מוכרת לי מפעם: הזוגות שהוכיחו לנו כי יש תקווה לאהבה ישנה (וגם כאלה שהראו לנו שפחות)

מריאנה וסרגיי - ריגשתם אותנו. המבט על הפנים שלכם ברגע שבו נפגשתם לראשונה שנים אחרי הנשיקה ההיא בגיל 16 גרם לנו להאמין שלפעמים, האהבה באה ממקום לא צפוי ואפילו מהעבר הרחוק; במקרה של ג'ניפר לופז וג'סטין ביבר - האהבה הישנה גם הובילה לסיום מתוק, אלא שלקים קרדשיאן זה לא ממש עבד

זמן צפייה: 07:01

ישנם סיפורי אהבה שמוכיחים לנו כי אין תסריטאי יצירתי יותר מבורא עולם, ועם כל הכבוד לקומדיות הרומנטיות תוצרת הוליווד - הסיפורים הכי מרגשים הם אלה הלקוחים מהחיים שלנו. סיפורים שאנחנו אוהבים במיוחד הם כאלה שנותנים לנו תקווה, סיפורים שמראים לנו כי לפעמים האהבה יכולה להגיע ממקום מפתיע ובלתי צפוי - וגם מהעבר הרחוק. קחו לדוגמה את מריאנה וסרגיי. מי היה מאמין שמתוך שלל הרווקים שהגיעו לתוכנית כדי למצוא אהבה, אחד מהם יהיה זה שהיא התנשקה איתו בגיל 16.

מריאנה, אהבה חדשה

המבט המופתע על פניה של מריאנה כשסרגיי נגלה אליה מהמסך, לצד הפנים הנדהמות שלו כשראה מי זו שפתחה לו את הדלת, לכדו את עינינו. אנחנו לא יודעים אם השניים ימשיכו לשלושה ימים נוספים ומה יהיה גורלם בסוף התוכנית, והאמת היא שאנחנו אופטימים ופסימים בו זמנית. למה? כי היו מקרים מעולם, כאלה שנגמרו כמו באגדה של דיסני - וכאלה שפחות;

ג'קי וקלסו לנצח

שני השחקנים נפגשו לראשונה על סט הסדרה הקומית "שנות ה-70", אז היא הייתה נערה בת 14 שעושה את צעדיה הראשונים בהוליווד ואילו הוא דוגמן בן 20 שנכנס לעולם המשחק. היא, בדמותה של ג'קי ברקהארט, והוא - בדמותו של מייקל קלסו, גילמו בני זוג שלא מפסיקים להתקוטט אבל גם תמיד יודעים להתפייס בנשיקה. הראשונה בהן, סיפרה קוניס מאוחר יותר, הייתה גם הנשיקה הראשונה שלה על המסך. "הייתי דלוקה עליו לגמרי", הודתה בריאיון, "חשבתי לעצמי, 'אוי, הוא כזה חמוד'".

אבל למרות הקראש של מילה ותקוות המעריצים, השניים לא סיימו את הצילומים כזוג. הוא נישא לשחקנית דמי מור, היא יצאה עם מקולי קאלקין ואז הגיעה שנת 2012 ועימה נקודת המפנה. הוא התגרש, היא נפרדה מהחבר - וג'קי וקלסו איחדו כתובות. תחילה הם הכחישו ובמשך כמה חודשים טענו בתוקף כי הם "רק ידידים", אבל צלמי הפפראצי העיקשים תפסו אותם מתנשקים, ולשניים לא נותרה ברירה אלא להודות שהם יחד. ואז הגיעו האירוסים, החתונה הסודית וגם שני ילדים מתוקים.

מילה קוניס אשטון קוצ'ר
ג'קי וקלסו לנצח | צילום: shutterstock

בניפר 2.0

קשה לנו לתמצת את סיפור האהבה המטורף הזה לכמה פסקאות, אבל ננסה: ג'ניפר לופז ובן אפלק נפגשו לראשונה עוד ב-2001 על סט הצילומים של הסרט "אהבה מחוץ לחוק". בזמנו, היא עדיין הייתה נשואה לבעלה השני, אבל השמועות על רומן בינה לבין אפלק כבר היו יודעים לכל. כשהיא התגרשה והזוגיות הפכה לרשמית, "בניפר" נהיו לזוג הכי נוצץ בעולם. אחרי שכיכב בקליפ שלה הגיעה גם הטבעת - ויחד איתה סיקור מוגזם שהשניים לא יכלו להתמודד איתו, מה שהוביל בסופו של דבר לביטול החתונה ולפרידה המצערת.

בחלוף השנים, הוא התחתן עם השחקנית ג'ניפר גארנר, הביא עימה שלושה ילדים - והתגרש. היא נישאה לזמר מארק אנתוני, ילדה תאומים - והתגרשה. גם אפלק וגם לופז תיחזקו קשרים עם אחרים לאחר הגירושים, עד שבאפריל 2021 הם חזרו זה לזרועות זו והסעירו את העולם. לפני כשבועיים הודיעו כי התארסו בשנית וכי הפעם ינסו לעשות את זה אחרת מבלי לתת לרעשי הרקע להפריע להם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jeniferloopezz)

הבליברית הראשונה

מי היה מאמין שהדוגמנית היילי בולדווין תזכה להיות ברת המזל המאושרת ולקשור את חייה לנצח עם אליל הבנות ג'סטין ביבר? הם נפגשו לראשונה בשנת 2009 על השטיח האדום לעיני המצלמות, עוד כשהיא הייתה נערה בת 13 והוא בן 15, רגע לפני הפריצה הגדולה. המבט האדיש שעל פניה באותה פגישה הסגיר כי היא לא בדיוק מגדירה את עצמה כ"בליברית", ובכל זאת - כמה שנים לאחר מכן השניים נפגשו בשנית, גם הפעם על שטיח אדום, ומאז שמרו על קשר ידידותי בלבד.

לקראת סוף 2015, אחרי מערכת יחסים ארוכה עם האקסית המיתולוגית סלינה גומז, החלו להתרוצץ השמועות על עליית המדרגה ביחסים של ביבר ובולדווין. ואז הגיעה החופשה הזוגית, תמונות הפפראצי המחשידות ולבסוף גם האישור הרשמי: תמונה שלא ניתנת לפרשנות באינסטגרם. השניים יצאו און-אנד-אוף במשך כשנתיים, עד שביולי 2018 הם הודיעו על מיסוד את הקשר. שבועות בודדים לאחר מכן הם ערכו טקס צנוע בבית משפט בניו יורק לעיני חברים ומשפחה קרובה, ושנה לאחר מכן התחתנו שוב - רק שהפעם עשו זאת בגדול.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

קימייה

בין אם אתם חלק מגדוד המעריצים של המשפחה המפורסמת בעולם ובין אם לא, ודאי לא יכולתם לפספס את הזוגיות הסוערת של קים וקנייה. הזמר המצליח וכוכבת הריאליטי נפגשו שנים רבות לפני שהיא הפכה לאימפריה. זה קרה ב-2003, ולמרות הבלחות מזעריות שלו בתוכנית המשפחתית שלה, קים וקנייה לא היו זוג. הוא רצה, חיזר - ואפילו החליף לה את המלתחה, עד שלבסוף - אחרי שנישאה פעמיים והתגרשה - היא נכבשה בקסמיו. ב-2013 הגיעה הילדה הראשונה וארבעה חודשים לאחר מכן גם החתונה המתוקשרת.

פאסט פורוורד קדימה, ינואר 2021: קים וקנייה, שהביאו בינתיים שלושה ילדים נוספים, מתגרשים. ניצני המשבר החלו עוד ב-2016, כשקנייה הביעה תמיכה בנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ וכמה ימים לאחר מכן עבר התקף פסיכוטי והתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי. המקורבים של קים, שטענו בזמנו כי היא רוצה להתגרש, היו גם אלה שיספרו שנים לאחר מכן כי הם למרות שהם גרים בבתים נפרדים היא נלחמת על הקשר מרחוק. חרף זאת, כפי שאתם ודאי יודעים, הקשר לא צלח והשניים כבר לא.

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)