ההחלטה האחרונה - והיציאה לחיים האמיתיים: אילו זוגות ימשיכו יחד גם בתום הצילומים?

מריאנה וסרגיי הכירו בנעורים והפכו לזוג הכי ותיק בתוכנית. שני ודוד מצאו מכנה משותף על בסיס הערכים הדתיים שעליהם גדלו. אל ודור התחילו מעט עקום אבל הצליחו להתקרב ככל שחלף הזמן. דנה ותומר... נו, אולי הם יפתיעו: רגע לפני ההחלטה האחרונה, בואו להצביע מי לדעתכם יבחנו את היחסים שלהם גם בעולם האמיתי - ומי ממש לא

זמן צפייה: 00:37

ההחלטה האחרונה: זהו, 15 ימים חלפו מאז נכנסו ארבע הבנות לקומפלקס של אהבה חדשה בניסיון למצוא, ובכן, אהבה חדשה. לחלקן זה היה נראה פשוט יותר (היי מריאנה) לאחרות מעט פחות (היי אל), אבל מה שבטוח - אין לנו מושג מה תחליט כל אחת במעמד ההחלטה האחרונה ומה יעלה בגורל הזוגות, אבל עד שנגלה (הערב, 21:15 ברשת 13) נשאל אתכם: מה אתם חושבים שיקרה? הצביעו בסקר.

מריאנה וסרגיי

נתחיל מהזוג הכי ותיק בתוכנית שגרם לנו להתגעגע לאהבת הנעורים שלנו ולחפש אותה באינסטגרם. ההתחלה של מריאנה בתוכנית לא עברה באופן חלק, שכן כולנו זוכרים את רזי "אני-אוהב-שונא-ילדים" שהועזב רגע לאחר מכן. לשמחתה, מיד אחריו היא קיבלה פיצוי בדמות סרגיי ומאז - ובמשך 12 הימים הבאים - הם נשארו יחד והציגו חזית אחידה ומאוהבת (מהי אהבה אם לא ללכת יחד לחפש דירה בתל אביב?). נכון, שאלת המרחק מרחפת מעליהם אבל יכול להיות שזו סוגייה פתירה ששווה להם לבחון אותה בחיים האמיתיים, מחוץ למצלמות.

שני ודוד

נעבור לדוד, הבחור שהצליח, כך נראה, להשכיח משני את מיכאל ולפתוח לה את הלב. כולנו זוכרים איך אחרי שמיכאל עזב בתום תשעה ימים, היא נותרה שבורת לב ולא הצליחה להתגבר, גם לא כשניסתה בכוח לתת הזדמנות לנדב. ואולם, מיד כשדוד נכנס לדירתה, הכימיה ביניהם ניצתה מהרגע הראשון (לא נשכח את "ישראל תקפה באיראן, נתניהו הוחזר לתפקיד רה"מ") והכניסה לזירת ההיאבקות רק הבעירה אותה אף יותר. עם זאת, למרות שבהתחלה שני אהבה את העולם המסורתי שדוד הביא איתו - בהמשך היא נרתעה ממנו במעט, וייתכן שברגע האמת היא תסתייג בשל אותו פער דתי.

אל ודור

הלאה לאל ודור. אז נכון, הדייט הראשון שלהם היה מעט מביך הודות לאינספור השאלות שהוא שאל אותה ("אני הסגנון שלך?", "מה האינטואיציות שלך אומרות לגביי?"). ונכון, הוא ניסה לנשק אותה אבל היא פחות הייתה בעניין ("אני לא מוכנה עדיין"). אבל היי, שאר הדייטים שלהם דווקא זרמו והיה נראה כי השניים באמת מתקרבים. נזכיר כי אל נפרדה בזה אחר זה מכל הגברים שבחרה לאורך הצילומים (למעט מתן, שעזב בעצמו), ולא נפריז אם נאמר שהיא עברה את המסע הכי מורכב מבין שאר הבנות, כך שלאור השעות האחרונות שלה עם דור, ייתכן שהיא תבחר לתת לו הזדמנות.

דנה ותומר

נסיים עם השניים שכולנו תקווה שעוד יפתיעו אותנו ויחליטו לבדוק היתכנות ליחסים ביניהם מחוץ לטווח המצלמות. כבר ברגע הראשון שהכירו היא הביעה עניין - חרף העובדה שהוא הגיע עם מזוודה ממותגת בראשי התיבות של שמו. חוץ מזה, בניגוד לעידן ודור, הוא לא ביקש ממנה "לנקות", ובניגוד לראשון - הוא גם לא פלירטט עם בחורה אחרת. עם זאת, דנה התקשתה למצוא בתומר עומק וכל ניסיונותה להכיר אותו מעבר לפרטים הטכניים עלו בתוהו - ובל נשכח את החשד שלה שהוא בכלל הגיע בשביל המצלמות. עכשיו נותר לראות מה הם יעשו כשאותן מצלמות ייכבו.