חוגגות גאווה: ג'ניפר לופז הציגה את ביתה בכינוי מגדרי ניטרלי

באחת ההופעות האחרונות שלה, ג'ניפר לופז הזמינה את ביתה אמה להצטרף אליה בדואט לשיר "Limitless" והציגה אותה בכינוי They/Them - ומאז הרשת חוגגת ומשבחת את ג'יי לו

ג'ניפר לופז וביתה אמה

משפחה בגאווה: המופע המרכזי בגאלה השנתית של Blue Diamond, שהתקיים זו השנה השישית, היה המופע של ג'ניפר לופז אשר במהלכו הזמינה את ביתה אמה להצטרף אליה לבמה לדואט. עד כאן נשמע בנאלי ומשעמם, אבל ג'ניפר לופז השתמשה הפעם בכינוי מגדרי ניטרלי (them/they) כדי להזמין אותם לבמה, והסעירה את הרשת. אמה אז עלו להופיע כשהם נושאים מיקרופון בצבעי הגאווה.

עוד בנושא:

בתו של אילון מאסק מוחקת את שמה: "לא רוצה שום קשר אל אבי"

אחרי שנתיים פוטוגניות יחד: קנדל ג'נר ודווין בוקר נפרדו

ג'ניפר אניסטון עושה סוף לבאזז ברשת: "מעולם לא אכלתי את הסלט הויראלי"

כזכור, אמה הם צלע אחת מהתאומים בני ה-14 של ג'יי לו מבעלה לשעבר מארק אנתוני, ולפי אתר באזפיד זו לא הייתה הפעם הראשונה שהן הופיעו יחד. "אני מבקשת מהם לשיר איתי כל הזמן, אבל לרוב הם מבטלים, אז היום זה אירוע מיוחד. הם מאוד מאוד עסוקים", סיפרה ג'יי לו לאלפי האנשים בקהל. הפעם האחרונה שהם הופיעו יחד הייתה במופע המחצית של הסופרבול ב-2020, ולפני כן בסיבוב ההופעות שלה It's my Party ב-2019.

מאז, הרשת סוערת עם אלפי מעריצים שמפרסמים סרטונים מההופעה, כשהם משבחים את הזמרת על השימוש באופן נונשלנטי בכינוי מגדרי ניטרלי עבור ביתה. זה אמנם נשמע כדבר שקל לעשות, אבל התהודה של מילותיה של לופז חשובה ומשפיעה על השיח באמריקה ובעולם כולו. כן יירבו.