זה הטריק שיכול לסייע בהרחקת כינים מהראש של הילדים שלכם

כינים זה נושא שמטריד את כל ההורים. יש מי שנדבק פחות ויש מי שיותר אבל כולנו היינו רוצים למצוא דרך שתמנע את החגיגה על הראש של הילד שלנו. כך תעשו את זה בדרך הטבעית

ילד מגרד את הראש
הטריק להרחקת הכינים | צילום: Shutterstock

רוב ההורים חוו לפחות פעם אחת בחייהם ילד עם ראש מלא בכינים, ולופ כזה שקשה להיפטר ממנו. ובמיוחד שעכשיו הגיע הקיץ, החופש והאינטראקציה בין ילדים שונים מעלה את הסיכוי להידבק שוב, כך שהחשש שזה יכול לחזור ממש יום אחרי שטיפלנו במסירות בראש של הילד שלנו היא מטרידה.

יש המון תכשירים על המדף למניעת כינים, אם זה על בסיס שמנים או פטנטים מיוחדים, אבל יש מי שיעדיף לנסות את הדרך הטבעית שלפעמים יכולה לעזור יותר מכל ספריי.

רוזמרין ידוע בתור מרחיק כינים בזכות הריח שלו, אומנם אין לכך הוכחה מדעית אבל הוא מככב בהמון תכשירים לילדים משמפו ועד תרסיסים, ויש גם הורים שמטפטפים כמה טיפות של שמן אתרי מאחורי האוזן בכל בוקר. אבל כדי לכסות את כל אזור השיער אפשר להכין ספריי טבעי ומרוכז שיש מי שיגיד שזה מה שהכי עובד!

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

רוזמרין
ספריי רוזמרין | צילום: Shutterstock

זה מה שצריך שיהיה לנו כדי להכין את הספריי:

* 100% שמן אתרי של רוזמרין
* בקבוק מילוי עם שפריצר
* מים

לפני שנשתמש בספריי שהכנו, נשים טיפה או שניים על העור של הילד ונראה בתוך יממה שלא נוצר גירוי ולאחר מכן נשתמש בספריי.

כל מה שצריך לעשות זה לטפטף לתוך בקבוק המילוי כ-20-10 טיפות של שמן הרוזמרין (תלוי בגודל הבקבוק), למהול אותו במים ולערבב קלות לפני כל שימוש. כל בוקר לפני המסגרות נשפריץ מהספריי בין השבילים ונעסה את השיער.

 

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך