סהר כהן VS טל מורד: מי ינצח בקרב הטיטאנים הגדול של העונה?

אם תשאלו אותנו, שניהם צריכים לנצח בקרב הספציפי הזה וגם. אבל זה לא עובד ככה, ורק אחד מהם יהיה זה שיוביל את שבטו לניצחון במשימת החסינות האישית; האם זה יהיה סהר, היזם החברתי בן ה-26 שנבחר באופן טבעי להוביל את הצהובים, או שמא טל, המושבניק בן ה-21 שכבש את ליבה של מאיה קיי? • הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:21

בשיא הכנות, מתחיל להיות לנו קשה לצפות בהישרדות. בכל פרק מחדש אנחנו נקרעים מבפנים, מרגישים חצויים. בדיוק כמו כששואלים אותנו אם אנחנו אוהבים יותר את אימא או את אבא, ככה גם עם סהר כהן וטל מורד. ברצינות, כבר שנים שלא ראינו על המסך בחורים חמודים כל כך שמצליחים לרגש אותנו בכל פעם מחדש. למה הם לא יכלו להיות באותו שבט?! אוף, ועדיין לא דיברנו על כמה שהם חתיכים.

לכתבות נוספות בהישרדות:

הערב ב-21:15 ברשת 13, השניים בכלל יעמידו אותנו בפני בחירה בלתי אפשרית, עת ייכנסו לזירה ויילחמו האחד בשני בניסיון לזכות בפסלון החסינות השבטית. מי אנחנו רוצים שינצח? שניהם, מה זאת אומרת. בבקשה אל תשאלו אותנו שאלות קשות; אז בגלל שאנחנו לא יכולים להחליט, נשאל אתכם למי לדעתכם יש את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות בפסלון? כך או כך, בלב שלנו - שניהם כבר זכו.

סהר כהן, הישרדות
סהר כהן | צילום: רשת 13

אז מצד אחד סהר כהן, המנהיג הבלתי מעורער של שבט בייבאין. בין אם זו ההדחה של מאור שושן, הפרישה של נבו שמיר או החיבור עם בנות השבט - סהר הוכתר לראש הצהובים בתוך ימים ספורים מתחילת המשחק, עם ברית חזקה שעד כה לא ניזוקה, וכריזמה טבעית שסוחפת אחריו את כל השורדים שאיתו - וגם את אלו שלא.

כהן בן ה-26 נולד בנהריה. הוא סיפר לא פעם על הילדות הקשה שכללה את גירושי הוריו, לימודים בפנימייה צבאית ופטירת אימו ממחלת הסרטן. ברזומה שלו קריירה צבאית מפוארת ומעוטרת, שהסתיימה רק לאחרונה אחרי שירות קבע של כמה שנים. כיום, סהר הוא יזם חברתי בעל מותג אופנה לזכר אימו שרווחיו נתרמים לחולי ומחלימי סרטן.

טל מורד, הישרדות
טל מורד | צילום: הישרדות, רשת 13

מהצד השני, טל מורד שאומנם חולק את ההובלה של שבט טגאלוג יחד עם גיא רוזן - אבל טוען לכתר ומתכוון להיות המוביל הבלעדי, גם אם זה אומר להדיח את הפרטנר שאיתו. מלבד זאת, טל גם הוכיח שהשרירים שלו הם לא רק ליופי, וכבר הוביל את שבטו לניצחון במשימות הקבוצתיות וכן ניצח במשימות חסינות אישיות. אה כן, ויש גם את העובדה הזאת שהוא כבש את ליבה של מאיה קיי.

מורד בן ה-21 נולד במושבת כנרת, האח הגדול מבין שלושה. כשהיה בתיכון אימו חלתה בסרטן ובמהלך שירותי הצבאי בסיירת צנחנים היא נפטרה. מאז, טל משמש דמות משמעותית ומובילה במשפחתו ועוזר לאביו עם ניהול משק הבית. בזמנו הפנוי הוא מטייל בטבע וגם משתדל לרוץ בכל כמה ימים כ-70 קילומטרים.