איזה מזל שטראמפ מגיע, הא?

דו"ח מבקר המדינה הפציע לתוך חיינו כמדי שנה, אך הוא זוכה להתעלמות תקשורתית גורפת, כי התרגלנו להתעסק בהאם לנתניהו יהיה זמן להצטלם עם טראמפ בכותל

זמן צפייה: 02:04

בואו נדבר על מזל. איזה מזל שטראמפ מגיע, הא? איזה מזל שהנשיא האמריקני בא לבקר אותנו ומשכיח מעלינו את צרותינו? ואיזה מזל שטראמפ שם על כולנו קצוץ ומשכיח מאיתנו את העובדה ששמים עלינו קצוץ כל יום?

למה אני מתכוונת? אווו, אני מתכוונת לזה שדו"ח מבקר המדינה הפציע לתוך חיינו כמדי שנה. רק בנובמבר שעבר עמדתי כאן ואמרתי שהמבקר ימשיך לבקר ומבוקריו ימשיכו לשים עליו ועלינו פס... והפעם דו"ח המבקר מכיל לא רק שלל ליקויים ומחדלים שאלוהים יודע מאיפה אפשר להתחיל לתקן אותם, אלא גם זוכה להתעלמות תקשורתית גורפת.

התקשורת עסקה בדו"ח כמה שעות אתמול, הזדעזעה מאורי אריאל והעברת הכספים לאלו שלא צריכים על חשבון אלו שכן, הזדעזעה ממשגיחי הכשרות שלא משגיחים על שום דבר, ממשרד החינוך שלא יודע - כן כן לא יודע - לספק מידע על אפליה בבתי ספר, ממתווה הגז ששוב עולה לציבור מיליארדים, ומכך שבזמן המתנה לתור לניתוח אתם כנראה תמותו פעמיים, פעם מכאבים ועוד פעם מעצבים.

בכל זה התעסקנו עד הרגע שטראמפ התעצבן או עצבן, תלוי את מי שואלים, והחליט שהוא לא ילחץ ידיים בשדה התעופה כי אין זמן, לא ינאם במצדה כי חם ולא ייתן לנתניהו להצטלם איתו בכותל כי הוא עוד לא החליט למי הוא שייך. כל זה הרבה יותר חשוב, כנראה, מבעיות שנמשכות כאן שנים ואף אחד לא טורח לתקן אותן ולמגר את השחיתות.

אז דו"ח המבקר נכנס לבוידעם עוד לפני שהספיק להעלות גרגר אחד של אבק, כי התרגלנו לזה שמשתינים על כולנו מהמקפצה! ומאיזה גובה הם משתינים? כה גבוה שאף אחד מהמבוקרים הבולטים של הדו"ח ומקורביהם כבר לא טורח להתעמת עם שאלות העיתונאים, מלבד תגובה מנוסחת יפה על החלל הערכי בתל אביב. אז איזה מזל שיש לנו את טראמפ, הא? לפחות הוא טורח להגיע עד לכאן כדי לצחוק לנו בפנים

שיחת היום כל הקטעים