האודישן המלא של לייזר שטרן ל"משחקי השף"

לאחר שהחליט לצאת בשאלה ולעזוב את הקהילה החסידית בה גדל, הפך לייזר לסו-שף בגן אירועים ובהמשך החליט לגשת לאודישן ב"משחקי השף" מבלי להכיר כלל את התכנית. מה השפים חשבו על המנה המיוחדת שהכין?

זמן צפייה: 07:33

לייזר בחר להכין לשפים מנה קלאסית שמגיעה מהמטבח המזרח-אירופאי וקרובה במיוחד לשף מושיק רוט: מרק עוף עם קנידלך, קרפלך, איטריות שהכין בעצמו ופטריות פורצ'יני:

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-season-03-recipes-ep03-part03' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_xjlc35i9' duration='264'']

השפים הופתעו לגלות שזו המנה שהסתתרה מתחת לקלוש ושמחו שמאחורי הדלת עומד מתמודד שאזר אומץ והעז להכין מנה שונה ממנות החריימה שלרוב מוגשות בשלב הטעימה העיוורת. השפים מושיק רוט ויוסי שטרית טענו כי מאחורי הדלת עומדת מתמודדת ואילו השף אסף גרניט היה סבור כי מדובר במתמודד צעיר.

השף מושיק רוט ציין כי מצד אחד המנה טעימה, אך מצד שני ישנן כמה טעויות. למרות זאת בחר מושיק שכן להעניק ללייזר את סכין השף מאחר והרגיש שהוא רוצה לפתוח את ליבו של לייזר, לפתח אותו ולחבק אותו. השף יוסי שטרית התרשם מסיפור חייו של לייזר ומהתשוקה שהציג לשפים, אך הטעימה העיוורת הכריעה והוא בחר שלא להעניק ללייזר את סכין השף. השף אסף גרניט היה האחרון שחשף את בחירתו ובישר ללייזר כי גם ממנו הוא קיבל את סכין השף ובעקבות כך הוא עובר אל שלב מחנה האימונים.

הכירו מקרוב את המתמודדים של "משחקי השף"

המתמודדים עשו לכם חשק לבשל? כל המתכונים מתוך "משחקי השף" מחכים לכם כאן

מה באמת קורה על הסט של "משחקי השף" בין הצילומים?

מה גרם לשף מושיק רוט לשיר שיר ביפנית?

בתו של השף יוסי שטרית מפתיעה באודישן משלה