אל ואמיר, מריאנה ורזי, שני ומיכאל, דנה ועידן: האם לדעתכם הזוגות ימשיכו ל-3 ימים נוספים?

72 שעות אחרי שהכירו, הגיע זמן ההחלטות: הרווקות והרווקים יצטרכו להחליט אם להמשיך יחד או להיפרד ולעבור לניסיון הבא (או במקרה של הבנים - לארוז מזוודה וללכת הביתה); רגע לפני הפרק הבא, קבלו את סיכום האירועים, והצביעו: מה אתם חושבים שיקרה?

זמן צפייה: 00:35

שלושה ימים לאחר שנפגשו לראשונה, בפרק הבא זה יקרה: הרווקות של "אהבה חדשה" יצטרכו להחליט אם הן ממשיכות עם הרווקים שבחרו ל-72 שעות נוספות, או שמא נפרדות - ועוברות לבחור הבא, שבתקווה יתאים להן יותר. רגע לפני שנגלה מה יעלה בגורל הזוגות, הכנו לכם סקירה זריזה על כל מה שקרה עד כה. לכם נותר רק להצביע: ייפרדו או יישארו?

אל אדידה, המאפרת של הסלבס שעלתה ארצה מצרפת, בחרה להעביר את שלושת הימים הראשונים בקומפלקס יחד עם אמיר - המתכנת שהעיד על עצמו כי הוא "פריק של היסטוריה".

ההתחלה של השניים הייתה יחסית סבירה, והיה נראה כי הם מצליחים להתאפק ולהכיל מבלי להתפרץ אחד על השנייה - וזה לא שהיו חסרות להם הזדמנויות לשבור את הכלים: החל מהקטע שבו אל תפסה תנומה במקום לבשל לארוחה המשותפת יחד עם אמיר ועד לאותו בוקר שבו התעוררה חמושה במשקפי שמש ולא בדיוק תיקשרה איתו. מה שכן, הוא זה שהיה לצידה כשפרצה בבכי בארוחה עם שאר המתמודדים.

מריאנה דייץ, הגרושה פלוס 1 שבאה לנפץ כמה סטיגמות, התלבטה בין בעל בית הקולנוע לבין מאמן הכושר, בסוף קבעה כי השני מביניהם - רזי (רזיאל) - הוא זה שיותר התחברה אליו.

אין לנו מילה אחרת לתאר את המפגש הראושני שלהם מלבד "קרינג'". החל מהרגע שהוא נכנס לדירה - ועוד לפני שבכלל סייר בה - רזי כבר הכין רשימת קניות עם מצרכים בריאים, ובהמשך הודיע למריאנה שינסה לגמול אותה מעישון. אחר כך הם יצאו לדייט שכלל, איך לא, אימון כושר, אלא שכאן היה נדמה שמריאנה דווקא נהנית מהסיטואציה.

שני גולן, עורכת הדין שגדלה בבית דתי וחזרה בשאלה, העדיפה שאת 72 השעות הראשונות של הצילומים היא תעביד לצד מיכאל - הרופא שמתעסק באסתטיקה ושם לב לכל קמט במצח.

תחילת דרכם המשותפת הייתה רצופה מהמורות ולוותה בלא מעט רגעים תמוהים למדי: זה התחיל במיכאל שפלירטט עם מוכרת אל מול עיניה המשתאות של שני, המשיך בארוחת הערב שבה הוא אכל עם הידיים וספג ממנה ביקורת - שהגיעה גם בערב שאחרי, עת היא טענה בפניו כי הוא מתנהג כמו ילד ומיכאל, בתגובה, התרגז ויצא מהדירה. מצד שני, כשלקח אותה לקליניקה שלו, היה נראה שהיא מעט מתרככת ומגלה בו עניין.

דנה בן ארי, הבחורה שבאה ממיאמי בשביל למצוא אהבה בתל אביב, אפילו לא התלבטה כשהעדיפה את עידן, הגרוש פלוס 2, על פני הבחור השני שהוצג בפניה.

"משהו פה מרגיש לי חום", היא אמרה כשבחרה בו - ולא ידעה שעוד באותו הערב הוא יגיד משפט שיפגע בה אנושות ויעיב על כל תחילת דרכם המשותפת. אז מה עוד היה לנו בימים הראשונים של השניים מלבד "בא לי שתהיי אמיתית ותרשי לעצמך להשתחרר"? בוקר של התעלמות מצידה אבל גם דייט מוצלח במיוחד שבו ניסתה להותיר את המשקעים מאחור.