תינוק נולד: אלה הדברים שיקלו עלינו כשנחזור עם התינוק הביתה

הכנו רשימות, התארגנו לקראת התינוק החדש שמגיע - חיתולים, מגבונים, בגדים, רשימות חשובות שהם הבסיס, אבל אלה כמה דברים שאם נצטייד בהם, נוכל להקל על עצמנו כשמגיע הרגע הגדול

תינוק והורה
איזה דברים יעילים נרכוש לתינוק | צילום: Shutterstock

עשינו רשימות, וידאנו שיש לתינוק שלנו כל מה שהוא צריך, אבל מעבר לדברים הבסיסיים שאנחנו הולכים לרכוש כשמגיע תינוק חדש הביתה, אלה הדברים שלא חשבתם לקנות אבל יקלו עליו ועליכם.

פדים עם אלכוהול

בשבועות הראשונים צריך לחטא את חבל הטבור בכל החתלה. במקום להכין לבד את משטח החיטוי על ידי צמר גפן או פד גזה ובקבוק אלכוהול אפשר פשוט לקנות פדים של אלכוהול, זה יקצר וימנע סרבול של ניקוי חבל הטבור.

שמן תינוקות

בחודשים הראשונים הרבה תינוקות סובלים מגזים, ואם נלמד לעשות להם עיסוי מתאים ונשתמש בשמן תינוקות נוכל להקל על הכאב ולמנוע משמעותית את הסבל גם של התינוק אבל גם שלנו. נוסיף לזה שהשמן מרכך להם את העור ואם אתם לא משתמשים בו לעיסוי, חשוב לטפטף קצת ממנו אל תוך המים בכל אמבטיה.

כתבות נוספות:

מסאז תינוקות
שמן תינוקות | צילום: Shutterstock

עריסה גבוהה

אם אתם הורים טריים לילד שני, אתם תכף תגלו שהגדול שלכם יעשה הכול כדי להתקרב לניו בורן שבא לתפוס את מקומו. בדיוק כדי למנוע את החיכוך ביניהם ישנן בשוק עריסות על רגל שמגביהות אותם ובנוסף לכל הטוב הזה, הן עטופות בד ולא עם חריצים ככה שלהגיע לתינוק תהיה משימה הרבה יותר קשה.

כרית לשיפוע

כדי להקל על הפליטות ממליצים לשים מתחת למזרן (ולא במגע עם התינוק) מגבת, ספר ויש מי שיגיד גם קלסר, על מנת להגביה את החלק העליון של המזרן ובכך התינוק יהיה בשיפוע. אבל למה להסתבך עם כל מיני חפצים שלא יתנו את התוצאה המדויקת כמו כרית ריפלוקס שנועדה לתת את השיפוע בדיוק בזווית שהתינוק צריך.

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך