המדריך לניו בורן: 3 כללים להלבשה נכונה

להלביש תינוק שרק נולד זו מלאכה עדינה שחוזרת על עצמה כמה פעמים ביום ועלולה להיות מסורבלת בחודשים הראשונים. ככה נבחר לניו בורן שלנו את הבגדים המתאימים כדי להקל על ההלבשות

בגדים לתינוק
ככה נלביש את הניו בורן שלנו | צילום: Shutterstock

חזרנו הביתה עם התינוק, ועכשיו מלאכת ההלבשה היא באחריותנו, אז איך נצלח את ההלבשות המרובות ונעביר את הבגד הצפוף הזה מעל הראש הקטן והגוף השברירי שלהם? אלה 3 כללי אצבע לבחירת לבוש לניו בורן שלנו.

כמה שיותר תיקתקים

למרות שאנחנו נורא רוצים בגדים יפים לקטנצ'יק שלנו, כדאי לשמור אותם לרגע שיגדל קצת ונתמקד בבגדים נוחים, עם כמה שיותר תיקתקים. יש בגדי גוף ייעודים לתינוקות שרק נולדו, כאלה שלא מצריכים להעביר את הראש בתוך הבגד אלא פשוט לעטוף את הגוף של התינוק ולסגור את הבגד בעזרת התיקתקים. רצוי להשתמש בחודשים הראשונים בבגד הזה כדי להפוך את ההלבשה לקלה ומהירה.

תינוק ניו בורן
ככה נראה בגד מעטפת | צילום: Shutterstock

מינימום זה המקסימום

אל תסתבכו עם הבגדים, בלי קרדיגנים צמודים או אוברול ג'ינס ובגדים מסובכים ללבישה למיניהם. הלבוש האידיאלי לתינוק שנולד הוא בגדי גוף מעטפת ואוברולים מכותנה, כי עם כל הרצון לשמלות יפות וצווארוני גולף, לבוש מינימליסטי הוא הכי טוב לחודשים הראשונים, ואם ממש חשקה נפשכם בבגדים מיוחדים תקנו בגדי גוף ואוברולים עם הדפסים יפים.

שימו לב לשרוולים

לא רק הראש שברירי אלא כל הגוף, ויש בגדים שיש להם תוספת עבה ונצמדת בקצה השרוול. דווקא את אלה אל תבחרו, הרבה יותר קשה להעביר את כף היד הקטנה והחשש על היד של התינוק רק הופך את ההלבשה למלחיצה.

 

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך