"מעדיפה לאכול קינוח": אסתי גינזבורג מסכמת 15 שנות דוגמנות

בת 29 בלבד וכבר קריירה ארוכה ניצבת מאחורי הדוגמנית הוותיקה. על הסט של רשת האופנה "גולברי" היא מודה שאף פעם לא הייתה רעבה לדוגמנות, ושהיא לא סובלת שאומרים לה איך להיראות

זמן צפייה: 07:27

אחרי 15 שנים במקצוע, אסתי גינזבורג מרגישה שהיא בשלה להתקדם ומתכננת את השלב הבא בקריירה שלה. על סט צילומי הקמפיין של רשת האופנה "גולברי", שאותה היא מפרסמת כבר שמונה עונות, גינזבורג דיברה איתנו על זוגיות, משקל, ועל ההתבגרות מול המצלמות.

היא בת 29 בלבד, ומאחוריה קריירה ארוכה. היו לה שערים של "ספורטס אילוסטרייטד", "אל" איטליה, "אל" פריז, וקמפיינים של "טומי הילפיגר" ו"ברברי". עכשיו ב"גולברי" היא עסוקה בצילומי ליין החורף הקרוב. אבל על אף השנים הרבות בתעשייה, גינזבורג מעידה על עצמה ש"אף פעם לא הייתי רעבה לדוגמנות ברמות קיצוניות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"מהשבי לא משתחררים": שבויי מלחמת ההתשה על הזמן בכלא המצרי

"דחף את איברו לתוכי בכוח": עיתונאית טוענת כי טראמפ אנס אותה

אונס בת ה-7: נוסח השאלה בה יצא הנאשם דובר שקר – נחשף

אסתי גינזבורג
אסתי גינזבורג

ייתכן שזה מה שהופך אותה לכל כך שונה בנוף הדוגמנות והסלבס. ברור לה כל הזמן שדוגמנות זה נחמד, אבל לא בכל מחיר. "לא יכולתי לסבול שאומרים לי איך אני צריכה להיראות, או שאת באה לסוכנות ומודדים אותך עם מטר". גינזבורג סיפרה שבשלבים הסופיים של המיונים למותג ההלבשה התחתונה "ויקטוריה'ס סיקרט" היא נדרשה לרדת שני ק"ג נוספים - וסירבה: "זה לא שווה את זה, זה לא מעניין אותי. האובססיה סביב האוכל – זו הפרעה. היום אני אומרת שאני מעדיפה לחיות את החיים שלי, מעדיפה לצאת עם חברה ולאכול קינוח".

גם האדישות שלה חריגה בנוף. "אני נורא רגועה, קשה להוציא אותי מהכלים", אמרה. "הדיבור שלי יחסית מונוטוני. הרבה פעמים אנשים לא מבינים אם אני צינית או רצינית". הנינוחות הטבעית שלה מגובה בנינוחות כלכלית. גינזבורג נשואה לאיש העסקים עדי קייזמן, האקס של עפרה שטראוס. "נורא קשה לריב עם מזל שור", אמרה על בעלה. "מזל של עקשנים". היום, היא בעיקר נהנית מזמן משפחתי עם שני הבנים שלה, רפאל בן הארבע ומיכאל בן השנה.