רגע לפני שהיא עולה לאוויר: כל מה שאתם צריכים לדעת על "המסעדה הבאה"

"המסעדה הבאה של ישראל" עולה ביום שני לאוויר, ואחרי כל הפרומואים וההבטחות אנחנו כבר לא יכולים לחכות. אז רגע לפני הפרק הראשון, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. מי השופטים, מה קורה בכל פרק – ואיך אתם משתלבים בכל הסיפור הזה?

זמן צפייה: 00:47

"המסעדה הבאה של ישראל", שתעלה לאוויר הערב, היא תוכנית ריאליטי מקורית וחדשה, שכמותה עוד לא שודרה בטלוויזיה. בפעם הראשונה תוכנית טלוויזיה הופכת חלום למציאות, כשהמנצח בכל פרק יפתח מסעדה אמיתית במתחם הרברט סמואל בתל אביב – והצופים יוכלו להיכנס לאתר רשת 13 ולהזמין מקום למסעדה.

אז איך זה עובד? בכל שבוע בפרק האודישנים, יציגו ארבעה מתמודדים קונספט שלם למסעדה, הכולל עיצוב ותפריט - ואף יבשלו את מנות הדגל שלה.

השופטים בתוכנית, השפים אסף גרניט, יוסי שטרית, מושיק רוט ואשת הקולינריה רותי רוסו, יעברו בין ארבע המסעדות, יתרשמו מהעיצוב, מהקונספט, מהמתמודד וכמובן מהתפריט והמנות. כל אחד מהשופטים יחליט אם למתמודד שמולו מגיעה הזדמנות לפתוח מסעדה. מתמודד ששלושה שופטים לפחות רוצים לראות אותו פותח מסעדה יעבור לשלב הבא.

Whatsapp Image 2022 01 12 At 1
אסף גרניט בצילומי התוכנית ''המסעדה הבאה של ישראל'' | צילום: מתוך המסעדה הבאה של ישראל

בתום התוכנית כל המתמודדים שעברו לשלב הבא יגיעו למרכז הבמה ויעמדו מול ארבעת השופטים, שם הם יקבלו את ההחלטה הגורלית שתקבע מי יפתח מסעדה. נשמע מדהים? זה עוד כלום!

המתמודד שניצח את התוכנית יפתח כבר באותו ערב את מסעדת החלומות שלו – במרכז תל אביב – למשך שבוע. המסעדה תהיה פתוחה לציבור הרחב ומי שיצליח להזמין מקום באתר רשת 13 יוכל להגיע למסעדה, לטעום ולהשפיע על הציון שהמסעדה תקבל.

בתום העונה אחת המסעדות מהתוכנית תהפוך ל"מסעדה הבאה של ישראל" ותזכה את המתמודד שעומד מאחוריה בפרס מטורף: פתיחת המסעדה שלו לשנה!