כשראש ממשלה מסית, הוא יקבל על הראש. כך זה עובד

הבנו אדוני, אנחנו בתקשורת חבורה של שמאלנים בוגדים, תומכי מחבלים, עוכרי ישראל. התפקיד שלנו הוא לבקר אותך כשצריך, שלך הוא להנהיג את כולם תמיד

זמן צפייה: 01:56

בואו נדבר על "תאגיד השמאל", כמו שראש הממשלה קורא לו. תסלחו לי, אבל העיסוק האובססיבי של בנימין נתניהו בתקשורת הפך להיות בדיחה. אפשר לומר את זה גם על העיסוק של התקשורת בנתניהו? אולי, אבל אין כאן גזירה שווה.

כשעיתונאית מתחילה משתפת ציוץ אמפתי על מחבל מבוקש - היא תחטוף אש ותקבל על הראש. כשעיתונאי מפיץ דיבה בפייסבוק - הוא יקבל על הראש. כשראש ממשלה משתף פוסט שכותרתו היא ״כוחותינו הרסו בתים של ערבים״, גם הוא יקבל על הראש. כך עובדת התקשורת.

אבל ראש ממשלה שלא מפסיק לעסוק בתקשורת ולהסית נגדה? הבנו אדוני, אנחנו בתקשורת חבורה של שמאלנים בוגדים, תומכי מחבלים, עוכרי ישראל, בולשביקים.

כאלה אנחנו.

נתניהו מקדם את פירוק התאגיד
האם אנחנו, העיתונאים, זו הבעיה הכי גדולה כאן שראויה להתייחסותך?ד

אחרי שהסכמנו על זה, רק שאלה קטנה: איך זה שלא שמענו ממך אפילו מילה על שביתת שירותי הרפואה במחאה על רצח אחות בקופת חולים, על המורים השובתים בגלל אלימות גואה בבתי הספר, או על בובות של חיילי צה״ל תלויות על חבל במאה שערים?

האם אנחנו, העיתונאים, זו הבעיה הכי גדולה כאן שראויה להתייחסותך? ואם אנחנו כאלה שמאלנים, אויבי העם רחמנא ליצלן, אז למה פשוט לא להעביר לערוץ אחר, לפתוח עיתון אחר ולהאזין לתחנה אחרת שבהם תשמע בדיוק את מה שאתה רוצה לשמוע?

עזוב אותנו ואת "תאגיד השמאל", שאתה עצמך אישרת וקידמת, הרי זו מדינה דמוקרטית, ואפילו כחלון לא דואג כי יש לנו טוויטר ופייסבוק. התפקיד שלנו הוא לבקר אותך כשצריך. התפקיד שלך הוא להנהיג את כולם תמיד. כשאתה מסית נגד עיתונאים, שמאלנים ואזרחים ערבים בשלוש שורות, אתה לא ממלא את תפקידך. אנחנו נמשיך למלא את תפקידנו.

שיחת היום כל הקטעים