מסכת השקרים כבר עברה את גבול הגועל

בואו נדבר על העובדה שיורקים לנו בפנים, משקרים לנו, צוחקים עלינו, ואנחנו עדיין אומרים בסדר. או שכתוב לכולנו מטומטמים, או שכתוב לכולנו פראיירים על המצח

זמן צפייה: 02:34

אז ראש הממשלה אמר שהוא לא קשור לצוללות, ואז מתברר שקרוב משפחתו מעורב. בסדר. אז ראש הממשלה אמר שהוא לא מתערב בתקשורת, אבל נפגש עם נוני מוזס וניסה לסגור איתו דיל. בסדר.

אז הוא אמר שהוא ואלוביץ' חברים ואחר כך אמר שהם לא, בסדר. או סתם ככה מהשרוול, בזמן שהקבינט מתנגד למכירת צוללות למצרים הוא מאשר, בסדר!

מה הקטע? או שכתוב לכולנו מטומטמים על המצח, או שכתוב לכולנו פראיירים על המצח.

האפשרות הרביעית היא שאין כלום כי לא היה כלום, כי אנחנו "סמולנים" בוגדים שמנסים להפיל את ראש הממשלה. בסדר.

לא, לא בסדר! זה נראה לכם נורמלי? ראש הממשלה בנימין נתניהו מזמן היום את חברי מפלגתו, ומבקש מהם לצאת אל התקשורת ולספר את גרסתו בתקשורת כי, אנשים בתקשורת רוצים להפיל אותו ואת הליכוד. איזה מזל שהפעם הערבים לא נהרו לשום מקום, אנחנו פשוט עדיין על האוטובוסים.

והסולידריות של אנשי הליכוד, הסולידריות הזאת פשוט מחממת את הלב. רק ח"כים מעטים הסכימו להתייצב היום ולהגן על מנהיגם, רובם התחמקו באלגנטיות כשפנינו אליהם ביומיים האחרונים, ונתניהו נשאר כמעט לבד. יש מי שגם התעורר פתאום מריח הבחירות, כאלה שעד עכשיו היו אמורים לשחק באופוזיציה אבל העדיפו לשחק במחבואים.

אולי הגיע הזמן שאנחנו, העם היושב בישראל, נתעורר מהסירחון שמופץ פה מכל עבר, מימין משמאל ומהמרכז, ונגיד שמסכת השקרים כבר עברה את גבול הגועל. אז ככה: גבאי, לפיד, בנט, ליברמן, כחלון, מה קורה? כבר מדמיינים איך הטייטל ראש ממשלת ישראל יראה ליד השם שלכם? תבדקו טוב טוב טוב שגם אצלכם באמת באמת אין כלום כי לא היה כלום. בסדר? בסדר.