אבא פגום: הגברים שלא נותנים לתינוק ולהורות לקלקל את השגרה

זה התחיל כבדיחה של אבא טרי שהתקשה להתרגל למציאות החדשה בבית, והפך לקבוצת תמיכה של 140 אלף עוקבים. וכן, הם קיבלו אישור להתראיין מהמנכ״לית

סער בן הרוש, מקים קבוצת אבא פגום
סער בן הרוש, מקים קבוצת אבא פגום | צילום: צילום מסך-

להורים ולילדים, שהתכנסו למפגש הכל כך שגרתי לכאורה של אחר הצהריים בפארק, יש מכנה משותף קצת מוזר.


הכול התחיל לפני שנתיים כשעידן נולדה וְסער מצא את עצמו פתאום אבא, אם מתעלמים מתשעה חודשים של הכנה.
לפתע התברר שהיצור הקטן והחדש בבית די מפריע לְשגרה של בירה, פלייסטיישן, כדורגל וחברים.

 

בצר לו, הוא החל להעלות לרשת בדיחות וְסרטונים - שמציעים פתרונות מקוריים להשתקת הצווחנית בחדר הסמוך - בלי לקום מהכורסה כמובן, ותוך כדי שמירה מרבית על מנוחה מבורכת. כל ציוץ או סרטון הוא חתם בסולמית - אבא פגום.

 

>>לכתבות נוספות:

לחבב את הסלט: מה עושים כשילדים לא אוכלים ירקות?

הדרך החדשה לפתח את כישורי החשיבה של הילדים שלכם

 

אז הוא באמת פתח עמוד - אבא פגום - שיש לו כבר יותר מ-140 אלף עוקבים. את הבדיחות בעמוד הזה כל אחד יכול לראות. אלא שלאור ההצלחה טל פתח לפני כעשרה חודשים גם קבוצה סגורה שהפכה לוויראלית - 55 אלף חברים, ועוד 7,000 ממתינים בתור לאישור. - יש שם עורכי דין, רופאים, אנשי היי טק, נגרים וסבלים - מכל שכבות העם, בלי הבדל דת גזע ומין... בעצם, החלק האחרון לא מדויק.

 

זהו לב העניין: מלחמת המינים, שהגברים מבחינתם מפסידים בה מראש ל"מנכ"לית" - זהו הכינוי בקבוצה לבת הזוג.
וכמו בכל שיחת גברים - יש גם בדיחות על המנכ"לית, אלא שגם כשמדובר בקבוצה סגורה - המידע זולג החוצה.

מאיר הוא המרדים הקבוצתי. בכל ערב כמעט הוא מעלה בשידור חי את "הווי לפני השינה" אצלו בבית - השיחות שמתפתחות בדף של אבא פגום הן על כל נושא שבעולם, חוץ מפוליטיקה ודת - זה אסור. מלבד זה, זהו מועדון ג'נטלמנים רק בלי כורסאות העור והסיגרים.

 

הקבוצה יצאה מהמחשב לחיים האמיתיים, הווירטואלי הפך לריאליטי. הם נפגשים, מבלים, עושים אירועים לחברים, יוצאים לטיולים - יש גאוות יחידה. בעצם הם לא הִמְציאו שום דבר חדש, הם רק שיכללו את השיטה - אלה אותן שיחות ישנות של החבר'ה מהמוצב והבט"שית, הגרסה המשודרגת של ויקטור חסון וסרג'יו.