טעם הבלוגרים

הם יצאו לדרך ברגל קלה לאכול ולכתוב על אוכל גורמה אמיתי. הבלוגרים חוזרים עם חוויות ממסעדות השפים ומחדדים את לשונם

מדי שבוע, במקביל לפרקים המשודרים בימי חמישי, יישלח זוג בלוגרים לכל אחת מהמסעדות המתחרות. הבלוגרים יטעמו מהתפריטים המגוונים של שמונה המסעדות המובילות שמתחרות בתוכנית ויתנו את רשמיהם המנומקים. התוצאות יתפרסמו בבלוגים, ויאפשרו לכם להחליט איזו מסעדה תקטוף את התואר.

השבוע שלחנו את הבלוגרים לבקר במסעדת השף "הדסון", בניצוחו של עמיר אילן ובמסעדת "מאראבו", בהנהגתו הקשוחה של השף יואב בר. האם הם אהבו?

מסעדת הדסון עומדת לביקורת הבלוגרים:

"מנת הקרפצ'יו הייתה בעיני גולת הכותרת של הארוחה כולה, הבשר היה איכותי וטעים, כיאה למסעדה שמתגאה בבשרים שלה והרוטב שמורכב מסויה, יוזו (אתרוג יפני שדומה בטעמו לליים), שמן זית ופלפל היה פשוט מושלם.

לבלוג של הפסיכופט המתורבת >>

הבלוגרית מיכל יוצאת לדייט לוהט במסעדת הדסון. עם איזה טעם תישאר בפה?

"שיכורה מבשר, בשלב זה הדייט שלי כבר נראה לי אחרת לגמרי. הוא התגלה כאינטליגנט ביותר, לא קמצן כלל (עוד מעט תראו את החשבון) ובכל מה שנוגע לפינוי מרחב בקיבתו (והוא איש גרום וצנום!) כלל לא מדובר בגבר עצלן. טרם ידעתי איך הערב יגמר אבל היה לי ברור שלא אתן לו לחמוק בקלות. בשלב זה כבר בקושי נשמתי, וידעתי שעוד כברת דרך ארוכה בפנינו - הקינוחים. נתנו לגנה לבחור עבורנו קינוחי הפתעה. בכלל, אחד מהדברים האהובים עלי במסעדה הן מנות הפתעה. קיבלנו לשולחן קרם ברולה מעוצב פרי סטייל על מצע קרפצ'יו אגסים שיכורים ועוגת גבינה עם תותים נוטפים. עוגת הגבינה היתה מורכבת מגבינת פילדלפיה הידועה באחוזי השומן הגבוהים והטובים. אני בשלב זה כבר לא יכולתי יותר להכניס כמעט דבר לקיבתי וכן הסתפקתי בתשיעית מעוגת הגבינה. הדייט לא התבלבל ובלע את כל השאר במחית עין. הוא ממש השתגע על העוגה ואמר ששווה לחזור להדסון רק בשבילה".

לבלוג של מיכל >>

קופצים לאכול במסעדת "מאראבו":

"שקשוקה ירוקה בצבע אדום לוהט עם המבורגרים וחלמון ביצה עם לחם טרי שהרגע נאפה – פשוט מדהים. אני מרייר כשאני נזכר במנה הזאת. זאת בדיוק המנה שאתם צריכים כשיש לכם קריז על משהו עסיסי ואתם לא יודעים מהו. המזלגות היו מיותרים, אני וחיים נגשנו למלאכת הפירוק כשבדיוק הכריש, ערן קמפף, הגיע וחשב לרגע שהתחלנו בלעדיו".

לבלוג של יוסי תאגורי >>

"וככה במשך שעתיים ויותר של ערפול וקהות חושים, המנות והטעמים סחפו אותנו למקומות אישיים, אל מחוזות מרוקו והסביבה, אל הבית, המטבח של אמא והתבלינים של סבתא. מסיפור ההתאהבות של השף המכשף בריזוטו - בעיירה בשם פרודנונה שבאיטליה, ועד לסיפור ההתאהבות שלו באישתו בעיר קיט קטנה העונה לשם אילת. כל כך אינטימי וקסום היה המפגש הזה, עד אשר שבעה אנשים שהיו בחלקם זרים גמורים עד כמה דקות קודם לכן, בחרו שלא לעשות שימוש בצלחות האישיות שהוגשו להם, וניהלו קרב מזלגות ישירות בתוך צלחות ההגשה, והחליפו ביניהם כפיות, מעט רוק ופרופילים בטוויטר".

לבלוג של גילי >>