מריאנה וסרגיי, דנה ודור, שני ונדב, אל ומתן: האם לדעתכם הזוגות ימשיכו ל-3 ימים נוספים?

הזוג שהפך את זה לרשמי בגינה בבאר שבע, השניים שהתווכחו בין האריות בספארי, זו שניסתה לעבור הלאה כשהלב שלה שבור - וזה שהתקשה להחמיא לאישה שאיתו; פרק ההחלטות הגיע, והפעם - שימו לב - רק זוג אחד ישרוד. אז מי השלושה שייפרדו? הצביעו בסקר | אהבה חדשה, הערב ב-21:15 ברשת 13

זמן צפייה: 00:35

מוכנים לחלק האהוב עליכם? פרק ההחלטה הגיע: ברביעי ברשת 13 נדע מה יעלה בגורל הזוגות, אבל עד אז - וכמו תמיד: הכנו לכם סקירה זריזה על אירועי הפרקים האחרונים. ומה החלק שלכם בעניין? להצביע מי לדעתכם ימשיכו יחד לסבב נוסף ומי יפרדו לשלום בחיבוק ואיחולים לבביים. מבלי לעשות לכם ספוילר, נספר שהפעם - שימו לב - רק זוג אחד ישרוד. אז מי זה יהיה?

נפתח עם מריאנה וסרגיי, הזוג הכי ותיק בתוכנית שלא מפסיק להמיס לנו את הלב. השניים סוגרים יחד כבר תשעה ימים שעברו ברובם בנעימים, ולמרות שאלת המרחק שמוסיפה לרחף מעליהם - בפרקים האחרונים הם נראו הכי מאוהבים שיש ואפילו הפכו את הזוגיות לרשמית.

אז מה היה להם השבוע? אחרי הריקוד הצמוד בסגנון האייטיז, מריאנה וסרגיי חזרו למקום שבו הכול התחיל והדרימו לבאר שבע. הם נפגשו עם החברים והחברות מהילדות (שהיו המומים מהמפגש המחודש בין השניים), והמשיכו לגינה הציבורית שבה סרגיי הציע למריאנה חברות כשהיו נערים. לפני 15 שנה היא סירבה, הפעם היא השיבה בחיוב. האם זה גם אומר שהיא תשאיר אותו לשלושה ימים נוספים?

נעבור לזוג הבא הכי ותיק (יחסית), שמחזיק מעמד כבר שישה ימים: דור ודנה. היא, שנפגעה ממנו כבר ביום השני שלהם יחד בשל משפט אחד לא במקום, התגברה על העלבון והשאירה אותו לסשן נוסף עם בקשה אחת: "תהיה יותר רגיש". מאז, הם כבר הספיקו לחוות עליות ומורדות שמצד אחד הטילו צל כבד על הקשר ביניהם אבל בו זמנית גם העמיקו אותו.

אחרי שהודתה שהיא בעניין ואפילו קיוותה שהוא ינשק אותה בזמן שהתאמנו על הריקוד, דנה ודור התעוררו ליום שהשתבש כולו רק בגלל בדיחה אחת יותר מדי. התגובה של דנה הפתיעה אותו, וכשהוא פתח את הנושא בזמן שסיירו בספארי - היא נפגעה, שוב. ואולם, השיחה בין השניים התנהלה על מי מנוחות, והיה נראה כי שניהם מקשיבים האחד לשנייה ובאמת מפנימים את הביקורת. עכשיו נותר לראות לאן השיחות יובילו.

הלאה לשני, נדב והצלע השלישית שכבר הלכה הביתה - מיכאל. הזוגיות של השניים התחילה כששני עוד הייתה שבורת לב אחרי שמיכאל נפרד ממנה. באהבה חדשה כמו באהבה חדשה, לא נותרה לה ברירה אלא להמשיך הלאה ולבחור גבר חדש שינסה לכבוש את ליבה. עם זאת, כאמור, היא התקשתה לשחרר את המחשבה של "מה היה קורה לו מיכאל היה כאן".

את היום הראשון שלהם יחד היא סיימה כשהיא ממררת בבכי מגעגוע לאקס. גם הריקוד הצמוד עם נדב לא עזר לה לשכוח ולעצור את הדמעות. מאידך, בבוקר שלאחר מכן היא כבר הבטיחה להשאיר את העבר מאחור, והתמסרה לתהליך. אחרי שעלתה עם נדב לירושלים ופגשה את אחיו התאום ואחותו הבכורה, שני הראתה נכונות להכיר את נדב אף יותר. השאלה היא מה היא תחליט ברגע האמת.

ונסיים עם אל ומתן. היא, בשונה מהפעמים הקודמות, התלהבה ממנו כבר כשנדרשה לבחור בינו לבין הבחור השני שהוצע לה וזה היה נראה מבטיח - אלא שמהר מאוד הגיעה סוגייה מהותית שעלולה להוביל לפרידה מצערת. עוד בשיחה הראשונה ביניהם, מתן גילה שאל לא יהודיה והודה שעבורו, כאדם מסורתי, זו יכולה להיות בעיה.

חרף זאת, אל ניסתה להתקרב אליו (ואפילו התעוררה בבוקר נטולת משקפי שמש!) והרעיפה עליו אינספור מחמאות, בפניו וגם שלא בפניו. הוא, לעומתה, התקשה למצוא חמש תכונות אופי שהוא אוהב בה, רמז לה בבוטות שהיא מבולגנת - ואפילו הצליח להרגיז את המומחים שנותרו זועמים מול המסך. לתחושתנו, אל דווקא תרצה להמשיך - בניגוד אליו שכנראה ייתן לדת להכריע. ומה אתם חושבים?