'דקרו את הילי מול העיניים שלי': הודעת הטקסט ששלחה האחות החשודה ברצח

דקות לאחר רצח אחותה, שלחה שירי סובול הודעת טקסט לאחד ממכריה, בו כתבה כי אחותה התאומה נרצחה. לאחר שנשאלה כיצד, השיבה: "איזה ערבי אני חושבת". כעת נחשפת המציאות המורכבת לתוכה גדלו האחיות, מציאות שגרמה לרצח מזעזע של של נערה את אחותה, כך על פי החשד

הודעת הטקסט של שירי סובול
הודעת הטקסט של שירי סובול | צילום: ללא קרדיט

מחזה קורע לב שכזה כנראה לא נראה בבית המשפט השלום בתל אביב. היום (שישי) האריך בית המשפט את מעצרה של שירי סובול, תאומתה של הילי ז"ל, יחד עם בן זוגה ערן דוד, שניהם חשודים ברצח המזעזע. לבית המשפט הגיעה גם אימן של השתיים, הרוצחת והנרצחת, אם שגידלה את בנותיה במשך כמעט 20 שנה, עד לאותו רגע נורא.

כעת נחשף גם תוכן ההודעות ששלחה שירי מיד לאחר הרצח, עוד בטרם התבררה העובדה כי היא ככל הנראה עומדת מאחוריו. בהודעה ששלחה שירי לידידה כתבה: "מה אתה רוצה שאני יבוא דקרו את הילי מול העיניים שלי (הטעות במקור)". לשאלה לגבי זהות הרוצח ענתה שירי: "איזה ערבי אני חושבת".

למרות הרמיזות על כך שהשניים הודו ברציחתה של הילי סובול, עורכי דינם מכחישים בינתיים. אחת הדמויות המשמעותיות ביותר בחייה של הילי היא ג'סיקה, העובדת הסוציאלית שטיפלה בה. "היא היתה צעירה מדהימה, אנרגטית, מלאת שמחת חיים", סיפרה.

מדבריה של ג'סיקה ומהסטטוסים שהעלו חברותיה של הילי היום ברשתות החברתיות, ניתן ללמוד על דמותה המורכבת של הילי, שנפלטה ממסגרת החינוך הפורמאלית. כך לדוגמא, מהסטטוס שהעלתה זמן קצר לפני הרצח ובו כתבה: "אל תסמוך על אנשים כי בסופו של דבר כל אחד יודע לסובב ת'סכין, כולם בוגדים."

בתוך הסיפור המורכב הזה, אמן של הילדות, עורכת דין במקצועה, גידלה אותן לבד. "הכי טוב שהיא יכלה", כך סיפרו השכנים. בסביבת המשפחה מספרים על תאומות שבמשך שנים היו החברות הטובות ביותר, עד שהגיעו לבגרות, למציאות המורכבת שהתפתחה סביבן, מורכבת עד כדי ביצוע המעשה הנורא.