"לא באתי ל'אהבה חדשה' בשביל להתפרסם, הייתי מספיק מוכר גם לפני התוכנית"

לתומר לוינסקי חשוב להבהיר: בניגוד למה שחשבתם - הוא ממש לא רודף פרסום. אז למה דנה חששה שהוא הגיע בשביל המצלמות, איך הוא הודף את הטענות - ומדוע הוא מרבה לדבר על העבודה שלו? "זה חלק משמעותי מהחיים שלי, ורוב האנשים שאני מכיר מסתקרנים מזה" • ריאיון

זמן צפייה: 02:52

"אני מרגיש שיצאתי דמות חסרת אופי", אומר לי תומר בפתח שיחתנו. "רצו להציג אותי עם רולקס וחליפה - אבל המילה רולקס לא יצאה מהפה שלי. התמקדו בדברים הוויזואליים אבל לא שמעו את סיפור החיים שלי ואת ההצלחה שהושגה בעבודה קשה. זה לא משהו שבא ברגל. מאחורי הלייף-סטייל והדמות הזו יש מעל עשור של עבודה".

תומר הוא תומר לוינסקי בן ה-33 מחיפה, הבחור האחרון שניסה לכבוש את ליבה של דנה בן ארי בשלושת ימי הצילום האחרונים בעונה השנייה של "אהבה חדשה". בניגוד לבחירות הקודמות, הפעם המומחים הם אלה שבחרו עבור דנה מי יהיה זה שידפוק לה בדלת בתקווה שאולי יהיה גם האחד. "כשנכנסתי, שאלתי את דנה אם הייתי מקבל את המספר שלה בבר והיא אמרה לי שכן", הוא אומר, "כך שמהצד שלה, המומחים עשו עבודה ממש טובה".

ומהצד שלך?
"כשראיתי אותה הופתעתי. בחזות שלה, דנה לא דומה לאף אחת מהבנות שיצאתי איתן עד היום. עם זאת, אני חושב שהסתדרנו מעולה, היה לנו סבבה לגמרי".

 

"כל בן אדם שהיה בא לריאליטי היה מסתכל למצלמה"

 

אז נכון, בהתחלה היה נראה שדנה דווקא בעניין שלו ואולי עכשיו, אחרי שעברה שתי פרידות ולקראת סוף הצילומים, היא מצאה את הפרטנר שאיתו תנסה לפתח זוגיות גם מחוץ לתוכנית - אבל אז הגיעו השיחות על העבודה (שלו), המזוודה הממותגת (עם ראשי התיבות של שמו) והחשש (שלה) שמא הוא הגיע בשביל הפרסום ולא בדיוק בשביל למצוא אהבה. "אתה כל הזמן מסתכל על המצלמות", אמרה לו, "זה קצת מוריד לי".

תומר לוינסקי, דנה בן ארי, אהבה חדשה
''הסתדרנו מעולה, היה לנו סבבה לגמרי'' | צילום: רשת 13

בוא נחזור רגע לאחור, למה באמת באת לתוכנית?
"למרות שהרבה אנשים חושבים שהלכתי בשביל להתפרסם, אני הלכתי רק בשביל האתגר. רציתי לראות שאני מסוגל ורציתי לחוות את החוויה והאתגר. אלה דברים שלא יצא לי לעשות ומבחינתי יש לנו אופציה אחת בחיים לחוות חוויות. כמובן, גם באתי כרווק. אמרו לי שאני הולך למצוא את הזוגיות שלי".

אוקיי, אז מה היה הסיפור עם המצלמות?
"זה יצא מהקשרו לגמרי. אני בטוח שכל בן אדם שהיה נכנס לריאליטי היה מסתכל למצלמה והיה לוקח לו זמן להתרגל. כשבאתי לתוכנית, דנה הייתה שם כבר במשך כמה שבועות כך שהיא הייתה רגילה לפורמט, אבל כשאתה רק נכנס ועדיין לא מתרגל וזו פעם ראשונה שלך בריאליטי - זה מאוד אנושי לא להרגיש טבעי בסיטואציה. הכול פשוט נופח הרבה מעבר למה שזה".

"עובדתית, לא נכנסתי בשביל להתפרסם", מבקש תומר להדגיש, "בואי, למען האמת הייתי בן אדם מספיק מוכר גם לפני התוכנית אז זו לא הייתה המטרה. יש לי חברת פרסום, ואם הייתי רוצה להתפרסם הייתי יודע איך לעשות את זה בדרך אחרת. עניין המצלמות נופח".

 

"דנה כנראה הייתה פחות סקרנית או קשובה"

 

72 שעות אחרי שהכירו ובמעמד ההחלטה האחרונה לעונה, דנה החליטה שלא להמשיך עם תומר. לצופים ולמומחים, ובהמשך גם לתומר עצמו, היא הסבירה שהתקשתה למצוא עומק בשיחות ביניהם וטענה שהוא מדבר בעיקר על העבודה שלו. גם לזה הוא מבקש להתייחס: "העבודה שלי וסיפור החיים שלי הם חלק משמעותי מחיי. יש אנשים שיראו בזה משהו משעמם וחסר עומק, אבל מצד שני - רוב האנשים שאני מכיר הם אנשים שזה מסקרן ומעניין אותם".

תומר לוינסקי, אהבה חדשה
''וואלה, אף אחד לא מושלם'' | צילום: רשת 13

"אני עובד בכמה מישורים, יש לי כמה חברות ויש אנשים שמתעניינים באיך זה קרה, מה אני עושה ביומיום, איך אני עובד ואיך הגעתי לכל זה. דנה כנראה הייתה פחות סקרנית או פחות קשובה. דיברנו הרבה על החיים", הוא ממשיך. "מהצד שלי לפחות, היה עומק אבל מה ששלה - אני לא יכול לשנות. למען האמת, אפשר להגיד גם שוואלה, אף אחד לא מושלם. אני לא חושב שזו סיבה לבוא ולשבור את הכלים".

רצית שתמשיכו גם מחוץ לתוכנית?
תלוי מתי את שואלת את זה. בתוכנית אמרתי כן, רציתי להמשיך כי לא חוויתי מספיק וזה היה נורא מהר בשבילי. שלושה ימים זה לא אינדיקציה לקבל החלטה. היום אני חושב אחרת, אבל אשמור את התגובה לעצמי".

יצא לכם לדבר אחרי הצילומים?
"כן ברור. אין לי מילים רעות לומר עליה. דנה הרימה לי כל התוכנית והאמת שהייתי מופתע, כי את יודעת, דברים שרואים מכאן לא רואים משם, ואת הפידבק שלה עליי ואת המחמאות שלה היא לא אמרה לי בפנים. שמעתי אותם רק עכשיו, בתוכנית, אז אמרתי לה תודה, ובאמת יש לי רק מילים טובות להגיד עליה".