"לא התחלתי עם שני, בסך הכול רציתי לשתף אותה ברגשות שלי": עידן מסורי מגיב לסערה

הפגישה הראשונה עם דנה ("חייכה אליי והורידה את מפלס הלחץ"), הריב הראשון ("הרגשתי שבארוחת הערב היא משחקת דמות") והשיחה המבלבלת עם שני ("רק הסברתי לה על הקשיים שלי"); עידן מסורי מתייחס לכל מה שקרה איתו עד כה ב"אהבה חדשה" ומסביר מה הוא מחפש בבת הזוג שלו • ריאיון בלעדי

זמן צפייה: 04:59

רגע לפני שתגיע מתקפת הטוקבקים הזועמים על הפרק האחרון של "אהבה חדשה", עידן מסורי מבקש להרגיע ומבהיר: "לא התחלתי עם שני. רחוק מזה. בסך הכול רציתי להסביר לה איפה הקושי שלי, זה לא אומר שהתחלתי איתה. מה גם, שבאותו ערב ראיתי את הקרבה בינה לבין מיכאל ואני מאוד מכבד אותם. כבר באותה שיחה אמרתי לשני שאני לא רוצה שמה שאני מספר לה יצא מהקשרו".

"בחוץ, אני שוללת על משהו כזה בתוך רגע": הריב הראשון של דנה ועידן

זה קרה בארוחת הערב המשותפת השנייה לכלל הזוגות בתוכנית. עידן מסורי ודנה בן ארי, שהחליטו להמשיך ולנסות לפתח את הקשר, הגיעו אחרי ימים טעונים ומבלבלים. מצד אחד, כימיה הדדית מבטיחה. מצד שני, שיחה שקיימו עוד ביום הראשון להיכרות שלהם והטילה עננה כבדה על שאר הקשר. בשלב מסוים בארוחה, עידן הודה בפני שני כי הסגנון שלה יותר מוצא חן בעיניו.

עידן מסורי דנה בן ארי שני גולן מיכאל אהבה חדשה
''מאוד מכבד את שני ומיכאל'' | צילום: רשת 13

"אני רוצה לתאר את הסיטואציה", הוא מבקש היום. "דנה קמה לרגע ואז שני שאלה אותי, 'איך אתם? מה קורה?' ואני חיפשתי לשתף את הרגשות שלי. לא היה לי את מי לשתף שם, הייתי מנותק במשך שלושה ימים מכל העולם שלי. לא יכולתי לדבר עם החברים והידידות מהבית. כששני באה ושאלה אותי - פשוט שמתי את הדברים על השולחן ואמרתי שדנה היא פחות הסגנון שלי".

יש משהו שהיית עושה אחרת?
"לא. באותו סיר לחץ שהייתי בו, אחרי ששלושה ימים לא דיברתי עם אף אחד ולא היה לי ממי לקבל עצה. כשישבה מולי מישהי בסגנון שלי, מאוד סיקרן אותי לשמוע מה היא חושבת על הדברים ואיך היא רואה אותי ואת דנה מהצד".

"הסאבטקסט של השיחה עם דנה לא הובן מספיק"

הוא גרוש פלוס שניים, מנהל מרחב בחברת אשראי. במשך תקופה הוא התלבט אם לקחת חלק ב"אהבה חדשה" ("לא רציתי להיחשף - בטח שלא בתוכנית למציאת זיווג"), אבל לבסוף החליט לתת הזדמנות ולפתוח את הלב ("רציתי לראות אם המומחים יוכלו למצוא לי את הזיווג שנכון עבורי"). אחרי שקיבל את ברכת הדרך ממשפחתו הקרובה, יצא לדרך ופגש את דנה.

ואז דנה פתחה לך את הדלת. 
"היא חייכה אליי בשנייה הראשונה, מה שהוריד את מפלס הלחץ והחששות. דנה היא בחורה נאה, כיף להסתכל עליה. ועדיין, חשוב לי לומר שאין לי טעם ספציפי של בחורות מבחינת מראה חיצוני. נכון, אני צריך לאהוב את מה שאני רואה אבל אני לא יכול להגיד שאני נמשך רק לטייפ מסוים.

"יש משמעות למה שהבחורה מביאה איתה כמו שיח, עומק, אינטלקטואל והשקפת עולם. לא משנה מי הייתה פותחת לי את הדלת בתוכנית, הייתי מגיב בדיוק אותו דבר כפי שהגבתי כשראיתי את דנה. חיבוק, נשיקה ומתחילים את המסע בראש פתוח".

דנה בן ארי עידן מסורי אהבה ראשונה
''חייכה אליי בשנייה הראשונה'' | צילום: רשת 13

כבר באותו הערב יצאו השניים לארוחה הראשונה שבה פגשו את שאר המשתתפים - בהם שני. עידן טוען בתוקף כי לא חש כלפיה משהו מיוחד באותו מעמד. "זו הייתה הפעם הראשונה שבה ראינו את כלל הזוגות, ולא הרגשתי שיש שם מישהי שהיא יותר הסגנון שלי או שיש לי משהו ספציפי לגבי שני".

אחרי אותה ארוחה, הגיעה השיחה המדוברת בינו לבין דנה, זו שבה ביקש ממנה "לנקות, להיות אמיתית ולהשתחרר". בן ארי נפגעה והבהירה כי בחיים האמיתיים - כנראה שהייתה מסיימת את הקשר. "הסאבטקסט של השיחה לא הובן מספיק", הוא מציין. "לאורך כל היום ההוא הרגשתי שאנחנו מדברים ומגיעים לשיחות אישיות. בארוחה, פתאום ראיתי מישהי שבאה לתת הצגה ולהשמיע את קולה".

וזו בעיה?
"אין לי בעיה עם נשים שהן מספר אחת באירוע, זה משהו שישר תופס את העין ואין לי בעיה עם זה. נהפוכו. אבל בארוחה הזו הרגשתי שהיא משחקת דמות, היא עכשיו 'בלבוסטה' שמנהלת את האירוע. דנה מהממת, אבל אני חושב שהיא חסרת ביטחון וזה משפיע עליה, זה מוציא את הקשקשנית והפטפטנית. אם היא הייתה מנקה את זה, כל מה שמהמם בה היה יוצא".

עידן מסורי אהבה חדשה
''הייתי מנותק מהעולם במשך שלושה ימים'' | צילום: קובי נעים (צ׳ינו)

"אחרי ארוחה הראשונה, נותרו לי 48 שעות כדי לדעת אם בכלל ארצה להמשיך עם דנה לשלושה ימים נוספים. רציתי לדעת מי היא, חיפשתי משהו קצת יותר רגוע, אמיתי וכן. רציתי להגיע איתה לרובד נוסף, לא ה'פארטי גירל' שבאה ועושה רעש. זה מגניב, אבל משהו שאמור להגיע בהמשך, אחרי שאני כבר מכיר את בת הזוג שלי".

אז מה הסגנון שלך?
"כמו שאמרתי, אין לי טעם ספציפי. כל אישה היא נאה, אבל אני צריך מישהי שתתפוס אותי בסגנון, במה שהיא מביאה איתה מעבר. מה שכן, בת הזוג שלי צריכה להיות אישה קלאסית ומעודנת".