פריכים, מריחים נפלא ומגיעים באינספור סגנונות: הכירו את הלחמים המיוחדים ביותר בעולם

הערב ב"משחקי השף" המתמודדים צריכים להכין את ארוחת השבת שלהם - ואין ארוחת שבת בלי לחם מפנק שאפשר לטבול אותו ברוטב של הדג או באחד הסלטים. לקראת המשימה אספנו את הלחמים המקוריים והייחודים ביותר שנאפו: מלחם סחוג, דרך לחם סלק ועד הלחם הצבעוני המהפנט

זמן צפייה: 01:03

הלחמים נמצאים איתנו כבר מהימים הראשונים של היסטוריה כמאמר השיר. בחלוף השנים הלחם הפשוט השתדרג, צורות האפייה השתנו ומרכיבים חדשים התווספו לבצק וכיום יש לנו מגוון רחב של לחמים. לקראת המשימה הערב שעוסקת בלחם השבת של המתמודדים, אספנו את הלחמים המקוריים והייחודים ביותר שנאפו. אומנם לא ניתן להריח, אבל אי אפשר להתעלם מהמראה.

 

לחם צבעוני

לחם צבעוני נראה כמו לחם רגיל אבל שדרוג הצבעים שלו בעזרת צבעי מאכל וחומרי גלם המעניקים לו צבע שונה, הופך אותו לייחודי יותר, מסקרן יותר וכזה שנראה הרבה יותר טוב על השולחן. זהו יופי קולינרי במיטבו.

לחם צבעוני
יופי קולינרי במיטבו | צילום: shutterstock

 

לחם פפרוני

מאפה לחם רך ופריך, בשילוב נקניק הפפרוני. הלחם נאפה כאשר חתיכות הפפרוני משולבות בתוך הבצק ולאחר האפייה מתקבל לחם שקשה מאוד לסרב לו והוא קל מאוד להכנה.

לחם פפרוני
שילוב מושלם עם נקניק | צילום: shutterstock

 

לחם סלק

מאפה לחם המשלב בתוכו סודה לשתייה וסלק שנטחן, שיוצרים מאפה מיוחד בצבע סגול חזק שמושך את העין ומגוון את השולחן. טעמו של הסלק נותן סגנון ייחודי ללחם ומוסיף אלמנט של בריאות.

לחם סלק
צבע סגול חזק | צילום: shutterstock

 

לחם בסגנון פיצה

מאפה לחם המשלב בבצק שלו, מרכיבים של פיצה כמו רוטב עגבניות, גבינה ונקניק פפרוני או כל סוג אחר המתאים לטעמכם. לאחר האפייה מתקבל לחם אוורירי שבתוכו מילוי דמוי פיצה.

לחם פיצה
כמעט כמו הדבר האמיתי | צילום: shutterstock

 

לחם שחור

לחם הנאפה בצורה הרגילה שאליו מוסיפים אבקת אבץ או צבע מאכל שחור, כדי לתת לו את המראה הכהה שאולי עלול לבלבל את הטועם במחשבה שהלחם שרוף.

לחם שחור
רק נראה שרוף | צילום: shutterstock

 

לחם סחוג

חלה שנאפית מבצק רגיל שאליו מוסיפים בזמן ההכנה סחוג. כאשר מכניסים אותו ישירות לתוך הבצק, הוא מעניק טעם עוקצני וטאץ' מקורי ללחם.

לחם סחוג
טאץ' מקורי ועוקצני | צילום: shutterstock

 

לחם שום נתלש

מאפה עשיר מאוד בגבינות ושום שנאפה כך שאפשר לתלוש חלקים ממנו בצורה קלה ונוחה לאכילה. הניחוח של השום לאחר האפייה, גורם לתחושה משכרת כמעט ולרצון לסיים את כל הלחם בביס אחד.

לחם שום וגבינות
נתלש בנוחות | צילום: shutterstock

 

לעמוד המתכונים של "משחקי השף"

לצפייה בפרקים המלאים