לוסי אהריש מודה לגולשי שיחת היום

בשבוע שעבר דף התוכנית חצה את מאה אלף הלייקים, תודה שאתם צופים תודה שאתם לא מסכימים ותודה, בעיקר, שאתם מקשיבים

זמן צפייה: 01:57

את המונולוג הבא אנחנו רוצים להקדיש לכם, הצופים. בשבוע שעבר דף התוכנית חצה את מאה אלף הלייקים. זאת הזדמנות להגיד לכם תודה. מאה אלף אנשים שעוקבים אחרי התוכנית הם מבחינתנו מאה אלף בני אדם שהסכימו לבוא ולהקשיב. לא תמיד אתם שומעים כאן דברים שאתם רוצים לשמוע. לא תמיד אתם מסכימים עם כל מה שנאמר כאן.

שיחת היום במדינה, בדרך כלל - אלא אם כן יורד כאן שלג והמדינה משותקת - היא על הדברים שקשים לנו. אנחנו ישראלים ואנחנו אוהבים לקטר. איפה ומתי שיתנו לנו את הזדמנות, אנחנו שם עם תלונה מוכנה ומפורטת. אנחנו נתלונן על זה שאנחנו לא מסיימים את החודש, על משא ומתן מת, על אובדן מקומות עבודה, על תאונות דרכים, על רפואה כושלת ועל חינוך מתרסק ועוד הרבה דברים שלא ממש פשוט איתם כאן, בלשון המעטה.

וגם אנחנו, כאן בתוכנית, מתלוננים. אנחנו מתלוננים כי יש מי שלא יכול לדבר, כי יש מי שצעק ונגמר לו הקול, כי יש מי שמנסים לסתום לו את הפה, כי יש מי שעושים לו דה-לגיטימציה. בשביל זה אנחנו כאן, בשביל זה אני כאן, ובשבילם אנחנו נמשיך להיות כאן, לפחות עד שיורידו אותנו משידור, או שימציאו לנו חוק תאגיד הערוץ המסחרי, או שסתם נצא לפגרה.

מאה אלף אנשים זה לא סתם מספר. זה בערך חמישה אחוזי רייטינג של משקי בית יהודים (כך נמדד הרייטינג אגב). זה מאה אלף שצופים במנחה ערביה שאומרת לכם כל ערב מסא אל ח׳יר בבמה שניתנה לה בערוץ 2 וקצת מעצבנת אתכם לפעמים. אז היום אני אומרת לכם תודה. לא בציניות. באמת תודה. תודה שאתם צופים תודה שאתם לא מסכימים ותודה, בעיקר, שאתם מקשיבים. תודה. שוקראן.

הצטרפו ל-100 אלף הלייקים בעמוד הרשמי של "שיחת היום" בפייסבוק

שיחת היום כל הקטעים