התחזית: גשם בצפון ובמרכז, בהמשך השבוע - צפי לשלג בהרי המרכז

שלג קל יירד מחר באזור הגולן ואולי גם בפסגות הגבוהות של הגליל, החרמון יהיה סגור למבקרים. ביום שני תחול הפוגה, אך הטמפורטורות יהיו נמוכות מאוד בהרים. חגיגות הפורים יוקדמו השנה בעיר הבירה ביום - בשל תנאי מזג האוויר

זמן צפייה: 00:36

תחזית מזג האוויר: היום (ראשון) צפוי לרדת גשם בעיקר בחלקים הצפוניים של הארץ והמרכז, עם שלג קל שיירד באזור הגולן וייתכן גם בפסגות הגבוהות של הגליל. בצפון הארץ עשוי לרדת גשם חזק עם ברקים ורעמים, ועדיין יהיה קר מאוד. שלג יוסיף לרדת בחרמון, שיהיה סגור למבקרים בגלל תנאי מזג האוויר. כמו כן, עלול לרדת שלג בצפון רמת הגולן במהלך היום.

מחר תחול הפוגה קצרה, ולמרות שיכול לרדת גשם מקומי קל - הטמפרטורות יהיו קרות מאוד ואף מקפיאות בהרים. בגליל ובגולן עלול לרדת שלג קל כבר במהלך היום, ובלילה ייחודשו המשקעים אל תוך יום שלישי.

ביום שלישי גל הקור הגדול יגיע וייתכן שלג בהרי המרכז. השיא יהיה בין הבוקר לצהריים של יום שלישי, אז יורגש שלג בהיערמות לא גבוהה - וירושלים עשויה להיצבע בלבן ביום התחפושות של מערכת החינוך. בסוף השבוע תחול התחממות ניכרת עד לכדי שרב של ממש, ביום שבת.

בתוך כך, עיריית ירושלים הודיעה אמש כי חגיגות הפורים במוסדות החינוך בעיר יוקדמו ביום - במקום ביום שלישי הן ייערכו בשני הקרוב, בשל מזג האוויר הסוער הצפוי בשלישי והסיכוי לשלג שיירד בבירה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: "השנה נחגוג את חג הפורים בבתי הספר, יום אחד מוקדם יותר. זאת בשל מזג האוויר הסוער הצפוי, ואולי אף שלג. אולם לא נאכזב את ילדינו ונחגוג בתחפושות ושמחה את החג, בפעילויות רבות ומגוונות, עדלאידע. חג פורים שמח ירושלים".