים וקרירים בהרים

כשבחוץ מד המעלות מראה 35 מעלות, אין כמו לפנטז על מלונות ספא מפנקים הממוקמים בהרים ומציעים חופשה קרירה נטולת דאגות. בחרנו 6 מלונות המהווים מנת אסקפיזם צוננת ביום לוהט

ריזורט שלוס אלמאו גרמניה
שלוס אלמאו - צונן ומפנק | צילום: מיכל בן ארי מנור

מלון אקווה דום טירול, אוסטריה

את מלון אקווה דום, (AQUA DOME) מלון מפואר בדירוג 4 כוכבים סופיריור; לא תוכלו לפספס בזכות המבנה המיוחד שלו.

הריזורט מתהדר במבנה מרשים המתמזג בהרמוניה עם סביבתו הטבעית וכולל כיפות ופירמידות זכוכית הניצבות על רקע נוף מרהיב של רכס האלפים אוצטאל (Ötztal Alps),

אקווה דום כולל למעלה מ-200 סוויטות וחדרים מרווחים ואלגנטיים, אולם גולת הכותרת של המקום הוא מרכז ספא עצום המתפרש על פני 3000 מ"ר והינו הספא התרמי הגדול והמודרני בטירול.

מתחם ספא אקווה דום מעוצב להפליא וכמעט מכל מקום בו תוכלו להביט אל עבר הפסגות המושלגות של האלפים האוסטרים. הוא כולל 12 בריכות (בהן קערות בריכה צפות תחת האוויר הפתוח, עם מוסיקה תת מימית, מי גופרית ואפקטים קוליים), 7 סאונות, 4 מסעדות, טיפולי יופי, אזור ספא באוויר הפתוח, מדשאת שיזוף גדולה, את אזור ה-אלפן ארכה נואה (Alpen Arche Noah) לילדים ולמשפחות ומגוון פעילויות ליחידים, זוגות ומשפחות.

אקווה דום בטירול - חופשת ספא באוסטריה
אקווה דום בטירול | צילום: הילה מור אלון

 

כתבות נוספות ב-mood תיירות

 

מלון אלפינה דולומיטיס, איטליה

מלון אלפינה דולומיטיס (COMO Alpina Dolomites), מלון 5 כוכבים, הוא יצירת מופת ארכיטקטונית מודרנית, המפורסם בזכות חזית זכוכית הייחודית שלו המציעה נוף מדהים של הדולומיטים, מה שהפך אותו לאחד מבוקשים באזור.

המלון ששוכן על מדרונות הסקי באלפי די סיוזי (Alpe di Siusi), נכנס לאחרונה ברשימת המלונות של מדריך מישלן 2024 באיטליה.

60 החדרים במלון משלבים צבעים רכים עם ריהוט איכותי שהוקם על ידי האומנים המסורתיים של דרום טירול. כל חדר מציע נופים מרהיבים של רכס הדולומיטים, כרי הדשא האלפיניים והפסגות המשוננות שלו.

הספא העכשווי של המלון מציע בריכות מקורות הפתוחות כל השנה, מספר סאונות ואזורי מנוחה, טיפולי ספא מפנקים וגם חדר כושר וסלון יופי. יש 2 מסעדות הגורמה מגישות מנות מקומיות ובינלאומיות , מול הנוף, כמובן.

המלון מתאים גם למשפחות ומציע שירותי שמרטפות ומגוון פעילויות ספורט המותאמות לכל הגילאים כמו רכיבה על סוסים, על אופניים, מסלולי הליכה ועוד.

צ

שלוס אלמאו, גרמניה

בואו להתרענן באלפים הגרמנים במלון שאירח את אובמה וראשי הG7 ואשר הבעלים שלו אוהד את ישראל.

שלוס אלמאו, (Schloss Elmau) שנחשב לאחד המלונות הטובים בעולם,  נמצא במיקום מבודד, באלפים הבווארים, על גבול גרמניה-אוסטריה (מרחק שעה וחצי ממינכן) זהו ריזורט יפהפה ויוקרתי, הנטוע בלב עמק ירוק, בגובה 1000 מטר מעל פני הים, עם מרחבים ירוקים שאינם נגמרים, מוקפים בהרים מושלגים.

המלון מפורסם בזכות השילוב בין וולנס, תרבות וקולינריה. ממש לאחרונה הוא אף הגיע במקום השני בדירוג מגזין העסקים השווייצרי "בילנז" ל-150 בתי המלון הטובים ביותר באירופה לשנת 2024.

שלוס אלמאו מכיל 157 חדרים וסוויטות בגדלים שונים, 9 בריכות, 5 מסעדות (אחת מהן מסעדת מישלן), 2 מתחמי ספא רחבי ידיים עם טיפולי ספא מגוונים, ותכנית עשירה של מופעי מוזיקה, הרצאות ושלל פעילויות גופניות שיעורי ריקוד, פילאטיס, צ'י קונג, טאי צ'י, הייקינג בהרים, רכיבה על אופניים, טניס, טיפוס ועוד.

המלון מתאים לכל המשפחה, יש בו מועדון ילדים ופעילויות ייחודיות לילדים.

איך זה לישון במלון שבו ישן גם הנשיא אובמה

ריזורט שלוס אלמאו גרמניה
"שלוס אלמאו - מפלט ספא יוקרתי ותרבותי" | צילום: מיכל בן ארי מנור

 

גרנד הוטל קמפינסקי, סלובקיה

גרנד הוטל קמפינסקי הוא מלון הדגל של הרי הטטרה ושל סלובקיה בכלל. זהו מלון חמישה כוכבים מפואר במתחם היסטורי מן המאה ה-19 שנראה מבחוץ כמו טירה מהאגדות וכולל אוסף חדרים וסוויטות בשלושה מבנים היסטוריים הקשורים זה בזה.

הוא ממוקם בעיירה שטרבסקה פלסו (Štrbské Pleso), מול אגם קרחוני הנושא אותו השם בגובה 1,346 מטר. שטרבסקה פלסו נחשב לאגם היפה ביותר בהרי הטטרה. מעליו נישאים הרי הטטרה הגבוהים. המלון מהווה נקודת מוצא אידיאלית לפעילויות בטבע, כגון טיולי הליכה, שייט או סקי.

בגרנד הוטל קמפינסקי תמצאו את  ספא ציון - מתחם מעוצב של חדרי טיפול וספא פרטיים, סאונה ובריכת ז'קוזי. מחלונות הזכוכית של הבריכה הראשית נשקפים האגם, היערות וההרים המושלגים.

חופשת ספא בסלובקיה. צילום: מלי אברמוביץ Grand Hotel Kempinski High
גרנד הוטל קמפינסקי | צילום: מלי אברמוביץ

 

לה פרם דה מארי, צרפת 

לה פרם דה מארי (Les Fermes de Marie) הוא מלון 5 כוכבים הממוקם במרחק 10 דקות הליכה בלבד ממרכז הכפר התיירותי Megève, בלב הרי האלפים הצרפתיים.

חדרי האירוח מעוצבים בסגנון סבואה עילית (Haute-Savoie) טיפוסי ומשלבים בין אלגנטיות למסורת.

המלון מגדיר את עצמו כחלוץ בתחום הבריאות וספא הרים, הוא כולל בריכת שחייה, ג'קוזי, סאונה, חמאם וטיפולי צמחי הרים מרעננים ומרגיעים בספא Pure Altitude.

מסעדת המלון המסורתית מציעה מנות עונתיות טעימות, ובעונת החורף מסעדת Alpin מגישה גבינות אזוריות יחודיות ומנות גריל.

זהו מלון ידידותי לילדים ואידיאלי למשפחות המציע מועדון ילדים עם מגוון שלם של פעילויות פנאי ואזורי משחקים מאורגנים לפי גיל, וארוחות מושכות לילדים המוגשות בחדר אוכל עם טבח מיוחד.

חופשת חורף באלפים הצרפתיים מלון Les Fermes de Marie
מלון Les Fermes de Marie | צילום: באדיבות ספיריט הפקות

 

מלון The Chedi, שוויץ

מלון The Chedi הינו מלון בדירוג חמישה כוכבים שנמצא בעיירה המתוקה אנדרמט.

המלון, השוכן בגובה כ-1,400 מטר מעל פני הים, בלב הרי האלפים,  הוקם כחלק מפרויקט באזור ההררי שליד מעבר גוטהרד. המלון משלב בין עיצוב תאילנדי אקזוטי למוטיבים אלפינים מסורתיים.

ה'שדי', מעוטר הפרסים, כולל 123 חדרים וסוויטות בכולם תמצאו חלון גדול המשקיף אל הנוף ההררי המקיף את המלון.

המלון מציע חוויה קולינרית הכוללת מסעדה המציעה מנות גורמה מהמטבח האירופאי והאסייתי, מסעדה יפנית משובחת, ספריית יין וסיגרים, ומסעדה מסורתית בה מוגש אוכל שווייצרי אותנטי.

בנוסף ה'שדי' מתהדר  בספא ענק המשתרע על פני 2,400 מ"ר, וכולל חדר כושר, ג'קוזי, סאונה וחמאם, ו-10 סוויטות טיפולים מפנקות בהם ניתנים עיסויים וטיפולים בסגנון אסייתי.