ריאיון עם קאסט "הרמון": "קראתי את התסריט ואמרתי 'אמאל'ה איזה פחד'"

רגע לפני פרק הבכורה הכפול של "הרמון", הדרמה החדשה והמדוברת של השנה, כתבנו דיבר עם היוצרים והשחקנים של הסדרה ושמע מהם על החשיפה שלהם אל עולם הכתות. הערב ב-21:00

זמן צפייה: 02:06

לקראת עלייתה של הרמון, דרמה חדשה על כת סגורה ומסתורית, והמנהיג המניפולטיבי העומד בראשה, כתבנו פז רובינזון שמע מצוות השחקנים וגם מהיוצרים על החשיפה שלהם אל עולם הכתות, ועל החוויות שלהם על הסט.

אסי לוי, שמגלמת בסדרה אם לבת שנשאבת אל חיים בתוך כת, חולקת איתנו את מה שלמדה מהתפקיד: "זה הסיוט הכי גרוע של כל הורה. הורים צריכים לשים לב". חן אמסלם זגורי, המגלמת את בתה בסדרה, סיפרה על הפעם הראשונה בה קראה את התסריט: "קראתי את התסריט ואמרתי 'אמאל'ה, איזה פחד'".

אסי לוי
''זה הסיוט הכי גרוע של כל הורה''. אסי לוי בפרימיירת ''הרמון''

הסדרה, בכיכובו של אלון אבוטבול, מספרת באופן אמיץ וגלוי את סיפור מערכות היחסים המורכבות שנוצרות בכת בין ראש הכת לנשותיו, וההשפעה ההרסנית של הכת על המשפחות שנותרו מאחור. יחד עם אבוטבול, מככבים בסדרה חן אמסלם זגורי, נועם לוגסי, אסי לוי ,יורם טולדנו, גילת אנקורי, שירה האס, שני קליין, רומי אבולעפיה, ענת ברזילי, הדר גלרון, נטע שפיגלמן, דוד שאול, טל טלמון, אפרת אביב ועוד. הסדרה אינה תיעודית, אך נכתבה בהשראת כתות אמיתיות שונות בארץ ובעולם.