מריאנה וסרגיי, שני ומיכאל, דנה ודור: האם לדעתכם הזוגות ימשיכו ל-3 ימים נוספים?

הזוג שיחד מהיום הראשון, השניים שמכירים עוד מהנעורים - ואלה שנפגשו לפני 72 שעות אבל מרגישים שהם יחד מאז ומעולם: מי מהזוגות יתנו צ'אנס לאהבה - ומי יחליטו לפנות איש-איש לדרכו? הצביעו בסקר | אהבה חדשה, הערב ב-21:15 ברשת 13

זמן צפייה: 00:35

הגיע זמן ההחלטות: שלושה ימים נוספים חלפו על הזוגות בקומפלקס, וכעת עליהם להכריע אם להישאר יחד לסבב נוסף או להיפרד כידידים. במקרה של פרידה, הבנות - כפי שוודאי הספקתם להכיר את הפורמט - ימשיכו לבחור הבא. הגברים, לעומתן, יארזו מזוודה וילכו לדרכם (וינסו את מזלם בטינדר). אז רגע לפני מעמד ההחלטה הנוסף (חמישי ברשת 13) הכנו לכם סקירה זריזה על אירועי הפרקים האחרונים.

הזוגות בתערוכה, אהבה חדשה

שני ומיכאל, הזוג הוותיק של העונה שמכיר עוד מיום הצילומים הראשון, סוגר כבר שלושה סבבים - שהם תשעה ימים. אנחנו מודים שאם הייתם שואלים אותנו בתחילת העונה, לא היינו ממהרים להמר על השניים האלה - במיוחד לאחר הפיצוץ הענק ביניהם, שבשיאו אמר מיכאל כי "שני תישאר לבד כל החיים שלה".

אבל הפלא ופלא, השניים, כאמור, הם היחידים שהצליחו להחזיק מעמד עד כה מהרגע הראשון, ולמרות הפערים בעולמם הרוחני - וחרף תקרית הגומייה - השניים בוחרים האחד בשנייה שוב ושוב. ואולם, בפרק האחרון נחשפנו לרחשי ליבו של מיכאל, שהודה שהוא מתלבט אם ברצונו להמשיך או שמא לעזוב את שני, ולשחרר אותה לבחור הבא.

מריאנה וסרגיי, הזוג שאומנם סוגר בסך הכול שישה ימים יחד - אבל חולק זיכרונות מתוקים משנים אחורה, עוד מאז שהיו נערים מאוהבים בני 16. השניים הציגו יחסי לאבי-דאבי וגרמו לנו להאמין מחדש באהבת נעורים, אלא שבימים האחרונים נראה שמשהו באידיליה נסדק.

השאלה שמרחפת מעל היחסים ביניהם היא כידוע שאלת המרחק. שניהם גדלו בבאר שבע, אבל בעוד מריאנה נשארה בדרום, סרגיי כבר עזב לפני שנים וכיום מתגורר במרכז. היא, שניסתה להבין ממנו מהן כוונותיו ועד כמה הוא רציני ביחס אליה, התאכזבה מהתשובה המעורפלת שנתן לה והודתה שעליה לחשוב לעומק על כל הנתונים. האם בשל כך מריאנה תחליט להיפרד מהקראש החדש-ישן שלה ולעבור לגבר הבא?

דנה ודור הם אומנם הזוג הכי חדש בקומפלקס, אבל היי - הם לפחות שרדו את שלושת הימים הראשונים, בניגוד לכמה מתמודדים אחרים (היוש, אל ואביעד). כשהיא נאלצה לבחור בינו לבין הבחור השני, דנה פרצה בבכי והודתה בדמעות כי היא עושה זאת בעל כורחה - שכן אף אחד מהם הוא לא הסטייל שלה.

ועדיין, אחרי שלושה ימים יחד, נראה שהכימיה ביניהם פורחת. היא אומנם נעלבה מההערה שלו לפיה היא "לא אמיתית", אבל בניגוד לפעם הקודמת, אז משפט זהה נאמר על ידי עידן מסורי שכבר הודח, היא לא נתנה לכעס ולעלבון לחדור אליה, ושיחררה. או לפחות כך נראה לנו. כעת השאלה היא, אם היא גם תרצה להישאר איתו ולתת צ'אנס לאהבה.

ויש את אל. היא אומנם כבר נפרדה מאביעד אחרי שפלש למיטתה, ובכל זאת רצינו לנצל את הבמה ולשאול: מה דעתכם על המהלך שלה? האם היא הגזימה בכך שגירשה אותו אחרי לילה אחד בלבד משום שלא אהבה את העובדה שישן לה במיטה, או שמא הייתה צריכה לתת לו הזדמנות חרף חוסר הכימיה ביניהם?