הילדים חוזרים אל ספסל הלימודים? כך תוכלו לחסוך בהוצאות

רגע לפני שאתם רצים עם רשימת הציוד שקיבלתם לחנות הקרובה לביתכם, עצרו וקראו את הכתבה הזאת - היא עשויה לחסוך לכם לא מעט כסף

ציוד לבית הספר

את חודש אוגוסט מאפיינים כמה דברים ביניהם עומס חום, ילדים ללא מסגרות והכנות לקראת החזרה לבית הספר. מעבר להוצאות הקבועות, נוספות גם הרכישות לקראת החזרה ללימודים. אז איך עושים זאת בצורה חכמה? הכירו כמה טיפים שיעזרו לכם.

בדקו מה נשאר מהשנה שעברה

לכל אחד מאיתנו יש את המגירה הזו או הקופסא עם ציוד לבית הספר, מחברות, מחקים, מחדדים וכך הלאה. ואין משהו מרגש יותר מאשר לקנות הכול חדש לקראת שנת הלימודים הבאה, אבל כשבודקים איזה ציוד כבר יש בבית מגלים שיש דווקא הרבה ולא צריך לרכוש כל כך הרבה. דרך נוספת היא להיעזר בחברים ובני משפחה ולבדוק מה נשאר במלאי שלהם, תתפלאו לגלות באיזו שמחה והקלה אנשים מעבירים ציוד לבית הספר. תיקים, קלמרים, חולצות בית ספר אפשר בקלות לכבס ולהשתמש שוב לשנה נוספת.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

ציוד בית ספר
ציוד בית ספר | צילום: Shutterstock

ארגנו קבוצת רכישה

אם זה עובד במגדלי מגורים, אין סיבה שזה לא יעבוד גם בבית הספר. חפשו בקבוצות וואטסאפ או קבוצות פייסבוק עירוניות הורים נוספים שיצטרפו אליכם לקנייה מרוכזת של ציוד לקראת שנת הלימודים החדשה. פנו אל חנויות קטנות ובקשו מהן הצעות מחיר לקניה מרוכזת של תיקים, מחברות, עטיפות ועוד. אומנם עבודת ההכנה תדרוש חיתות רגליים והשוואת מחירים בין החנויות השונות, אך התוצאה תהיה חיסכון גדול יותר בהוצאה הכוללת.

הזמינו און ליין

מזמינים בגדים ונעליים מאתרים בחו"ל, בדקו האם ניתן לרכוש באתר גם ציוד לבית הספר. אולי מחברות חכמות לא תמצאו שם, אבל תיקים, קלמרים, מספריים וצבעים תוכלו למצוא בקלות ובהפרש משמעותי ביחס למחירם בארץ.

חפשו מסיבות החלפה או שוק קח תן

אין ספק שטרנד הקיימות לא פסח גם על החזרה אל בית הספר. בעוד שבמסיבות החלפה רגילות מחליפים בגדים, נעליים ואביזרים, הרי שבמסיבות החלפה לקראת החזרה ללימודים למסור ציוד לימודי שאין לכם בו עוד שימוש ולקחת ציוד לימודי שנחוץ לכם. פרסומים על מסיבות אלה תוכלו למצוא בקבוצות פייסבוק המתמקדות בנושא קיימות ומחזור ובקבוצות עירוניות מקומיות.

 

הכותבים הם חברי איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה (ע"ר)