אפרים ארבוב - מעצב השיער הנכון עבורך !

אפרים ארבוב, מומחה ההחלקות מרחובות, מצא את השקט והאיזון בחיים דרך מקצוע מעצב השיער ומבחינתו, כל לקוח - מיוחד וכל עבודה - יצירת אמנות

1jiw L

יציאה קטנה לרחוב בתקופות הסגר הספיקה כדי להבין למה אנחנו הכי מתגעגעים. כן, הקורונה לקחה מאיתנו את רוב הרגלי הפנאי ואילצה אותנו להתרגל לחיים חדשים ומוזרים. התגעגענו למסעדות, לברים, לאירועים, להופעות, אבל אולי יותר מהכל – למספרות. לא כיף להסתובב בחוץ עם רעמת שיער לא מטופחת אחרי שבועות ללא ביקור במספרות הסגורות. עוד פחות כיף לנסות לעשות את זה בבית ולהיכשל. 

צילום: אפרים ארבוב

אולי לא הבנו לפני כן עד כמה המספרה היא חלק כל כך מרכזי בחיים שלנו. הספר הוא לא עוד איש מקצוע. הוא חבר. הוא מישהו שאנחנו סומכים עליו שיגרום לנו להיראות במיטבנו ויידע יותר טוב מאיתנו מה טוב בשבילנו. ספר זה שירות. ספר זה יחס אישי. ספר זה פסיכולוג. ספר טוב שווה שקט. ספר טוב בא מאהבה ונותן אהבה. ופה נכנס לתמונה -  אפרים ארבוב - שעונה על כל הקריטריונים !

צילום: אפרים ארבוב

הסיפור שלו מעורר השראה. את המקצוע למד לבד. כבר בצעירותו, ביצע שלל ניסיונות על עצמו כדי לחזק את שיערו הדליל. הוא למד ולמד והפך למומחה של ממש בכל מה שקשור בבריאות השיער. המקצוע נתן לו שקט פנימי ועזר לו להתמודד עם בעיות קשב וריכוז קשות. כשאפרים עובד, הוא מצליח למצוא את הפוקוס שלו. הספרות נתנה לו את האיזון בחיים. 

 

הוא מגדיר את עצמו כאמן. אוחד שאוהב ליצור ולהתעסק בעשייה. במספרה שלו הוא מספר נשים, גברים וילדים כשהמומחיות היא כימיה, צבע והחלקות בדגש על בריאות השיער. "חשוב לי לשמר את בריאות השיער בלי לפגוע בו. בצבע ובגוונים, אני משתמש בצבעים עם אחוזי חמצן נמוכים", הוא מסביר. "מעבר לזה, האמנות היא להתאים את המראה המיוחד עבור כל אחד ואחת". 

 

צילום: אפרים ארבוב

המספרה של אפרים ברחובות ובכלל באזור המרכז היא שם דבר בסביבה. הוא מאמין גדול בשירות וביחס אישי ולכן לא מעסיק צוות עובדים. חלק מהאמנות שלו היא לטפל בעצמו בכל לקוחה ולקוח כדי לתת להם 100 אחוז. הלקוחות לא יכולים בלעדיו וחוזרים בשביל השירות. בזמן הסגר קיבל עשרות טלפונים והודעות והתפנה לצלם סרטונים, לשלוח הודעות עם הסברים על איך לעשות את זה נכון ואיך לתקן טעויות. 

 

עבור אפרים, כל לקוח הוא יצירה בפני עצמה. האמנות שלו היא השקט שלו והתשוקה שלו. המספריים הם כמו מכחול ועמוד האינסטגרם שלו הפך למעין גלריה שבו הוא מציג את עבודותיו. אם עוד לא הספקתם לתקן את המראה מנזקי הסגר השני, שלחו וואטסאפ לאפרים. התאהבות מובטחת. 

צילום: אפרים ארבוב

אפרים ארבוב עיצוב שיער 

 

מורדי הגטאות 28, רחובות 

 

טלפון: 0747024610

לאתר

סרטון תדמית

אינסטגרם

סרטון