"מי שלא נורמלי ולא טבעי זה אתה, מר מוטי יוגב"

אולי הגיע הזמן שנסביר להומופוב הקטן הזה, מר מוטי יוגב, שהדברים שאמר לא עוברים לסדר היום, כי אין לך בעלות על הגדרות משפחתיות ובטח לא על הדת

זמן צפייה: 02:39

בואו נדבר על מוטי יוגב. לפני שבוע חגגה קהילת הלהט"ב בישראל את שבוע הגאווה. במסגרת התמיכה בקהילה והפריימריז במפלגת העבודה, פרסם חבר הכנסת עומר בר-לב תמונה ערוכה שלו בבגדי דראג ואיחל לכל החוגגים חג גאווה שמח. בתגובה פרסם ח״כ מוטי יוגב את הפוסט הבא: "משפחה יהודית זה אבא ואימא, המביאים באופן טבעי חיים לעולם. ילדינו הם שמחתנו, עתידנו וחוסננו". זאת אומרת שהמשפחות החד מיניות שחיות כאן, על פי יוגב, הן לא יהודיות.

אולי הגיע הזמן שנסביר להומופוב הקטן הזה שדברים כאלה לא עוברים לסדר היום, שאתה לא יכול לפרסם קריטריונים גזעניים על אוכלוסיה שלמה ולחשוב שזה יעבור לך בשקט, שאין לך בעלות על הגדרות משפחתיות ובטח לא על הדת. כי אנשים קטנים כמוך, מר יוגב, צריכים לשבת עכשיו מול הטלוויזיה ולהבין שדעותיכם החשוכות הן מיעוט אפילו בקרב בוחריכם.

מכון סמית ערך עבור תנועת חדו”ש- חופש דת ושיוויון, סקר שתוצאותיו הצביעו על עלייה עקבית במספר הישראלים התומכים במיסוד זוגיות חד מינית בישראל. 92 אחוזים מן הנשאלים החילונים השיבו כי הם תומכים בברית נישואין חד מיניים, ו-47% שהגדירו את עצמם כדתיים גם הם תמכו בכך.

שנהיה יותר ספציפיים? על פי הסקר 84% ממצביעי הליכוד, 83% ממצביעי ישראל ביתנו, 90% ממצביעי כולנו תומכים ואפילו בבית היהודי 65% תומכים בנישואין חד מיניים. 65% מהאנשים שבחרו בך לכנסת מסתייגים מהאמירות שלך ושל סמוטריץ'.

אנחנו כאן כדי להזכיר לך שאתה ושכמותך גורמים נזק נפשי וחברתי לבני נוער שנמצאים בחשיכה ומפחדים פחד מוות לחיות את חייהם, שמא לא תהפכו אותם למוקצים. איך אתם רוצחים בדעותיכם נפש של גבר או אישה, כי גזרתם עליהם שהם לא נורמליים, לא טבעיים?

מי שלא נורמלי ולא טבעי זה אתה, מר יוגב. זה אתה ששכחת שבני האדם נולדו בצלמו של אל אחד ולא בצלמו של אדם חשוך גזען והומופוב. לא טבעי שאנשים כמוך יושבים בכנסת. בוא נעזור לך, כי אתה קצת מתקשה, לנסח את הפוסט מחדש: "משפחה יהודית או לא יהודית זה אבא ואמא, זה אבא ואבא, זה אמא ואמא המביאים חיים לעולם. ילדינו הם שמחתנו, עתידנו וחוסננו וכל מי שחושב אחרת - הוא לא טבעי”