"אחבק אותך עד הנשימה האחרונה": הבובה שמפחידה ילדים ומסעירה את הרשת

"האגי וואגי" היא דמות ביזארית וכחולה עם שיניים חדות מאוד שפולטת מסרים מפחידים: "אישען עליך עד שעמוד השדרה שלך יישבר". למרות המוניטין שלה היא הפכה ללהיט בקרב ילדים ברחבי העולם - ואף הגיעה לישראל. "הסברתי לבת שלי שזאת לא בובה שמתאימה לה, אבל אני מאמינה שהיא תדרוש את זה שוב כשהיא תראה שלכולם יש אותה"

זמן צפייה: 03:27

משטרת בריטניה הזהירה במהלך החודש האחרון את ההורים לשמור על ילדיהם מחשיפה לסרטוני טיקטוק שכוללים משחק ילדים חדש, אלים ומסוכן. מדובר בדמות ביזארית וכחולה עם שיניים חדות מאוד בשם "האגי וואגי". הדמות הזו שרה שירים ומאיימת "לחבק אותך עד הנשימה האחרונה שלך", משכנעת למשחקי קפיצה מסוכנים ומסכנים. שיר נוסף של הדמות הוא "השיניים שלי חדות, בנשיכה שלי הן קטלניות". בשיר אחר שרה הדמות את המשפט: "אני אישען עליך עד שעמוד השדרה שלך יישבר".

בל סמרה, אימא לשלושה ומחנכת כיתה ב', סיפרה בתוכנית "העולם הבוקר" על ההיכרות עם הבובה המפחידה: "בפעם הראשונה שנתקלתי בה, זה היה ברודוס ולא הבנתי למה יש אותה בכל חנות. חיפשתי מידע והזדעזעתי ממה שקראתי. קיוויתי שהיא לא תגיע לארץ, אבל היא הגיעה". לדבריה, "פעמים רבות במהלך החופש פגשתי הורים בכל מיני מקומות שילדיהם מסתובבים מחובקים עם הבובה הזאת. כאשר שאלתי אם הם מכירים את הבובה, תמיד אותה תשובה 'לא.. לכל החברים של הילד יש, הוא רצה גם אז קניתי'''.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

בובת האגי וואגי
בובת האגי וואגי | צילום: shutterstock

סמרה הוסיפה כי "הבת שלי תכף בת 5, היא ראתה את הבובה, ביקשה וקיבלה הסבר שזאת בובה שלא מתאימה בעיניי ואם יש לה צורך בבובה חדשה אפשר למצוא בובה נחמדה, מצחיקה שלא מפחידה. אבל אני מאמינה שכשיסתיים החופש הגדול וכולם יגיע לגן עם הבובה היא תדרוש אותה גם".