טעם הבלוגרים

מדי שבוע נשלח את מיטב הבלוגרים למבצע טעימות במסעדות המשתתפות באליפות. בואו לגלות מה הם חשבו על האסיאתיות

מדי שבוע, במקביל לפרקים שישודרו בימי חמישי, יישלח זוג בלוגרים לכל אחת מהמסעדות המתחרות. הבלוגרים יטעמו מהתפריטים המגוונים של שמונה המסעדות המובילות שמתחרות בתוכנית ויתנו את רשמיהם המנומקים. התוצאות יתפרסמו בבלוגים, ויאפשרו לכם להחליט איזו מסעדה תצא מנצחת.

השבוע שלחנו את הבלוגרים לבקר ב"מועדון הקצינים של ג'ירף" ובסושיסמבה". מה היה להם לכתוב? הנה הרשמים שלהם:

מאיה ועדית ביקרו במועדון הקצינים של ג'ירף

"אחרי המנות הראשונות כיבדו אותנו בסושי ספייסי טונה. אני חייבת לציין שעד הספייסי טונה הזה של הג’ירף, ממש לא אהבתי טונה בסושי. כנראה שבפעם הראשונה שאכלתי סושי עם טונה הסושיה פשוט לא היתה טובה במיוחד. מהיום – קומבינציות עם טונה בשבילי! (עכשיו נשארה רק השנאה לסלמון סקין). הסושי גם היה הדבר היחיד מעתה והלאה שסיימנו. התמלאנו כבר מהמנות הראשונות…"
לבלוג של מאיה שובל >>

"כשהתיישבנו והתחלנו לחכוך מה נזמין, פנה אלינו הצוות החביב, והציע לנו שהם כבר יוציאו את המנות שלהם. אמרנו "פסדר" ותוך שניות הובאו אל שולחננו מנות רבות, גדולות כקטנות, שלכולן שמות בסינית עתיקה, כמו- טטקי בקר (טטקי?), תאי פיש- על הפלנצ'ה (פלנצ'ה?) וטפיוקה (???). אחרי המנות הראשונות, היה חשש שאתפוצץ, למרות המאבטח בכניסה, אז עברתי לmode של טעימות בלבד..."
לבלוג של עדית >>

אורי ועכברוש העיר בילו בסושיסמבה

"האוכל נהדר, המחירים לא נמוכים במיוחד. ארוחה כמו זו שתיארתי עולה מעל 200 ש"ח לאדם, ואם יש לכם לבזבז סכומים כאלה אז האוכל אכן שווה את זה. חשוב לציין שיש במסעדה גם עסקיות במחירים שווים לכל נפש של 49 ש"ח, 59 ש"ח ועוד..."
לבלוג של אורי >>

"בעוד אנו מעיינים בתפריטים המכילים מגוון רב של מאכלים מעניינים, ודווקא קצת פחות מנות סושי ממה שהייתם מצפים, הוגשו לנו שני קוקטיילים טעימים (38 ש"ח לקוקטייל בתפריט) על בסיס וודקה, פירות וליקרים שונים".
לבלוג של עכברוש העיר >>