מתכוננים לתחילת השנה: אלה הדברים שצריך לארגן לפני שמתחיל הגן

אנחנו מתקרבים לתחילת השנה, רשמנו את הפעוט שלנו למסגרת ואנחנו רוצים להגיע ערוכים כמה שניתן. אלה הדברים שחשוב להכין מראש על מנת שנגיע מוכנים

תיקים
מה צריך כשמתחילים גן | צילום: Shutterstock

אנחנו מחכים ומצפים לתחילת השנה, רוצים לדעת שהילד שלנו הסתגל וטוב לו במסגרת הגן. בין אם זה פעוט שנכנס לראשונה לגן או ממשיך לשנה חדשה אנחנו רוצים להיערך מבעוד מועד. אלה הדברים שנצטרך להכין לפני תחילת השנה כדי להגיע מוכנים.

מדבקות עם שם

רכישה אונליין ממגוון אתרים שמוכרים מדבקות עם שם. אפשר לעצוב עם דמויות ומסגרות ואפשר לקחת אותן חלק, אבל הכי חשוב לבחור מדבקות בכל הגדלים כדי שיתאימו למוצצים, לבקבוקים ולכל החפצים שאנחנו מביאים ולא נרצה שיאבדו בגן.

תיק

יבקשו מאיתנו להביא בגדי החלפה, סדין ושמיכה, בקבוק, חיתולים, בקבוקים ומוצצים ולכן מומלץ לקנות תיק, לא ענק אבל גם לא קטן מדי כדי שכל מה שצריך ייכנס. וכשיש בגדים מלוכלכים הגננות ידעו להכניס למקום הנכון במקום להשאיר בשקיות בחוץ וכך הסיכוי שדברים ילכו לאיבוד יגדל.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

מוצצים
ציוד לתחילת שנה בגן | צילום: Shutterstock

מוצצים

מוצצים זה נושא רגיש. אנחנו לא רוצים שהילדים יחליפו ביניהם מוצצים וחשוב לנו שישמרו על אלה שלנו כדי שהילד שלנו לא ימצא את עצמו בלי. מכיוון שמוצץ הוא חפץ שנמצא בפה המון אנחנו מתעקשים על הסדר בנושא הזה שגורם להרבה חולי וחיידקים, אבל בפועל בגן מלא בילדים שלוקחים מוצץ, הילדים מעבירים אותו ביניהם כשאחד נופל והשני מרים, וחלקם אף הולכים לאיבוד בין המשחקים, במיטה או בחדר אוכל וכדי שהפעוט שלנו לא יישאר נטול מוצץ ושהצוות ידאג שהילד שלנו ייקח את אלה שלו, מומלץ להכין מבעוד מועד 5-4 מוצצים אקסטרה עם מדבקה שמית בתיק שלו ועוד אחד בחוץ בשימוש.

בגדים נוחים

אנחנו אוהבים להלביש אותם ושיראו מדוגמים, בטח כשהם מגיעים לגן חדש, אבל כשהם נכנסים לגן הם רוצים לזחול או לרוץ, להוציא אנרגיות בסביבה שמתאימה להם, ולכן חשוב להקפיד על נוחות מאשר על יופי. אז אם אין לכם בגדים נוחים וטרנינגים כדאי לדאוג שיהיו כאלה לקראת הגן, ואם התינוק שלכם כבר הולך סביר להניח שיבקשו לשים בגדים בלי תיק-תקים כדי שהחלפת החיתול תהיה נוחה יותר.

 

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך