אהבה גאה: 6 סרטי חובה לחגיגות ט"ו באב

אם גם אתם מתכננים לשבת בערב ט"ו באב לדייט ביתי רומנטי, או אם אתם רווקים שמחפשים להתרגש מרגעים קטנים של אהבה סוחפת, אספנו לכם 6 סרטים שיגרמו לכם להאמין שאהבה מנצחת הכל. או שלא

דגל הגאווה ולב

1. Shelter (2007)

חייו של גולש צעיר שבדרך לקולג' מתהפכים כשהוא נאלץ להתמודד עם מחויבות משפחתית בלתי צפויה. למרבה המזל, הוא מוצא נחמה, ואף יותר, מיוחד בזרועותיו של אחיו הגדול של חברו הטוב. סיפור יציאה מהארון מרגש בכיכובם של טרבור רייט ובראד רואו.

2. באהבה, סימון (2018)

לסיימון יש חיים די רגילים - משפחה נהדרת, חיי חברה עשירים וציונים די טובים. אבל יש לו סוד אחד - הוא פוחד לצאת מהארון מחשש שזה יערער את עולמו. אך התכתבות אנונימית עם בחור בשם בלו משנה את כל התמונה. סיפור התבגרות שימיס גם את הלבבות של הציניקים הגדולים ביותר.

 

כתבות נוספות בגאווה:

 

3. Fire Island (2022)

ג'ואל קים בוסטר, בואן יאנס ומרגרט צ'ו מככבים בסרט פורץ דרך המבוסס על ספרה של ג'יין אוסטין "על אהבה ודעה קדומה". קבוצת חברים מגלה שזה כנראה הקיץ האחרון שלהם לבלות יחד, אז הם מחליטים להפיק את המרב ממנו. הסרט הביא לנו גם את אחד הקאברים הטובים ביותר ל-sometimes של בריטני ספירס.

4. Saving Face (2004)

וילהלמינה פאנג (מישל קרוסייץ') היא מנתחת בארון המתגוררת בעיר ניו יורק. אמה החד הורית מנסה לשווא לסדר לה גברים לדייט, אבל במקום זאת, וילהלמינה מפתחת אהבה - ובסופו של דבר מערכת יחסים עם - רקדנית הבלט ויויאן שינג (לין צ'ן). העניינים מסתבכים כשאמה של וילהלמינה, בהריון עם תינוק מגבר אלמוני, עוברת לגור בדירה של בתה. וילהלמינה חייבת להחליט אם היא מתכוונת להוסיף לדרמה על ידי יציאה מהארון, או לחיות חיים כפולים.

5. Cloudburst (2011)

אחרי 31 שנים ביחד, סטלה (אולימפיה דוקאקיס) ומלכת הקוטג'קור דוט (ברנדה פריקר) מוצאות את מערכת היחסים שלהן מאוימת כאשר הנכדה שלהן מאיימת להכניס את דוט לבית אבות. באופן טבעי, הזוג יוצא למסע בסגנון תלמה ולואיז לנובה סקוטיה כדי להילחץ לפני שזה יקרה.

Cloudburst הוא גם תזכורת לכך שקומדיה רומנטית לא תמיד חייבת להיות על התאהבות. זה יכול להיות גם על הישארות מאוהבת, למרות הסיכויים. נזהיר מראש ונגיד שלסרט סוף מריר-מתוק. אבל זכרו שאנחנו לא נכנסים בתחילת הרומן, אנחנו נכנסים בסופו. סטלה ודוט מראים לנו מי הם הכי מצחיקים, ובשיאם של חיים שלמים של אהבה, וזה דבר מרגש לחזות בו.

6. Ellie & Abbie (& Ellie's Dead Aunt) (2020)

אלי (סופי הורשו) רוצה לבקש מאבי (זואי טרקס) לנשף הסיום. אלי לחוצה ומתרגשת ומקבלת מדריכה רוחנית גאה בדמות דודתה הלסבית המתה.