מזג אוויר הפכפך: היום שרב - בחג העצמאות יהיה קריר

היום תורגש עלייה ניכרת של 7-5 מעלות, מזג האוויר יהיה חם מהממוצע לעונה. בדרום הטמפ' יהיו כמעט שרביות, אבל לא תורגש כמעט שמש בכול הארץ בגלל עננות גבוהה. במהלך היום השרב יישבר ותורגש צניחה במעלות והתחזקות של הרוח, כנראה יופיע אובך וטפטוף. בערב יום הזיכרון תחול התחממות - וכבר ברביעי תחול שוב ירידה בטמפ'

זמן צפייה: 01:31

תחזית מזג האוויר: היום (שני) תחול התחממות ניכרת עם עלייה של 7-5 מעלות, מזג האוויר יהיה חם מהממוצע ואפילו שרבי בשעות הצהריים, בחלקים הפנימיים של הארץ. גם בדרום הטמפרטורות יהיו כמעט שרביות, אבל לא תורגש כמעט שמש בכול הארץ, בגלל עננות גבוהה.

במהלך יום שלישי השרב יישבר יחד עם צניחה משמעותית בטמפרטורות והתחזקות של הרוח, וכנראה שוב יופיע אובך ואולי אף טפטוף בצפון ומרכז. בערב יום הזיכרון תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות, אבל כבר ברביעי תחול שוב ירידה ניכרת בטמפרטורות שיהיו די נמוכות, וערב יום עצמאות יהיה קריר, אולי אפילו יורגש גשם מקומי קל.

ביום העצמאות עצמו יהיה בסך הכול נעים, במיוחד בשעות הצהריים. מזג אוויר יהיה נעים עד קריר, עם סיכוי לגשם מקומי קצר בצפון ובמרכז. בסוף השבוע יהיה ככול הנראה מזג אוויר נוח.

הטמפרטורות המקסימליות החזויות להיום: ברמת הגולן - 23 מעלות, חיפה - 22, תל אביב - 25, ירושלים - 28, באר שבע - 33, מצפה רמון - 28, ובאילת - 34 מעלות