מי הם הטפילים שיונקים מעטיני המדינה?

באירוע שהתקיים בכפר המכביה חגגו 40 חברי ליכוד בהשקה של ספר מיוחד שעוסק בטפילים של ישראל. מי הם? היהודים החרדים והערבים כמובן

זמן צפייה: 03:10

בואו נדבר רגע על סובלנות. אתמול התקבצו להם בכפר המכביה 400 חברי ליכוד שחגגו את תחילתו של שבוע הספר בהשקה של ספר מיוחד. כל כך מיוחד, שאת האירוע כיבדו בנוכחותם שלושה חברי כנסת ושר אחד שהיה הנואם המרכזי. במהלך הערב התעסקו הנוכחים בדבר אחד: טפילים. מי הם אותם הטפילים? יהודים חרדים. ״טפילים שיונקים מעטיני המדינה״.

כן כן, כך הם כונו בדבר הזה שאותו מכנים "ספר". הטפילים, כך נאמר, לא מקדמים את כלכלת המדינה, לא תורמים דם, לא נלחמים למען המדינה, מקבלים במה ולא סגורים במחנות ריכוז. טפילים?! יהודים מכנים יהודים "טפילים"?! ואיך זה יכול להיות שחברי כנסת יושבים באותו הכנס ולא מקימים קול צעקה? איך יתכן שאותו שר נואם באירוע המוקדש לספר כזה? איך קוראים לאחיכם טפילים ואתם לא מרעידים את המדינה ולא מוקיעים את המשתתפים?

אז מה, צופים יקרים? אתם בטח מופתעים. איך לא שמענו על זה. מתי זה קרה. מי הם חברי הכנסת. מיהו השר. נעשה לכם סדר: האירוע התקיים בכפר המכביה, אתמול בערב, בנוכחות חברי הכנסת דוד ביטן, מיקי זוהר, אורן חזן ושר התחבורה "הטוען לכתר" ישראל כץ. נושא הערב: השקת ספר. הכותרת של הספר: "הנגלה והנסתר בערביי ישראל".

רגע, אתם בטח אומרים, "אמרת חרדים", מה הקשר ערבים עכשיו? אז זהו שגם על החרדים נאמר בספר כי הם טפילים, אבל בהקשר של הערבים החיים במדינת ישראל. חברי כנסת ממפלגת השלטון נכחו באירוע חגיגי שכולו קודש לטהרת שנאת הערבים ואף אחד מהם לרגע לא אמר לעצמו, "משהו פה לא בסדר". אז בתור טפילה גאה שחיה במדינת ישראל, אני שמחה להודיע לכם, גזענים עלובים, שאני מתביישת שאנשים כמוכם נקראים חברי כנסת. אתם לא מייצגים שום דבר טוב במדינה הזאת, שום דבר בעל ערך שום דבר מוסרי, שום דבר ערכי שעליו אנשים הקיזו דם כאן.

אבל אתם יודעים מי כן? כבוד נשיא המדינה רובי ריבלין. אני טפילה שגאה שאיש כמו רובי ריבלין הוא הנשיא שלי. טפילה שגאה שיש עוד איש אחד ששומר על העתיד שלי ושל הילדים של כולנו. אז כדי לסיים בנימה חיובית, תראו איתי את הקטע הבא כדי שתבינו למה עוד לא אבדה תקוותי.

מטעם ח"כ אורן חזן נמסר: ברגע שהבין ח"כ אורן חזן על מה הכנס, הוא מיד קם ועזב.