המדריך לניו בורן: זה מה שצריך לשים בתיק כשיוצאים מהבית

כמה בגדים לשים בתיק, כמה מנות של תמ"ל - ומה צריך כדי להחליף חיתול מחוץ לבית? בין אם זו יציאה קצרה או ארוכה, אלה הטיפים שאם נקפיד עליהם לא ניסחב עם דברים מיותרים ועדיין, יהיה לנו את כל מה שצריך

תיק החתלה
מה צריך לקחת כשיוצאים מהבית עם תינוק | צילום: Shutterstock

חזרנו עם התינוק הביתה ועכשיו אנחנו רוצים לצאת קצת לטייל איתו, לפעמים לסיבוב קצר ואולי גם למשך יום שלם. אז מה נצטרך לשים בתיק בלי להיסחב עם דברים מיותרים אבל גם מבלי למצוא את עצמנו צריכים משהו והוא לא שם? רמז: זה הרבה פחות ממה שאתם חושבים

תזונה - אם תינוק יונק, כל מה שצריך זה סינר הנקה, אלא אם יש מי שלא נוח לה להניק בחוץ אז כדאי לקחת מספיק בקבוקים שאובים ביחס לכמות הזמן שיוצאים.
תינוקות שניזונים מתמ"ל, נכין במחלק מנות את כמות המנות שצריך ביחס לכמות השעות שנצא ובקבוקים עם כמות המים שצריך לכל מנה, אבל עם רזרבה של מנה אחת אקסטרה למקרה שהתינוק יתחיל בקבוק ויאכל מעט ואז נצטרך להכין בקבוק חדש בין הארוחות. או לחלופין אם נופלת אבקה בזמן שהכנו, תמיד עדיף שנחזור עם מנה שלא השתמשנו מאשר שנמצא את עצמנו בלי מספיק אוכל לתינוק.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

תיק החתלה
כמות החיתולים והבגדים תלויה בזמן שנצא | צילום: Shutterstock

החתלה - משחת החתלה, פד אלכוהול וגזה אם חבל הטבור עוד לא נפל, 2 משטחי החתלה חד פעמיים (למקרה שאחד יתלכלך), חבילת מגבונים (ואם זה יום שלם שאנחנו בחוץ ניקח גם שני חבילות מגבונים) וכמות חיתולים ביחס של חיתול לכל שעתיים פלוס אחד אקסטרה. זאת אומרת שלא צריך לצאת עם חצי חבילת חיתולים, אלא אם נצא לשעתיים ניקח חיתול ועוד אחד אקסטרה, ואם נצא לארבע שעות ניקח שלוש חיתולים סך הכול.

ביגוד - כל החלפה היא סיכוי ללכלוך של הבגדים. זה לא אומר שצריך לצאת עם המון בגדים, אבל נשתמש בביגוד באותו יחס של חיתולים לפי כמות ההחלפות. זוג בגדים לכל שעתיים שאנחנו בחוץ ועוד אחד אקסטרה.

חיתולי בד - שני חיתולי בד, אחד במידה ואתם משתמשים כשהתינוק עליכם והשני יהיה כדי להגן על התינוק מפני השמש במידה ואתם בחוץ, וגם יהיה שם למקרה שהראשון התלכלך.

 

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך