"לרווקות האחרות הביאו גברים איכותיים, אינטליגנטים, בסטייל - לי הביאו חסרי ביטחון"

לאורך הצילומים היא נאלצה להצדיק את האישיות הצבעונית שלה, להתמודד עם גבר שהיה בעניין של מישהי אחרת ולגור עם בחורים שהם לא הסטייל שלה. החרדות לא איחרו להגיע, ובסוף - גם אהבה לא יצאה מזה. לפחות מספר העוקבים הכפיל את עצמו וכך גם כמות ההצעות שהיא מקבלת בפרטי • דנה בן ארי מסכמת עונה בריאיון חשוף

זמן צפייה: 07:53

דנה בן ארי בסך הכול רצתה למצוא אהבה. היא לא תיארה לעצמה שבמהלך החיפושים אחריה היא תאבד את ההכרה. "זה קרה לקראת סוף הצילומים", היא מספרת בריאיון לרשת 13 שמתקיים לרגל סוף העונה השנייה של "אהבה חדשה". "הלחץ פשוט הפיל אותי עד שיום אחד התעלפתי והרימו לי את הרגליים. התמודדתי שם עם חרדות ועם התקפי חרדה ממש קשים. היה יום אחד שההפקה רצתה להזמין לי אמבולנס. חרקתי שיניים, זה היה מאוד קשה".

אז את לא ממליצה לרווקות אחרות לקחת חלק?
"תראי, זו הייתה חוויה עוצמתית ומהממת עם צוות מדהים, אבל מה שאני חוויתי שם היה אינטנסיבי מבחינה רגשית. התמודדתי עם שדים. מה גם, אין אפשרות לצאת החוצה ולנשום. היינו בניתוק מוחלט, בלי טלפונים או שיחות הביתה. זה להוציא את כל הקישקע שלך החוצה ואין אפשרות לברוח. זו התמודדות מטורפת עם הכול. רע לך, קשה לך, עצוב לך - אין מה לעשות. זה סיר לחץ ואת צריכה להתמודד. אם מישהי חושבת שהיא יכולה ויש לה את האומץ - יאללה אחותי, באהבה".

 

"שעידן לא יחרטט - הוא התחיל עם שני"

 

ממה שראינו על המסך, אפשר להבין אותה כשהיא מדברת על חוויה מלחיצה. לאורך ימי הצילום היא נאלצה להתמודד עם לא מעט רגעים מורכבים וסיטואציות מביכות כאלו ואחרות. זה התחיל בבחור שביקש ממנה להרגיע מעט את האישיות הצבעונית שלה, המשיך באחר שניסה להבין עד כמה היא אמיתית ונגמר בשלישי שכינה את עצמו "מותג". בדרך, היא גם גילתה שאחד מהם בכלל היה בעניין של מתמודדת אחרת.

דנה בן ארי, אהבה חדשה
''פתחתי את הראש וניסיתי משהו אחר, ועידן עשה את מה שעשה. זה הציק לי'' | צילום: רשת 13

זה קרה כשעידן מסורי, הבחור הראשון שבחרה בו והעבירה איתו חמישה ימים, הודה כי הוא מעדיף בחורות בסטייל של שני גולן. "הסגנון שלך הרבה יותר מושך אותי", אמר לשני כשדנה לא הייתה בסביבה, והסביר כי הוא אוהב בה את "השקט, הנשיות ונעלי העקב". בהמשך, הוא טען כי בסך הכול שיתף בתחושותיו והבהיר חד משמעית שלא הייתה לו כוונה לפלרטט איתה. דנה פחות קונה את זה. "שלא יחרטט. איך אני אומרת? 'לא להמציא'".

נעלבת? 
"אני לא חושבת שנעלבתי, אבל זה יותר הפריע לי לאגו. עידן אמר ששני יותר נשית ושמה עקבים, אבל אחי - על מה אתה מדבר? זה הפריע לי בתור אישה. ההשוואה הזו בין נשים, מי יותר ומי פחות, אז כן. במיוחד שהיא חברה. את יודעת, הוא לא הטייפ שלי ובכל זאת הכנסתי אותו אליי הביתה. עידן גרוש פלוס שניים ובחוץ הייתי חושבת אם שווה לי בכלל להיכנס לזה, אבל כאן בתוכנית פתחתי את הראש וניסיתי משהו אחר, והוא עשה את מה שעשה. זה הציק לי".

ואת לא מאמינה לו שהוא רק ניסה לשתף?
"הבן אדם התחיל איתה, אמר שהיא יותר הטעם שלו. הוא פשוט עמד שם ואמר לשני שהיא הסטייל שלו ואותה הוא היה רוצה. הוא התחיל איתה. זה לא שיתוף, זו התחלה וזה משהו שלא עושים. נקודה".

 

"הטייפ שהביאו לי זה לא הטייפ שלי בשום צורה"

 

מילא זה, אבל היו גם את השיחות שבהן, כאמור, גם עידן וגם הבחור שהגיע אחריו, דור חדד, הביעו ספק באישיות שלה. "תנקי קצת", ביקש ממנה הראשון שעות בודדות אחרי שהכיר אותה, "בא לי שתהיי אמיתית ותרשי לעצמך להשתחרר". גם השני לא עשה לה חיים קלים, כשכבר בהתחלה אמר לה: "משהו מרגיש לי קצת לא אמיתי, את לא 100% את".

דנה ודור, אהבה חדשה
''כבר הייתי עצבנית והכול עלה לי, אמרתי שאני לא יכולה לשאת את זה'' | צילום: רשת 13

מה הם רצו ממך?
"אני חושבת שהביאו לי גברים שהם חסרי ביטחון לחלוטין, כי אם היה בא לי גבר - הוא לא היה אומר את זה בכלל. זה לא שיח. הביאו לי שני חסרי ביטחון שתמיד חיפשו אותי על מה אני 'לא' יותר מאשר על מה אני כן. הם לא עשו מאצ' כזה טוב, בואי. עשו מאצ' גרוע מאוד אבל שתקתי והעברתי, אמרתי לעצמי, 'פתחי את הראש ונסי סטייל אחר'. אפשר גם להשוות בין הגברים שהביאו לי לבין אלה שהביאו לאחרות - תראי איזה סטייל, איזו רמה, במה הם עוסקים, מי הגבר, כמה איכויות, איזו חוכמה ואינטילגנציה. לי לא היה את זה".

מי מהבחורים ששודכו לאחרות תפס את העין שלך?
"אף אחד מהם. זה לא שהסתכלתי ואמרתי, 'אולי איתו זה היה עובד'. מה שהביאו להן הביאו להן, אבל אני אומרת שלצורך העניין, אם היו מביאים לי מישהו בסטייל שהביאו לאחרות - אולי זה איכשהו היה עובד והוא לא היה אומר לי את מה שאמרו לי הגברים האחרים. הטייפ שהביאו לי זה לא הטייפ שלי בשום צורה, אבל בסדר".

אהבה חדשה
''אם היו מביאים לי מישהו בסטייל שהביאו לאחרות - אולי זה איכשהו היה עובד'' | צילום: רשת 13

היה רגע שרצית לקום וללכת?
"כן. אני לא זוכרת מתי, אבל נראה לי שאחרי הקטע עם עידן או עם דור. כבר הייתי עצבנית והכול עלה לי, אמרתי שאני לא יכולה לשאת את זה".

 

מיאמי, ישראל, בגידות

 

בת 29, גדלה בפתח תקווה ולפני שש שנים העתיקה את חייה למיאמי ("טסתי לחודש - אבל נתקעתי יותר"). הישראלים שם לא באמת עניינו אותה ("זה שמיים וארץ מהישראלים בארץ. הם חיים שם באיזשהו סרט שהרוויחו קצת ועכשיו הם על גג העולם"), אבל אז באה הקורונה ושינתה את הכול ("הבנתי שדי, הגיע הזמן למצוא מישהו ישראלי-יהודי").

דנה בן ארי, אהבה חדשה
''הוא התיישב עם האקסית כדי שתבין שאין ביניהם כלום. שבוע אחרי זה הוא הציע לה'' | צילום: רשת 13

במשך תקופה ארוכה היא יצאה עם בחור מוכר שאותו היא מבקשת שלא לחשוף, עד שהבועה התפוצצה. "התאהבתי בו עד מעל לראש וחשבתי שאחזור לישראל", נזכרת דנה. "מכרתי את הרהיטים בבית, הודעתי לכולם שאני באה ואז התפרסם אייטם שהוא עם מישהי אחרת. אחר כך הכרתי מישהו, יצאתי איתו במשך חצי שנה באופן אינטנסיבי וכבר אמרתי לאמא שלי, 'זה האחד, זה יהיה בעלי, אני לא רוצה אף אחד אחר'".

ומה קרה?
"ערב אחד יצאנו לבר. האקסית שלו באה מהארץ והוא התיישב איתה כדי לגרום לה להבין שאין ביניהם כלום יותר. שבוע אחרי זה הוא הציע לה".

קשוח. איך מתגברים על זה? 
"אני חושבת שיש בי עוצמות. בכל פעם שאני בסיטואציה הכי רעה, קשוחה, אני איכשהו אצא מזה. בבפנים שלי יש משהו מאוד עוצמתי. עברתי המון דברים קשוחים וכואבים - גם פיזית - ואיכשהו תמיד הוצאתי את עצמי משם לבד. זה לא שמישהו עזר לי, זו תמיד אני. אז גם כאן הוצאתי את עצמי מזה".

ואז החלטת לחזור לישראל, או שזה קרה בעקבות התוכנית?
"באתי לתוכנית. אמרתי, אני שמה את הלב שלי על השולחן, באתי הארדקור בשביל אהבה. חששתי קצת שאנשים יסתכלו עליי אחרת וישפטו אותי, יחשבו שאני שונה בגלל הגוף שלי. ממש פחדתי, אבל אני אחת כזו שאומרת המון 'פאק איט' והולכת על זה עד הסוף. בשביל הלב שלי זה שווה, הגיע הזמן לאהוב".

 

"שורש ח.ט.ב, מחוטב, מחטב"

 

וכפי שראינו בפרק האחרון, את האהבה שכל כך חיפשה היא לא מצאה בתוכנית. מה שהיא בכל זאת הרוויחה זה עוד 50 אלף עוקבים באינסטגרם - שהתווספו ל-42 אלף שכבר היו שם עוד קודם - ועדיין לא דיברנו על כל הסינקים שלה ששברו את הרשת ובעיקר את הטיק-טוק ("שורש ח.ט.ב, מחוטב, מחטב', או, "הם פתחו עליך, עידן").

את אושייה!
"בואי נדבר על זה, נכנסתי לתוכנית כשאני כבר אושייה!" (צוחקת).

יש סיכוי שנראה אותך בריאליטי אחר?
"יש שיח על זה, אבל אין לדעת. אני חושבת שאני עושה טוב לריאליטי".

בטח גם מתחילים איתך הרבה. 
"כן, המון, אני מקבלת הרבה הודעות בפרטי".

והתפתח משהו?
"אני לא רוצה לספר. אין תגובה. נשאיר את זה אניגמה".