מה התוכניות שלכם ליום המשפחה?

לרגל יום המשפחה הנה כמה רעיונות מהנים לפעילויות משותפות, כל אחד על פי טעמו – טיול רגלי, סרט וארוחה או השתתפות "במירוץ למיליון"

רוצו כל המשפחה למיליון
רוצו כל המשפחה למיליון | צילום: יח"צ

לצייר יחד במוזיאון

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, מזמין, לרגל יום המשפחה, משפחות לסדנה מיוחדת עם מאיירת המותג 'אנימו': אנה גיסלה.

אנה מגיעה במיוחד משוודיה לסדנה חד-פעמית, במהלכה ייצרו המשתתפים, בהשראת החיות האהובות והמקסימות של 'אנימו'.

בסדנה יכינו המשתתפים ספרון 'חיות מתבלבלות' מציורי 'אנימו' ומחיות שימציאו בעצמם וגם דיוקן לחיה האהובה עליהם, אותה יקשטו במגוון חומרים.

הסדנה תתקיים בשבת 9.2.19 בין השעות 11:00-13:00

הפעילות מתאימה לגילאי 10 - 6

מחיר סדנה: 45 ₪ לילד // 15 ₪ למבוגר מלווה

פרטים נוספים: דרך אתר GoShow או בהרשמה טלפונית דרך המוזיאון ביום הפעילות (מותנה במקום פנוי)

 

סדנה אנימו במוזיאון נחום גוטמן לאמנות
סדנה אנימו במוזיאון נחום גוטמן לאמנות | צילום: יח"צ

לצייר יחד על הקירות

חברת Wall & PAPER מבית קבוצת ברעם מציעה להורים ולילדים פעילות ביתית, יצירתית חווייתית ליום המשפחה באמצעות טפטים הניתנים לצביעה.

ניתן לצבוע את כל הטפט, או חלקים ממנו, ואף להשאירו בשחור - לבן - כל אפשרות יוצרת מראה יפה ואסתטי. הטפטים מתאימים לחללים רבים בבית, החל מחדר הילדים ועד לחדרי השינה, מסדרונות, חדרי שירותים, נישות וחדרי משפחה.

המחיר: החל מ 99₪ למ״ר

להשיג ב - Www.wallandpaper.com

 

לצייר חופשי על הקירות
לצייר חופשי על הקירות | צילום: יח"צ

סרט בזול

ביום המשפחה ה-5.2.19 תוצע בקניון G כפר סבא, הקרנת טרום בכורה של הסרט "אסטריקס ושיקוי הקסמים" במחיר סמלי של 20 ₪ בלבד

בנוסף, כל ילדי המשפחה יוכלו ליהנות מארוחות ילדים במגוון מסעדות ובתי קפה במתחם Gכפר סבא, ב- 20 ₪ בלבד! כדאי להיכנס לאתר לבירור בתי הקפה והמסעדות המשתתפים במבצע.

ההקרנה תתקיים בתאריך ה- 5/2 בשעה 17:20.

מימוש ארוחות ילדים ב 20 שח בלבד, בהצגת כרטיס הסרט

ניתן לרכוש כרטיסים באתר או בקופות סינמה סיטי G כפר סבא בלבד

 

יאללה, סרט
יאללה, סרט | צילום: יח"צ

טיול רגלי ופיקניק משפחתי

הגן הבוטני בירושלים מזמין את הקהל הרחב ליהנות מחגיגות יום המשפחה בטיול רגלי ופיקניק משפחתי מול נופי הגן. הכניסה חינם לגן משעה 14:00 עד 17:00.

גן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 150 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות פריחות מרהיבות לאורך כל השנה.

שעות פתיחה: א'-ה': 09:00-17:00

ו': 09:00-15:00

ש': 09:00-17:00

במקרה של גשם יש להתעדכן לגבי קיום הפעילות 02-6794012

http://www.botanic.co.il/

 

הגן הבוטני
הגן הבוטני | צילום: יח"צ

מוזיאון מוסיקלי וארוחה משפחתית

לרגל יום המשפחה מזמין מוזיאון המוזיקה את הקהל הרחב ילדים, הורים סבים וסבתות להגיע עם כל המשפחה לביקור במוזיאון. במהלך היום יערכו סיורים מוזיקליים מיוחדים לכל המשפחה ובמבצע משפחתי מיוחד - ילד ראשון בחצי מחיר והשני בחינם. בנוסף, יוכלו המבקרים ליהנות מארוחה משפחתית במסעדת "נחמן" שמצויה בכיכר המוזיקה, בעלות של 220 ₪ ל-4 סועדים. בין המנות לבחירה: פיצה לבחירה, סוגי פסטה לבחירה שעשויה במקום ( לא כולל רביולי), סלט לבחירה, פיש אנד צ'יפס וקנקן לימונדה. ההטבה תקפה בין השעות 10:00-17:00.

לאורך הסיור המבקרים יחוו צלילים ממגוון תפוצות ויכירו את ערכה וכוחה של המוזיקה לקרב, לשמח, לרגש ולאחד בין השונה והרחוק. הסיור במוזיאון נערך עם טאבלט הניתן בכניסה למוזיאון. בטאבלט מתוודעים המבקרים ל'סבא לוי' דמות אנימטיבית בתלת מימד המדריכה את המבקרים דרך הגלויות השונות בהם עבר עם ישראל, החללים המעוצבים ודרך משחקים אינטראקטיביים המוצבים בכל חלל וחלל, אוסף ייחודי ומגוון של כלי נגינה עתיקים וחדשים ועיצוב מיוחד של החללים במוזיאון. גולת הכותרת של המוזיאון הוא המשחק הראשון בהיסטוריה בתלת מימד ובמציאות מדומה דרך משקפי אוקולוס. מדובר בסיור עצמאי בתוך 'בית המקדש' המלווה במוסיקה וסרטי תלת מימד.

מסעדת נחמן איטליה בכיכר המוסיקה היא מסעדה חלבית-איטלקית. להזמנות 02-9920540

מוזיאון המוזיקה העברי שעות פתיחה: א'- ה' 09:00-17:00

ו' 09:00-13:00

http://hebrewmusicmuseum.com/he/

 

נסו את משקפי המציאות המדומה
נסו את משקפי המציאות המדומה | צילום: יח"צ

מרוץ משפחות עם רון שחר

 

לרגל יום המשפחה, כפר הקניות והבילויים מול החוף וילג׳ שבכניסה לחדרה, יקיים ב 5.2 את מרוץ המשפחות הגדול, תחרות משימות אתגרית בין כ 50 משפחות המבוססת על הפורמט הטלוויזיוני, "המרוץ למיליון". את המרוץ ינחה רון שחר, המנחה הרשמי של המרוץ למיליון.

מירוץ המשפחות הגדול יוזנק בשעה 16:00 במשימת זינוק מאתגרת במסגרתה יצטרכו המתמודדים להשיג סימן דרך המוביל אל הנקודה הראשונה במירוץ. מבין המשימות: "לא נפסיק לשיר" בה יצטרכו המשפחות לזהות מקסימום שירים ולאכול מינימום מאכלים חריפים. משחק הזיכרון, משימה בה הצוותים יתחרו אחד כנגד השני במשחק זיכרון גדול הפרוס על לוח ענקי ובו עשרות פרטים. משימת המגדלים באוויר בה תצטרך כל משפחה לבנות מגדל קלפים גבוה על מגש אותו יחזיקו באוויר. משימת זיהוי התבלינים במסגרתה על המשפחות להגיע לחנות התבלינים שבמתחם ולזהות תבלינים על פי ריחם וטעמם בלבד ועוד.

ההשתתפות במרוץ ללא תשלום. יש להירשם מראש באתר ובפייסבוק מול החוף וילג׳.

http://www.mall-hof.com/