טעם הבלוגרים

מדי שבוע נשלח את מיטב הבלוגרים למבצע טעימות במסעדות המשתתפות באליפות. בואו לגלות האם הם אהבו את הכפריות

מדי שבוע, במקביל לפרקים המשודרים בימי חמישי, יישלח זוג בלוגרים לכל אחת מהמסעדות המתחרות. הבלוגרים יטעמו מהתפריטים המגוונים של שמונה המסעדות המובילות שמתחרות בתוכנית ויתנו את רשמיהם המנומקים. התוצאות יתפרסמו בבלוגים, ויאפשרו לכם להחליט איזו מסעדה תקטוף את התואר.

השבוע שלחנו את הבלוגרים לבקר ב"בטי ונחי מבשלים" במושב רמות וב"כרמים" במושב סגולה. האם האוכל הצדיק את הנסיעה לדרום ולצפון הרחוק? הכנסו וגלו בעצמכם.

לוטם ביקרה במסעדת "בטי ונחי מבשלים":

"לא הספקנו להתיישב ועדי כבר הגישה לנו את הסלטים. סלטים זה אנדרסטייטמנט, מדובר בפיסות קתרזיס קולינרי. מתמכרת לטעמם של לבבות העוף הממולאים בשקדים ופול שבושלו בערק, ניר דווקא חילק קומפלימנטים לכבד הקצוץ בקוניאק. תאכלי את זה כמו גבינה לבנה, הוא אמר לי ועצם עיניים. לצד הסלטים הוגש לחם שלמיטב הבנתי נאפה על חלוקי נחל. משם גלשנו למנות הראשונות. ניר, אמרתי לו, זו הייתה רק הפתיחה?!

לבלוג של לוטם>>

ששת קופץ לביקור במסעדת "כרמים":

"למנה עיקרית הציעו לנו מנת ספיישל חדשה, צלעות טלה עם פירות יבשים וקוביות בטטה מקורמלת. התלבטתי בינה לבין המנה הרשמית של צלעות טלה עם פיסטוק ברוטב יין, אבל אמרו ספיישל אז שיהיה. המנה הנוספת הייתה דג לברק - לברק על מצע ריזוטו זעפרן. ריזוטו כזה טעים לא אכלתי באיטליה או קרואטיה אני אמר לנאווה. והדג? הדג נפלא וגם הרוטב שמקשט אותו ששיגרתי מצלחת ההגשה, חבל על כל טיפה,לא?

לבלוג של ששת >>