נתניהו שוב העביר את כולנו שיעור בפוליטיקה למתקדמים

עכשיו יש לנו תאגיד מוחלש, ועוד תאגיד לחדשות ואקטואליה שאיש אינו יודע כיצד יראה ויתפקד, ורשות שידור. מבולבלים? אתם לא לבד

זמן צפייה: 02:24

בואו נדבר על התאגיד.

לא, בואו נדבר על רשות השידור. כן, בואו נדבר על רשות השידור. לא, בואו נדבר על התאגיד. מבולבלים? אתם לא לבד. למה? כי עוד הפעם הכניסו את המדינה לסחרור על פאדי.

זה הולך ככה: אחרי פגישה ועוד פגישה ועוד פגישה, שלא הניבה כלום בין ראש הממשלה לשר כחלון, השניים נפגשו שוב עד שיצא עשן לבן והם הגיעו להסכמה. איזה יופי! מדהים. מה ההסכמה? שיש הסכמה על אי ההסכמה, וכדי שהאי הסכמה תיפתר צריך להסכים על מעט מהדברים שאפשר לא להסכים עליהם. אבל הם לא הסכימו.

אז על מה התפשרו? להקים עוד תאגיד, ספציפית לאקטואליה ולחדשות. סיכום ביניים: עכשיו יש לנו תאגיד מוחלש, ועוד תאגיד לחדשות ואקטואליה שאיש אינו יודע כיצד יראה ויתפקד, ורשות שידור שתמשיך לעבוד עד שתאגיד החדשות יקום מתישהו. מתי יקום? אללה יודע.

כן, צופים יקרים, שוב חרטטו אותנו! למה אותנו, אתם שואלים? כי כל הכאוס הזה עולה מאות מיליונים מכספי המיסים שלנו. ולמה אף אחד לא אומר כלום? כי אף אחד לא מבין או לא רוצה להבין!

ובכל זאת, יש כמה דברים מאוד מובנים: נתניהו שוב העביר את כולנו שיעור בפוליטיקה למתקדמים. ומי התלמיד המצטיין? כחלון! כחלון שלקח על עצמו את תפקיד האופוזיציה.

ואגב, כלב שמירה ללא רגליים ומחסום בפה מתפקד יותר טוב ממנה, אמר יאללה, אני אראה לו, נעשה קצת שרירים, נראה לכולם שאני ממש ממש ממשלא מתכוון לוותר, אבל מכיוון שאני איש של פשרות, בסוף אתקפל כמו נערת גומי ואתפשר.על מה? על מה שנתניהו רוצה, הבנתם?

נעשה סדר: לא, לא הולכים לבחירות על סיגרים ושמפניות, ולא על תאגיד ועוד תאגיד ועוד רשות שידור כזאת או אחרת. לבחירות הולכים על דברים אחרים לגמרי. לא על חופש העיתונות, לא על השידור הציבורי, לא על הדמוקרטיה. ובכלל, עם כל כספי המיסים המבוזבזים שהולכים לממן את כל התאגידים והפשרות, למי נשאר כסף לבחירות?

שיחת היום כל הקטעים