חדש בסימס 4: מעכשיו תוכלו לבחור נטייה מינית לדמות הוירטואלית

מתקדמים בגאווה: עדכון חדש של המשחק הפופולרי The Sims 4 יאפשר לשחקנים לבחור לראשונה בתולדות המשחק את הנטייה המינית והרומנטית של הדמות: "אנחנו מתקדמים לעבר משחק מכיל וסובלני יותר החוגג את המורכבויות של החיים האמיתיים"

The Sims 4
The Sims 4 | צילום: shutterstock

ב-28 ליולי, עתידה חברת המשחקים EA לשחרר חבילת הרחבה חדשה עבור המשחק המצליח שלהם The Sims 4 בשם High School Years (שנות התיכון). במקביל להרחבה, החברה תוציא עדכון חינמי לכל הגרסאות הקיימות עם פי'צר להט"בי במיוחד. בפעם הראשונה בתולדות המשחק, תתווסף האופציה לבחור את הנטייה המינית והרומנטית של הדמות. במידה וירצו, השחקנים יוכלו לא לבחור כלל משיכה מינית או רומנטית - מה שמאפשר גם לזהות א-מינית וא-רומנטית להתקיים במרחב הוירטואלי של המשחק.

כתבות נוספות בגאווה:

המפתחים של SIMS עבדו בצמוד ל-GLAAD, הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה בארה"ב העוסקת בעידוד קבלה חברתית וסובלנות, ועם הפרויקט "It Gets Better" ויחד פתחו את האפשרויות לדמויות הוירטואליות. "ככל שדמויות הסימס יחוו יותר אינטראקציות רומנטיות, הם יוכלו למצוא את עצמם במקום אחר לחלוטין מאיפה שהם התחילו" סיפרו המפתחים.

"עם העדכון החדש, כמו גם העדכון האחרון שנתן לדמויות לשון פנייה, אנחנו מתקדמים לעבר משחק מכיל וסובלני יותר החוגג את המורכבויות של החיים האמיתיים", סיפרה המעצבת הראשית ג'סיקה קרופט. "חשוב לזכור שאלו צעדים במסע ארוך שאנחנו עוד ממפים. יש לנו עוד הרבה לאן ללכת", הוסיפה.

אז אמנם תוכלו מעכשיו לבחור בין מגוון נטיות מיניות או רומנטיות שונות, בלטה בהיעדרה ההגדרה "א-בינריות" (ידוע גם כג'נדרקוויר), מי שזהותו המגדרית אינה רק "גבר" או "אישה". "עדיין לא הצלחנו לשלב את ההגדרה א-בינריות בשל אילוצים טכנולוגים במשחק הותיק. זה בהחלט יהיה צעד נוסף במסע שלנו", סיכמה קרופט.