חובה לנסות בבית: 3 המנות הכי טובות של אורן אסידו

המרק שזיכה את אסידו במספר הסכינים הגבוה ביותר במשימה, התבשיל החורפי עם הטוויסט המשגע, ומנת הפסטה שגורמת לו לדמוע מהתרגשות. לרגל כניסת אורן אסידו לבית האח, קבלו מתכונים ל-3 המנות הכי טובות של הדייר החדש

זמן צפייה: 00:26

מרק חרירה של סבתא ג'ולייט


אורז, עדשים, איטריות, טעם עמוק של עוף וחמצמצות לימונית מרעננת. מרק החרירה של סבתא ג'ולייט בביצוע של אסידו זיכה את הפיינליסט במספר הסכינים הגבוה ביותר במשימה. ואם זה לא מספיק, מדובר בפצצת בריאות טעימה ומשביעה שמתאימה בול למזג האוויר החורפי. קבלו את המנה שתככב אצלכם במטבח כל השנה. למתכון לחצו כאן.

פטוצ'יני קרבונרה


זאת הייתה המנה הראשונה שאורן אסידו למד לבשל בפס החם, ומאז שמור לה מקום חם בליבו. בגרסת משחקי השף הוסיף אסידו למתכון הקלאסי בצל מקורמל למתיקות עדינה. יחד עם חזה אווז, שמנת ופסטת חלמונים תוצרת בית - מדובר בתענוג אמיתי שמרווה געגועים לארץ המגף. למתכון המלא לחצו כאן.

מתכון לפסטת פטוצ'יני קרבונרה של המתמודד אורן אסידו (מתוך משחקי השף, עונה 3, פרק 26)
מנחמת ומשביעה. פסטת פטוצ'יני קרבונרה של אורן אסידו | צילום: מיכה לובטון

תבשיל ירקות שורש ועוף שמתחבא מתחת לפוקאצ'ה


משימת הטאבון של השף ארז קומרובסקי בחצי הגמר הוציאה מאסידו יצירתיות מצטיינת. התוצאה היא מנה חורפית מושלמת המורכבת מירקות שורש ארומטיים בתיבול מרוקאי של זרעי שומר, כוסברה וכורכום, ולצידם שוקי עוף חרפרפים שמבושלים בציר עוף. את כל הטוב הזה מכסה פוקאצ'ה פריכה שקורעים עם היד, טובלים ברוטב וחווים עונג עילאי. למתכון המלא לחצו כאן.

מתכון לתבשיל ירקות שורש עם עוף מכוסה בפוקאצה של אורן אסידו (מתוך ''משחקי השף'' עונה 3 פרק 29)
מושלם לחורף. תבשיל ירקות שורש עם עוף מכוסה בפוקאצה של אורן אסידו | צילום: מיכה לובטון

התגלה ככישרון אמיתי. אורן אסידו